Gå til innhold

Lei av gutta forsvinner etter ett treff


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi kjenner alle lusa på gangen.... du møter noen /matcher på tinder....de er oppmerksomme, hyggelige, svarer på meldinger, er tilgjengelige. Så treff/date/sex.. så blir det stille.  Svarer ikke på meldinger, i beste fall en emoji eller et "hehe"....og det etter noen timer, all oppmerksomhet er borte, kveldene med intens tasting, snakking om hva en søker og hva en vil og avtaling om treff....borte.

Hvorfor?  Vil de bare ligge EN gang, og så ferdig? Selv om de visste at det ikke var snakk om dating/forhold, men kun sex? Vil de videre til neste med en gang, selv om det var hyggelig og sexen var bra? Er det ikke interessant å møte noen du har "klikket" godt med igjen? Er det ikke interessant med en ff, og ha et "stabilt sexliv"

Når jentene er ute etter en ff/sex....er guttene egentlig ute etter fast-forhold-materiale?

 

(Mulig det er det samme andre veien også, men jeg er jente og skriver fra mitt ståsted.. og det blir sikkert kommentert men jeg er snill og grei, pen og veltrent, åpen og eksperimenterende, jeg har god hygiene, er reflektert.... jeg tenker at det er ikke noe sånn åpenbart helt forjævlig som gjør at de rømmer avgårde )

Anonymkode: ede7f...cc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har kanskje en uendelig strøm av damer som vil ligge med dem? Det er jo mer spennende med en ny hver dag

Anonymkode: 1989b...267

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg sterkt å kutte ned på «liggingen». Over tid mister du selvrespekten, det skjer så gradvis at du ikke merker det.

Anonymkode: 7fcde...1d4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo bare være de mister interessen? Jeg har møtt flere på date som jeg føler jeg ikke vil treffe igjen. Det betyr ikke at jeg ikke hadde en ok og trivelig date, jeg bare ser ikke for meg de som partnere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo mer spennende med en ny hver dag

Er det virkelig det? Har folk blitt så proffe på å ha seg at sex som regel er kjempe bra første gang? :klo: 

Jeg mistenker at du er mann, TS. Du skrev ingenting  om utdannelse, jobb og "egen bustad" :fnise:   (dead givaway)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Et tips; vent med sex.. Ikke for å være moralistisk, men jeg tror jaggu det kan være lurt. 

Anonymkode: 815db...f63

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi kjenner alle lusa på gangen.... du møter noen /matcher på tinder....de er oppmerksomme, hyggelige, svarer på meldinger, er tilgjengelige. Så treff/date/sex.. så blir det stille.  Svarer ikke på meldinger, i beste fall en emoji eller et "hehe"....og det etter noen timer, all oppmerksomhet er borte, kveldene med intens tasting, snakking om hva en søker og hva en vil og avtaling om treff....borte.

Hvorfor?  Vil de bare ligge EN gang, og så ferdig? Selv om de visste at det ikke var snakk om dating/forhold, men kun sex? Vil de videre til neste med en gang, selv om det var hyggelig og sexen var bra? Er det ikke interessant å møte noen du har "klikket" godt med igjen? Er det ikke interessant med en ff, og ha et "stabilt sexliv"

Når jentene er ute etter en ff/sex....er guttene egentlig ute etter fast-forhold-materiale?

 

(Mulig det er det samme andre veien også, men jeg er jente og skriver fra mitt ståsted.. og det blir sikkert kommentert men jeg er snill og grei, pen og veltrent, åpen og eksperimenterende, jeg har god hygiene, er reflektert.... jeg tenker at det er ikke noe sånn åpenbart helt forjævlig som gjør at de rømmer avgårde )

Anonymkode: ede7f...cc3

Jeg har fått høre noen ganger i ettertid at de gikk ut ifra at jeg møtte nye rett etterpå, selv om jeg følte jeg fremstod som seriøs. Så menn kan være usikre de også, selv om vi ikke tenker de kan det. Så er det de som bare ønsker det for en natt, men du vil jo åpenbart ha en som er på leting etter noe seriøst, og da er ikke de en god match for deg. Er ikke noe galt med deg, det er veldig vanlig det du beskriver!

