AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Del Skrevet 21. april 2021 Jeg giftet meg for et par år siden. Ser brått at vognkort på bilene jeg eier eller medeier i jo har det gamle navnet på seg. På Satans Vegvesen sine sider er navnet mitt derimot oppdatert fra folkeregisteret. Bør jeg be om å få tilsendt nye vognkort også? Kan det være et problem ved salg eller kontroll at navnet mitt er feil? Anonymkode: 88208...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Del Skrevet 21. april 2021 Fødselsnummeret er det samme som før du giftet deg. Anonymkode: bce95...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 21. april 2021 #3 Del Skrevet 21. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg giftet meg for et par år siden. Ser brått at vognkort på bilene jeg eier eller medeier i jo har det gamle navnet på seg. På Satans Vegvesen sine sider er navnet mitt derimot oppdatert fra folkeregisteret. Bør jeg be om å få tilsendt nye vognkort også? Kan det være et problem ved salg eller kontroll at navnet mitt er feil? Anonymkode: 88208...b22 😂😂 sikkert passelig navn hvis man kommer i konflikt med de😂 Endret 21. april 2021 av Tuttifrutt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Del Skrevet 21. april 2021 Tuttifrutt skrev (41 minutter siden): 😂😂 sikkert passelig navn hvis man kommer i konflikt med de😂 Oisann, Freudian slip. Fødselsnummeret er likt, men Statens Vegvesen er da ikke kjent for å være smidig, akkurat. Anonymkode: 88208...b22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oisann, Freudian slip. Fødselsnummeret er likt, men Statens Vegvesen er da ikke kjent for å være smidig, akkurat. Anonymkode: 88208...b22 Så gjør det enkelt for deg selv da, i stedet for å gruble deg grønn. 🙄 Ring og spør. 22 07 30 00. Og om du trenger nytt vognkort bestiller du det her. Anonymkode: ebb1f...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 24. april 2021 #6 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (På 21.4.2021 den 22.09): Oisann, Freudian slip. Fødselsnummeret er likt, men Statens Vegvesen er da ikke kjent for å være smidig, akkurat. Anonymkode: 88208...b22 Du foretar eierskifte på nett, og identifiserer deg med personnummer. Det er ikke et problem. Hvis du VIL ha nytt vognkort, bestiller du bare på nett, og det ligger i postkassa på en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå