Gå til innhold

Menn med mange sexpartnere. Bryr kvinner seg om penisstr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sicario skrev (Akkurat nå):

Dessverre mange som har det i forhold (pliktsex).

det enkleste er jo å spørre om penisstørrelsen før man innleder en intim relasjon. Bare være ærlig på det.

de aller fleste sitter pris på ærlighet

Det kan såre mannen sine følelser og gjøre at han føler seg utilstrekkelig. Så for meg er det faktisk uaktuelt. Jeg vil ikke at han skal tenke at det er noe galt med han, når det er jeg som er problemet. 

Anonymkode: 048c7...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaffelarsern skrev (1 minutt siden):

Nei...Ikke hvis motparten også er oppegående ! 

Så i følge deg så er man oppegående så lenge man er mann, spesielt med liten penis? Spesielt... Merkelig at de to mennene jeg har vært med, som har hatt liten penis, har snakket stygt om mitt underliv og ydmyket meg, mens mennene med stor penis IKKE har det? Hvordan forklarer du det? 

Anonymkode: 048c7...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NysgjerrigPiken skrev (5 minutter siden):

De fleste oppegående mennesker vil nok klare å vri seg unna en slik situasjon uten at det er alt for tydelig. Det er da bare til å kaste inn en unnskyldning som ikke handler om han (nå gikk det litt fort, er ikke helt i form, whatever). Uansett så spiller det ingen rolle. Hun går ikke inn for å ydmyke han. Om han opplever det sånn er det synd, men hva skal hun gjøre, da? Ha sex med han for å ikke såre følelsene hans? 

Selvfølgelig. Jeg har aldri gått inn for å ydmyke disse mennene. Takk for at du forstår hva jeg vil frem til og ikke vrir om på ordene mine... 

Anonymkode: 048c7...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaffelarsern said:

Nei...Ikke hvis motparten også er oppegående ! 

Det er vel heller hvis motparten har komplekser. Hvordan i alle dager kan du vite hvorfor noen ikke vil ha sex? Det kan jo være så mangt. Du svarte for øvrig ikke på spørsmålet: hva mener du at man skal gjøre i en slik situasjon, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan såre mannen sine følelser og gjøre at han føler seg utilstrekkelig. Så for meg er det faktisk uaktuelt. Jeg vil ikke at han skal tenke at det er noe galt med han, når det er jeg som er problemet. 

Anonymkode: 048c7...7da

Tenker at du ikke har et problem. Du har en personlig preferanse som du ikke går på kompromiss med 😊.

tenkte bare at du kunne utelukket en del forhold/dates etc som ikke vil bli til noe uansett.

de fleste voksne, oppegående folk tåler ærlighet. Også når det gjelder penisstørrelse. Om noen skulle bli lei seg pga det, så kan du nesten ikke la det legge bånd på deg mener jeg. Det er dem sitt problem, men som egentlig ikke er et problem.

det er alltid noen andre der ute som vil være happy med dem sin penis 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En normal penis er ikke spesielt spennende.

De må være godt over snittet. 

Ikke fordi man fysisk trenger det, men visuelt.

Damer er forskjellige, noen bryr seg, andre ikke. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så i følge deg så er man oppegående så lenge man er mann, spesielt med liten penis? Spesielt... Merkelig at de to mennene jeg har vært med, som har hatt liten penis, har snakket stygt om mitt underliv og ydmyket meg, mens mennene med stor penis IKKE har det? Hvordan forklarer du det? 

Anonymkode: 048c7...7da

Det sa jeg vel ikke? Jeg sa HVIS motparten også er oppegående. Ja, menn med liten penis er nok extra oppmerksomme på en slik plutselig 180 grader.

Det siste kan jeg ikke forklare på noe annen måte enn at det sannsynligvis er bløff. Jeg tror ikke noe på deg, og jeg tror du dikter det opp inni hodet ditt for å "rettferdiggjøre" deg selv. Ikke bare skal du ydmyke menn med liten penis, men du skal i tillegg ha dem til å være dritsekker.

Endret av Kaffelarsern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg likte jo det jeg kjente? Jeg hadde ikke sugd og runka en mann om jeg ikke likte det. Greia er at han ikke hadde likt meg, så da sparer jeg meg den ydmykelsen. 

Anonymkode: 048c7...7da

Så du mener du er vid da? Er ingen menn som sier du er for vid med mindre du er unormalt vid eller har en skade etter fødsel eller noe. Har liten tro på at noen er så blåst at de kommenterer sånne ting. 

