Gå til innhold

Menn med mange sexpartnere. Bryr kvinner seg om penisstr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Kaffelarsern said:

hehe, Burde sjekke deg? Sjekke deg for vidhet? Er det farlig å være vid? Er det en sykdom? 

Hvorfor er du så vrang? Er det helt utenkelig for deg at noen har opplevd ufyselige kommentarer under sex og tatt seg nær av det? Litt merkelig gitt din tidligere «argumentasjon» om at menn er sensitive angående penisstørrelse. Hilsen en som faktisk har fått en ganske ugrei kommentar fra gynekolog, faktisk, så sleivete kommentarer finner man over alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NysgjerrigPiken skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er du så vrang? Er det helt utenkelig for deg at noen har opplevd ufyselige kommentarer under sex og tatt seg nær av det? Litt merkelig gitt din tidligere «argumentasjon» om at menn er sensitive angående penisstørrelse. Hilsen en som faktisk har fått en ganske ugrei kommentar fra gynekolog, faktisk, så sleivete kommentarer finner man over alt.

Bare ikke svar han mer, det ødelegger tråden. At han ikke tror på det betyr ingenting.. 

Ja, en skulle bare visst hva folk klarer å lire av seg. :( 

Anonymkode: 048c7...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame med få sexpartnere. 
En jeg var sammen med hadde utrolig liten penis når den var slapp. Faktisk så liten at jeg lurte på hvordan han fikk tisset. Jeg tuller ikke.

Jeg hadde mine tanker da vi endte i senga, trudde jeg ikke kom til å kjenne noe særlig. Med hånda på hjertet kan jeg si at det er den beste sexen jeg noensinne har hatt.

Jeg var sikker på at størrelse hadde noe å si, men det har det ikke.

Anonymkode: 42004...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NysgjerrigPiken skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er du så vrang? Er det helt utenkelig for deg at noen har opplevd ufyselige kommentarer under sex og tatt seg nær av det? Litt merkelig gitt din tidligere «argumentasjon» om at menn er sensitive angående penisstørrelse. Hilsen en som faktisk har fått en ganske ugrei kommentar fra gynekolog, faktisk, så sleivete kommentarer finner man over alt.

Hadde det vært 1 Mann som i et sleivete øyeblikk hadde sagt det, så kunne jeg kanskje trodd på det, men når det er 2 som har sagt det, og de to tilfeldigvis var DE TO med liten penis så er det åpenbart oppspinn. I virkeligheten er det nok slik at menn med liten penis er mer forsiktig med å snakke nedsettende om andres kjønnsorgan i det hele tatt. I et forsøk på å ikke virke overfladisk, og innrømme at hun liker store peniser, og ser ned på menn med liten, så prøver hun å lage seg et narrativ om at menn med liten penis er onde .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffelarsern skrev (1 minutt siden):

Hadde det vært 1 Mann som i et sleivete øyeblikk hadde sagt det, så kunne jeg kanskje trodd på det, men når det er 2 som har sagt det, og de to tilfeldigvis var DE TO med liten penis så er det åpenbart oppspinn. I virkeligheten er det nok slik at menn med liten penis er mer forsiktig med å snakke nedsettende om andres kjønnsorgan i det hele tatt. I et forsøk på å ikke virke overfladisk, og innrømme at hun liker store peniser, og ser ned på menn med liten, så prøver hun å lage seg et narrativ om at menn med liten penis er onde .

Åpenbart ikke, men siden det stemmer best overens med din vrangforestilling av virkeligheten, så mener du at jeg lyver, noe jeg ikke gjør. Jeg håper ingen kvinner betror seg til deg med usikkerhetene sine, for du høres direkte slem ut. Jeg har kun turt å snake om dette med min nåværende partner fordi jeg har vært så usikker på det, og han betrygger meg heldigvis med at vaginaen min er normal og at det ikke er noe galt med meg, da uten å snakke nedsettende om mennene jeg har vært med. Eller jo, han har sagt de er drittsekker og ikke vet hva de snakker om, men han har ikke sagt stygge ting om penisene deres. Jeg har for øvrig heller ikke sagt til han at de hadde små peniser. Jeg ville høre hans oppriktige mening om mitt underliv. Han er en snill og flott mann heldigvis, og at han ikke stilte spørsmålet "hadde de små peniser kanskje?" syns jeg er veldig bra. 

Anonymkode: 048c7...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også veldig bekymret for penisstørrelsen da jeg var yngre. Nå når jeg er eldre bryr jeg meg ikke lenger. De fleste damer bryr seg ikke om penisstørrelsen så lenge den ikke er ekstremt liten eller stor. Selv damene som sier at de bryr seg masse om penisstr, prioriterer egentlig helt andre kvaliteter i det virkelige livet.

Jeg mener, hvor opptatt er du av vaginastørrelse? Sannsynligvis ingenting. Og det er samme greia. Ville du valgt ei pen dame med litt vid vagina eller en mindre pen dame med stram vagina? Tror de aller fleste menn ville gått for hun pene.

 

 

Anonymkode: f0196...353

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Btw, men penis er også 14cm lang og i underkant av 12cm rundt.

Anonymkode: f0196...353

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kaffelarsern said:

Hadde det vært 1 Mann som i et sleivete øyeblikk hadde sagt det, så kunne jeg kanskje trodd på det, men når det er 2 som har sagt det, og de to tilfeldigvis var DE TO med liten penis så er det åpenbart oppspinn. I virkeligheten er det nok slik at menn med liten penis er mer forsiktig med å snakke nedsettende om andres kjønnsorgan i det hele tatt. I et forsøk på å ikke virke overfladisk, og innrømme at hun liker store peniser, og ser ned på menn med liten, så prøver hun å lage seg et narrativ om at menn med liten penis er onde .

Jeg tolker ikke noe i denne tråden som «menn med liten penis er onde». At kommentarene har kommet fra to menn som også hadde liten penis kan være tilfeldig. Det kan også være et uttrykk for usikkerhet - om de selv har komplekser kan de dytte det over på henne som en reaksjon. Alt dette blir imidlertid synsing, siden vi ikke vet hva disse mennene tenkte (eller ikke tenkte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappi skrev (1 time siden):

Hmm, jeg har aldri blitt sugd med gebiss. Hvordan er det? 

Har ikke peiling jeg heller, det er vel ingen som har gebiss lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...