Gå til innhold

Lei av gutta forsvinner etter ett treff


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da var du rett og slett ikke bra nok. Hvis en mann finner noe han ikke vil miste, vil han holde på det.

Anonymkode: 48be3...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

RehabilitertIncel skrev (1 time siden):

Du er kjedelig og lite interessant som person for at de skal orke deg.

Gutta holder ut i begynnelsen i håp om at ihvertfall sexen skal være spennende. Når det uteblir i tillegg faller interessen.

Har du lest noe av tråden? Her er ingen som "holder ut" noe. Hvor spennende og interessant må hun være, for at du skal orke å ha henne som ff? 

Anonymkode: 7e431...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du lest noe av tråden? Her er ingen som "holder ut" noe. Hvor spennende og interessant må hun være, for at du skal orke å ha henne som ff? 

Anonymkode: 7e431...93f

Klart gutta holder ut i perioden før sex. Gi meg en god forklaring på hvorfor de blir kalde etter sex?

Dette skjer trolig:

Mann finner dame på nettdating. Hun ser bra ut og ting virker lovende. De møtes og han føler den ikke helt, men er fortsatt villig til å satse om sexen er bra. De har sex og han blir ikke overbevist. Så trekker han seg sakte unna, uten å helt ghoste henne.

Personlig så er jeg i frivillig sølibat, og hvis jeg vil knulle drar jeg bare til utlandet og betaler en deilig dame for å knulle. Så slipper jeg snakke til kvinnfolk i timesvis, så slipper jeg investere i de, jeg får det jeg vil ha og hun er fornøyd som får det hun egentlig er ute etter. Og ja jeg veit det er ulovlig og oppfrdrer ingen til å gjøre det samme. Men det er sånn JEG gjør ting :)

Endret av RehabilitertIncel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (2 timer siden):

Du er kjedelig og lite interessant som person for at de skal orke deg.

Gutta holder ut i begynnelsen i håp om at ihvertfall sexen skal være spennende. Når det uteblir i tillegg faller interessen.

Vær mer spennende og verdifull så blir gutta etter sex også. Ikke noe vits å prøve gjøre seg selv kostbar ved å vente. Utfallet blir uansett det samme om du er drit kjedelig. Det eneste du oppnår er at de trekker seg vekk etter lengre tid, og det eneste du oppnår er at du taper enda mer tid enn nødvendig

Hun vil jo bare ha en fast sex-partner. Hva for rolle spiller det hvilken personlighet hun har når det bare dreier seg om sex?

Tydelig ikke grenser for krav som skal stilles til kvinner samme hva kvinner ønsker tilbake. 

Anonymkode: ea785...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun vil jo bare ha en fast sex-partner. Hva for rolle spiller det hvilken personlighet hun har når det bare dreier seg om sex?

Tydelig ikke grenser for krav som skal stilles til kvinner samme hva kvinner ønsker tilbake. 

Anonymkode: ea785...81b

Det at hun ønsker sex-partner er jo ikke noe garanti for at hun er god i senga. Man må også ha kjemi.

Kan også være andre grunner til at menn løper vekk fra henne. Sex er risikosport og all makt ligger i hennes hender.  Kan hende de ikke stoler på henne

Personlig foretrekker jeg prostituerte fordi det er en form for forsikring. Ingen graviditet, ingen kjønnsykdommer (de lever av dette så de er ekstra forsiktige med å bruke kondom bl.a), ingen voldtektsanklagelser, man får det man vil ha, og hun får det hun vil ha. Igjen, dette er ulovlig i Norge men jeg gir faen. Hvis politiet har lyst til å bli med meg til utlandet og ta meg så er de velkommen til det. 

Endret av RehabilitertIncel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (40 minutter siden):

Det at hun ønsker sex-partner er jo ikke noe garanti for at hun er god i senga. Man må også ha kjemi.

Kan også være andre grunner til at menn løper vekk fra henne. Sex er risikosport og all makt ligger i hennes hender.  Kan hende de ikke stoler på henne

Personlig foretrekker jeg prostituerte fordi det er en form for forsikring. Ingen graviditet, ingen kjønnsykdommer (de lever av dette så de er ekstra forsiktige med å bruke kondom bl.a), ingen voldtektsanklagelser, man får det man vil ha, og hun får det hun vil ha. Igjen, dette er ulovlig i Norge men jeg gir faen. Hvis politiet har lyst til å bli med meg til utlandet og ta meg så er de velkommen til det. 

Ingen kjønnssykdommer hos prostituerte? Hehe

Anonymkode: 7fcde...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RehabilitertIncel
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen kjønnssykdommer hos prostituerte? Hehe

Anonymkode: 7fcde...1d4

Hvis du vil ha kjønnsykdommer knull løse damer på byen.

Prostituerte sjekker seg oftere enn vanlige damer siden kjønnsykdommer vil knuse dem. De bruker også oftere kondom. 

Så ja, veldig få til ingen kjønnsykdommer hos prostituerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du er pen og veltrent, kanskje de ikke likte sexen? Den var ok, men ikke bedre enn andre damer? Kanskje de mistet spenningen siden du ga de sex for tidlig. Eventuelt at de synes du er vid der nede, selv om du ikke tror det selv. 

Anonymkode: 480a4...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ts her, Om dere leser innlegget mitt, så er jeg ikke ute etter noe seriøst, men gjerne en fwb. 

 

Anonymkode: ede7f...cc3

Om du ikke er ute etter noe seriøst, er det ikke rart de behandler deg deretter. De er sannsynligvis ute etter å ligge med seriøse jenter.

Anonymkode: 480a4...d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er problemet med dating apper som Tinder, du kjenner jo lusa IKKE på gangen.. Folk skriver naturligvis ikke på profilen sin at de kun er ute etter et ligg, og det er vanskelig å sile opportunister fra andre på sånne plattformer.

Det har forøvrig alltid vært en gylden regel at man ikke ligger med en date på første date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som betyr noe er et nytt hakk i sengestolpen. To ganger med samme slurve gir ikke to hakk.

Anonymkode: 491fe...6bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Anbefaler deg sterkt å kutte ned på «liggingen». Over tid mister du selvrespekten, det skjer så gradvis at du ikke merker det.

Anonymkode: 7fcde...1d4

Har det noe å si hvis du ikke merker det ?

Anonymkode: ab0f7...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har det noe å si hvis du ikke merker det ?

Anonymkode: ab0f7...c5b

Etter hvert vil folk rundt deg merke det, og behandle deg deretter. En vakker dag vil du også merke det selv, og bli veldig lei deg på egne vegne.

Anonymkode: 7fcde...1d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Callisto83 skrev (3 timer siden):

Det er jo det som er problemet med dating apper som Tinder, du kjenner jo lusa IKKE på gangen.. Folk skriver naturligvis ikke på profilen sin at de kun er ute etter et ligg, og det er vanskelig å sile opportunister fra andre på sånne plattformer.

Det har forøvrig alltid vært en gylden regel at man ikke ligger med en date på første date.

Har sett mange som skriver det rett ut jeg, at de kun ønsker litt uforpliktende moro.

Anonymkode: 4976e...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

De har kanskje en uendelig strøm av damer som vil ligge med dem? Det er jo mer spennende med en ny hver dag

Anonymkode: 1989b...267

Ja, det blir gjerne slik når damene vil ha de beste mennene. For det er kun dem som har en uendelig strøm av damer som vil ligge med dem.

Anonymkode: b1b44...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er desverre ikke godt nok likt. 

Anonymkode: f9054...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...