Anonymkode: d10a0...231

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (3 minutter siden):

Tenker at du ikke har et problem. Du har en personlig preferanse som du ikke går på kompromiss med 😊.

tenkte bare at du kunne utelukket en del forhold/dates etc som ikke vil bli til noe uansett.

de fleste voksne, oppegående folk tåler ærlighet. Også når det gjelder penisstørrelse. Om noen skulle bli lei seg pga det, så kan du nesten ikke la det legge bånd på deg mener jeg. Det er dem sitt problem, men som egentlig ikke er et problem.

det er alltid noen andre der ute som vil være happy med dem sin penis 😊

De fleste tåler nok ærlighet ja, men jeg går egentlig ikke ut ifra at alle mennesker er oppegående med perfekt selvtillit, så da ønsker jeg ikke ødelegge noe der. De mennene har uansett slått seg til ro med at "det er ikke deg det er noe galt med, men meg". 

Så klart, og jeg har nå en partner som jeg er fornøyd med og som er kjempe fornøyd meg meg. Han er også den eneste jeg har turt å lufte kompleksene mine til, for dette har jo vært en usikkerhet for meg, og han sier der er ingenting galt med min vagina, så jeg får velge å stole på det. Har også snakket med gynekolog og hun sier den er normal heldigvis. 

Kaffelarsern skrev (Akkurat nå):

Det sa jeg vel ikke? Jeg sa HVIS motparten også er oppegående. Ja, menn med liten penis er nok extra oppmerksomme på en slik plutselig 360 grader.

Det siste kan jeg ikke forklare på noe annen måte enn at det sannsynligvis er bløff. Jeg tror ikke noe på deg, og jeg tror du dikter det opp inni hodet ditt for å "rettferdiggjøre" deg selv. Ikke bare skal du ydmyke menn med liten penis, men du skal i tillegg ha dem til å være dritsekker.

Vet ikke hvem som har tråkka på følelsene dine, men det er iallfall ikke meg. Nå klarer jeg ikke ta deg seriøst lenger, beklager. 
 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du mener du er vid da? Er ingen menn som sier du er for vid med mindre du er unormalt vid eller har en skade etter fødsel eller noe. Har liten tro på at noen er så blåst at de kommenterer sånne ting. 

Anonymkode: d10a0...231

Jeg tror nok at jeg er vid ja, siden disse mennene mente det. Jeg vet jo egentlig ikke, for mennene jeg har vært med som har stor penis (et par av dem har vært det man kaller gjennomsnittlig) har ikke sagt noe på det, de har heller kommentert at jeg er trang. Jeg blir helt ekstremt våt også om det skal ha noe å si. Jeg har ikke skade etter fødsel (har ikke født). Har også snakket med gynekolog om dette for han ene sa til meg at jeg var unormalt vid og den videste han hadde møtt. Tror du ikke slikt er vondt og ekkelt for en 19 åring å høre? Jeg var 19 år da, er voksen nå. 

Vel, du kan tro hva du vil, jeg har iallfall opplevd det med to forskjellige menn. At du ikke tror på det gjør ikke det mindre sant... Hvorfor skal jeg dikte opp noe som anonym på et nettforum? 

Anonymkode: 048c7...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truly skrev (3 minutter siden):

En normal penis er ikke spesielt spennende.

De må være godt over snittet. 

Ikke fordi man fysisk trenger det, men visuelt.

Damer er forskjellige, noen bryr seg, andre ikke. 

 

De som er trange liker ikke store peniser sier damer selv, inkludert exen min som syntes min ble for stor. Den var fin å se på men passet ikke henne siden hun var trang og maks 10 cm dyp. Kunne aldri slippe oss løs og ha vill heftig sex. 

Anonymkode: d10a0...231

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er helt gjennomsnittlig og har hatt en del partnere. Aldri opplevd verken hint eller direkte kommentarer som har tydet på at det er noe problem.

Anonymkode: 7e71d...216

Det er veldig få kvinner som ville kommentert penis, eller dårlig sex for den del. Kvinner tar rett og slett hensyn til at menn er ekstremt hårsår på det punktet. 

Anonymkode: b2bf7...544

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De som er trange liker ikke store peniser sier damer selv, inkludert exen min som syntes min ble for stor. Den var fin å se på men passet ikke henne siden hun var trang og maks 10 cm dyp. Kunne aldri slippe oss løs og ha vill heftig sex. 

Anonymkode: d10a0...231

Sex er mer enn inn og ut. Heldigvis.

Blir liksom ikke "heftig" med noe smått heller...Damer klarer dytte ut 4 kg babyer, så alt går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er veldig få kvinner som ville kommentert penis, eller dårlig sex for den del. Kvinner tar rett og slett hensyn til at menn er ekstremt hårsår på det punktet. 

Anonymkode: b2bf7...544

Dette stemmer overens med egen erfaring og venninners erfaring. Har hatt venninner som ikke har vært fornøyd med sexen, og når jeg har bedt dem ta det opp med partneren så tør de det ikke fordi de ikke vil såre mannen. 

Anonymkode: 048c7...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste tåler nok ærlighet ja, men jeg går egentlig ikke ut ifra at alle mennesker er oppegående med perfekt selvtillit, så da ønsker jeg ikke ødelegge noe der. De mennene har uansett slått seg til ro med at "det er ikke deg det er noe galt med, men meg". 