Anonymkode: 78604...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har fått høre noen ganger i ettertid at de gikk ut ifra at jeg møtte nye rett etterpå, selv om jeg følte jeg fremstod som seriøs. Så menn kan være usikre de også, selv om vi ikke tenker de kan det. Så er det de som bare ønsker det for en natt, men du vil jo åpenbart ha en som er på leting etter noe seriøst, og da er ikke de en god match for deg. Er ikke noe galt med deg, det er veldig vanlig det du beskriver!

Anonymkode: 78604...29d

Om TS ønsker noe seriøst er det ren idioti å ligge med daten på første treff.

Anonymkode: 7fcde...1d4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her, Om dere leser innlegget mitt, så er jeg ikke ute etter noe seriøst, men gjerne en fwb. 

 

Anonymkode: ede7f...cc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Om TS ønsker noe seriøst er det ren idioti å ligge med daten på første treff.

Anonymkode: 7fcde...1d4

Både og. Å ligge på første date har gitt meg hjertesorg, men også gjentagende dates, gode venner, kjærester og samboer. Men for hennes egen del er det dumt, for det svir jo mer å ikke høre noe når det er etter sex 

Anonymkode: 78604...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her, Om dere leser innlegget mitt, så er jeg ikke ute etter noe seriøst, men gjerne en fwb. 

 

Anonymkode: ede7f...cc3

Så det nå. De er kanskje redd du sier det men mener noe annet. Er du tydelig i tilnærmingen i hva du ønsker? Kanskje de er av typen som er mer opptatt av antall enn kvalitet på sexen. Sannsynligvis takker de ikke nei om du ringer etter sex en kveld

Anonymkode: 78604...29d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så det nå. De er kanskje redd du sier det men mener noe annet. Er du tydelig i tilnærmingen i hva du ønsker? Kanskje de er av typen som er mer opptatt av antall enn kvalitet på sexen. Sannsynligvis takker de ikke nei om du ringer etter sex en kveld

Anonymkode: 78604...29d

Ja, er tydelig... Ja det kan jo være at de er redd for noe annet . Jeg merker jo litt selv også at etter en natt med de, så vil jeg jo ha litt mer enn bare sex...aldri ikke fast forhold, men kanskje litt nærhet,  skravling, kos, samvær.  Det kan være i de tilfellene at jeg ønsker det og ikke får det, at jeg blir litt gæærn. 

Anonymkode: ede7f...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, er tydelig... Ja det kan jo være at de er redd for noe annet . Jeg merker jo litt selv også at etter en natt med de, så vil jeg jo ha litt mer enn bare sex...aldri ikke fast forhold, men kanskje litt nærhet,  skravling, kos, samvær.  Det kan være i de tilfellene at jeg ønsker det og ikke får det, at jeg blir litt gæærn. 

Anonymkode: ede7f...cc3

Det fanger de opp, garantert! Jeg har selv følt behov for dette, og sagt at jeg er ferdig med forhold og kun ønsker sex. Og jeg har faktisk ment det, selv om en del av meg ønsket noe mer. De fanget det tydelig opp, og skjønte at det vil bli så enkelt som jeg la det frem.

Og, datet en mann som var ferdig med forhold, jeg trodde på han og tror fremdeles på at han mente det. Men merket på hele han at han likevel ønsket noe av meg (mer enn sex) og at han var sårbar. Jeg kuttet han ikke ut da, men hadde kjønnene vært omvendt så..

Anonymkode: 78604...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Det fanger de opp, garantert! Jeg har selv følt behov for dette, og sagt at jeg er ferdig med forhold og kun ønsker sex. Og jeg har faktisk ment det, selv om en del av meg ønsket noe mer. De fanget det tydelig opp, og skjønte at det vil bli så enkelt som jeg la det frem.

Og, datet en mann som var ferdig med forhold, jeg trodde på han og tror fremdeles på at han mente det. Men merket på hele han at han likevel ønsket noe av meg (mer enn sex) og at han var sårbar. Jeg kuttet han ikke ut da, men hadde kjønnene vært omvendt så..

Anonymkode: 78604...29d

at det IKKE vil bli så enkelt som jeg la frem*

Anonymkode: 78604...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinners seksuelle frigjøring kombinert med Tinder er nok himmelriket for de populære mennene. Her er resultatet! 😁

Anonymkode: f6cc3...aba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du er ute etter, ons, ff, eller forhold, så må du treffe noen som er ute etter det samme,  og begge må greie å formidle det. Jeg tenker at ff er en seriøs relasjon, med sex og kos som formål, og at du godt kan bruke minst ett treff på å sjekke kjemien, og forventningsavklaring,  uten å ligge. 

Anonymkode: 7e431...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært på tinder selv i ca 1,5 år, og unngår å ligge på første treff. Selv om jeg ikke har vært ute etter noe seriøst før nå, har jeg likevel søkt langvarige relasjoner til de jeg har endt opp med på en date nr 2. Etter første date finner man gjerne ut hvor interessert mannen er og hva man selv tenker videre. For min del har det vært utelukkende positivt og føler selv jeg har endt opp med relasjoner av ymse slag med substans. Drikker heller aldri på første date, da jeg ikke stoler på min egen dømmekraft etter 2 glass vin. Ofte forsvinner gjerne spenningen om det går litt fort frem, men selvfølgelig ikke alltid 🙂

Ikke alle menn gidder å forholde seg til min "fremgangsmåte", så da får man også luket ut de som bare er ute etter et ons. 

 

Anonymkode: 85b5f...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på markedet på mange mange år, og jeg trenger nok en lang tilvenningsperiode før jeg takler dette med at sex og forhold ikke hører sammen lengre. Før var jo sexen på en måte gjerne noe som ledet til et forhold og man utviklet det videre. Nå har jo folk sex med tilfeldige hele tida uten at det blir et forhold. Ting er jo blitt tusen ganger mer komplisert enn før. 

Joda, hadde ONS før, men det var stort sett i fylla med "walk of shame" etterpå etc. Å holde på sånn edru, og vite at det er kun ren klinisk sex... jeg vet ikke om jeg greier det. Hjelp ! Jeg kan jo like gjerne kjøpe sex fra prostituerte.

 

Mann noen og 40.

Anonymkode: a01f1...6e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marwel skrev (12 timer siden):

Det kan jo bare være de mister interessen? Jeg har møtt flere på date som jeg føler jeg ikke vil treffe igjen. Det betyr ikke at jeg ikke hadde en ok og trivelig date, jeg bare ser ikke for meg de som partnere. 

Dette. Og det at du er villig til sex på første date er faktisk noe som kan gjøre deg uaktuell for noe mer varig, selv om mannen gjør det samme selv. Lett å tenke at hun der hopper raskt på neste. Jeg tenker også at du sannsynligvis går etter feil type menn. Sikrer du at dere har felles interesser og verdier før du møter dem? Og at dere er ute etter det samme? (det fremstår noe uklart her hva du egentlig er ute etter, er det et fast ff-forhold?)

Anonymkode: 344be...841

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel

Du er kjedelig og lite interessant som person for at de skal orke deg.

Gutta holder ut i begynnelsen i håp om at ihvertfall sexen skal være spennende. Når det uteblir i tillegg faller interessen.

Vær mer spennende og verdifull så blir gutta etter sex også. Ikke noe vits å prøve gjøre seg selv kostbar ved å vente. Utfallet blir uansett det samme om du er drit kjedelig. Det eneste du oppnår er at de trekker seg vekk etter lengre tid, og det eneste du oppnår er at du taper enda mer tid enn nødvendig

Endret av RehabilitertIncel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...