Så klart, og jeg har nå en partner som jeg er fornøyd med og som er kjempe fornøyd meg meg. Han er også den eneste jeg har turt å lufte kompleksene mine til, for dette har jo vært en usikkerhet for meg, og han sier der er ingenting galt med min vagina, så jeg får velge å stole på det. Har også snakket med gynekolog og hun sier den er normal heldigvis. 

Vet ikke hvem som har tråkka på følelsene dine, men det er iallfall ikke meg. Nå klarer jeg ikke ta deg seriøst lenger, beklager. 
 

Jeg tror nok at jeg er vid ja, siden disse mennene mente det. Jeg vet jo egentlig ikke, for mennene jeg har vært med som har stor penis (et par av dem har vært det man kaller gjennomsnittlig) har ikke sagt noe på det, de har heller kommentert at jeg er trang. Jeg blir helt ekstremt våt også om det skal ha noe å si. Jeg har ikke skade etter fødsel (har ikke født). Har også snakket med gynekolog om dette for han ene sa til meg at jeg var unormalt vid og den videste han hadde møtt. Tror du ikke slikt er vondt og ekkelt for en 19 åring å høre? Jeg var 19 år da, er voksen nå. 

Vel, du kan tro hva du vil, jeg har iallfall opplevd det med to forskjellige menn. At du ikke tror på det gjør ikke det mindre sant... Hvorfor skal jeg dikte opp noe som anonym på et nettforum? 

Anonymkode: 048c7...7da

Er du unormalt vid så kan jeg skjønne det er sårt for deg. Har hatt en del damer, og var bare ei som var i den kategorien. Gynekologen er iallefall en dust som påpeker noe sånn da med mindre du spurte? 

Har litt vanskelig for å tro historien, men lar tvilen komme deg til gode.🙂

Anonymkode: d10a0...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er veldig få kvinner som ville kommentert penis, eller dårlig sex for den del. Kvinner tar rett og slett hensyn til at menn er ekstremt hårsår på det punktet. 

Anonymkode: b2bf7...544

Det er korrekt. De fleste kvinner sier heller det han VIL høre, også slarver dem til venninnegjengen i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 21.4.2021 den 16.03):

Du får ikke noe godt svar på dette, før du sitter på aldershjemmet og sutter på ei Mariekjeks. Håper jeg kommer til en plass med mange virile damer, å bli sugd uten gebiss skal vist være helt fantastisk iflg bestefar😂

Hmm, jeg har aldri blitt sugd med gebiss. Hvordan er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du unormalt vid så kan jeg skjønne det er sårt for deg. Har hatt en del damer, og var bare ei som var i den kategorien. Gynekologen er iallefall en dust som påpeker noe sånn da med mindre du spurte? 

Har litt vanskelig for å tro historien, men lar tvilen komme deg til gode.🙂

Anonymkode: d10a0...231

Tror du misforsto, gynekologen sa at jeg var normal. Er hos henne hvert år for sjekk + celleprøve (er i risikogruppen for livsmorshalskreft, og har blitt anbefalt å ta hyppigere celleprøver en det som er normalt) og hun må alltid bruke "jomfruspekulumet" på meg. Hun sa jeg er helt normal og at det er ikke noe galt med vaginaen min, men jeg spurte henne fordi han mannen jeg var med sa jeg var unormalt vid og burde sjekke meg. 

Anonymkode: 048c7...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du unormalt vid så kan jeg skjønne det er sårt for deg. Har hatt en del damer, og var bare ei som var i den kategorien. Gynekologen er iallefall en dust som påpeker noe sånn da med mindre du spurte? 

Har litt vanskelig for å tro historien, men lar tvilen komme deg til gode.🙂

Anonymkode: d10a0...231

Historien er åpenbart oppspinn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truly skrev (2 minutter siden):

Sex er mer enn inn og ut. Heldigvis.

Blir liksom ikke "heftig" med noe smått heller...Damer klarer dytte ut 4 kg babyer, så alt går.

Ja men så er en fødsel noe helt annet enn penis i vagina sex. Ser det argumentet bli brukt, men tror mange burde lese seg opp hva som skjer med kvinnekroppen før og under en fødsel for å klargjøre for en fødsel. Å få et objekt på samme størrelse opp i musa er ikke mulig.

Anonymkode: d10a0...231

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du misforsto, gynekologen sa at jeg var normal. Er hos henne hvert år for sjekk + celleprøve (er i risikogruppen for livsmorshalskreft, og har blitt anbefalt å ta hyppigere celleprøver en det som er normalt) og hun må alltid bruke "jomfruspekulumet" på meg. Hun sa jeg er helt normal og at det er ikke noe galt med vaginaen min, men jeg spurte henne fordi han mannen jeg var med sa jeg var unormalt vid og burde sjekke meg. 

Anonymkode: 048c7...7da

hehe, Burde sjekke deg? Sjekke deg for vidhet? Er det farlig å være vid? Er det en sykdom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...