Gå til innhold

Menn med mange sexpartnere. Bryr kvinner seg om penisstr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

8 cm.

Anonymkode: ef9e8...597

å da er din konklusjon at den var 8 cm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaffelarsern skrev (4 minutter siden):

å da er din konklusjon at den var 8 cm?

Min konklusjon er at den var like lang som min håndbak. Altså den var like lang som min hånd var bred. Jeg er ikke i tvil om bredden på handa mi da jeg bruker den til mål i hverdagen.

Anonymkode: ef9e8...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min konklusjon er at den var like lang som min håndbak. Altså den var like lang som min hånd var bred. Jeg er ikke i tvil om bredden på handa mi da jeg bruker den til mål i hverdagen.

Anonymkode: ef9e8...597

og i hvilken setting ronka du han? i bilen, hjemme i sofan eller sto dere?

Endret av Kaffelarsern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffelarsern skrev (Akkurat nå):

og i hvilken setting ronka du han? i bilen, hjemme i sofan eller sto dere?

Det finnes egne nettsider som kan hjelpe deg med inspirasjon, så det trenger ikke jeg å gi deg.

Anonymkode: ef9e8...597

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes egne nettsider som kan hjelpe deg med inspirasjon, så det trenger ikke jeg å gi deg.

Anonymkode: ef9e8...597

Nei, men det er ganske avgjørende skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på under snittet med 12/12 har jeg opplevd kommentarer på det kun 1 gang (av 9)

Anonymkode: 1e66b...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffelarsern skrev (1 minutt siden):

Nei, men det er ganske avgjørende skjønner du.

Du kan velge å tro meg eller ei, men gjør meg i det minste den tjenesten å anta at jeg vet hva jeg snakker om.

La oss bare si at det var en relasjon som varte over tid, og at jeg har kompensert for de lokale variasjonene du etterspør.

Anonymkode: ef9e8...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det finnes egne nettsider som kan hjelpe deg med inspirasjon, så det trenger ikke jeg å gi deg.

Anonymkode: ef9e8...597

Når man måler penis, så skal man stå. Penis skal så rettes ut og bennes ned så den står 90 grader i forhold til kroppen. Så skal måleredskapen presses lett inntil skambenet og ut til tuppen. Sitter man vil ca 2 cm av legden forsvinne av naturlige årsaker og man vil dessuten ikke komme inntil skambenet. Sannsynligvis har han 10-12 cm. Min er litt over 13 cm og forsvinner mer eller mindre også i en kvinnehånd .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

på under snittet med 12/12 har jeg opplevd kommentarer på det kun 1 gang (av 9)

Anonymkode: 1e66b...5e8

Hva sa hun da? 

Anonymkode: 2d9ce...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva sa hun da? 

Anonymkode: 2d9ce...ac5

Kun noe slikt som at den var i den minste laget hun hadde prøvd, men den så bra ut. Var heldigvis etterpå, tror det kunne satt en skikkelig demper hvis det var før 😉

Anonymkode: 1e66b...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo hatt noen partnere, og har en liten penis. Noen få har brydd seg, men det store flertall har ikke brydd seg om det i det hele tatt. Det har blitt mange fine opplevelser, både for mine partnere og meg selv. Så null stress. Husk at det er to størrelser som møtes. Kvinner varierer stort i størrelse de også. Samtidig er jo dette kun en liten del av opplevelsen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffelarsern skrev (7 minutter siden):

Når man måler penis, så skal man stå. Penis skal så rettes ut og bennes ned så den står 90 grader i forhold til kroppen. Så skal måleredskapen presses lett inntil skambenet og ut til tuppen. Sitter man vil ca 2 cm av legden forsvinne av naturlige årsaker og man vil dessuten ikke komme inntil skambenet. Sannsynligvis har han 10-12 cm. Min er litt over 13 cm og forsvinner mer eller mindre også i en kvinnehånd .

Det er både frustrerende og provoserende å bli møtt og avvist med selvfølgeligheter. Det er en kjip måte å forsøke å herske i en diskusjon, kanskje særlig fordi det oppleves som motdebattanten oppriktig tror man er dum og trenger å fortelles selvfølgeligheter med t-skje. Som sagt, vær gjerne uenig, men respekter at jeg vet hva jeg snakker om.

Anonymkode: ef9e8...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er både frustrerende og provoserende å bli møtt og avvist med selvfølgeligheter. Det er en kjip måte å forsøke å herske i en diskusjon, kanskje særlig fordi det oppleves som motdebattanten oppriktig tror man er dum og trenger å fortelles selvfølgeligheter med t-skje. Som sagt, vær gjerne uenig, men respekter at jeg vet hva jeg snakker om.

Anonymkode: ef9e8...597

Hehe, dette visste ikke du. Hadde du visst dette hadde du ikke kommet opp med en så tåpelig målemetode i det hele tatt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffelarsern skrev (På 22.4.2021 den 13.19):

Hehe, dette visste ikke du. Hadde du visst dette hadde du ikke kommet opp med en så tåpelig målemetode i det hele tatt !

Jeg har ikke kommet opp med noen målemetode. Jeg fortalte en ren faktaopplysning. Du, derimot, har spinnet fantasier i ditt hode, som passet din agenda bedre, min venn. Hadde du ikke vært så opptatt av å lage ståmenn, fremfor å diskutere på folkevis kunne du kanskje til og med lært noe av vår ordveksling.

Jeg håper i det minste at du tar til deg det som flere i tråden vektlegger, nemlig at en litt kort snopp ikke er noe krise. Og om ikke du gjør det, så håper jeg inderlig at andre menn som leser i denne tråden tar det til seg.

Anonymkode: ef9e8...597

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 14.08):

Jeg har ikke kommet opp med noen målemetode. Jeg fortalte en ren faktaopplysning. Du, derimot, har spinnet fantasier i ditt hode, som passet din agenda bedre, min venn. Hadde du ikke vært så opptatt av å lage ståmenn, fremfor å diskutere på folkevis kunne du kanskje til og med lært noe av vår ordveksling.

Jeg håper i det minste at du tar til deg det som flere i tråden vektlegger, nemlig at en litt kort snopp ikke er noe krise. Og om ikke du gjør det, så håper jeg inderlig at andre menn som leser i denne tråden tar det til seg.

Anonymkode: ef9e8...597

Nei jeg bare påpeker noe vesentlige feil med kvinners målemetoder. Mikropenisen kom fra andre diskusjonsfora, der omtrent alle kvinner har vært borti mikropeniser.0,015 % prosent av menn har mikropenis, mens i kvinners dagligtale har minst 30% det. Du konkluderte med at penisen hans er like lang som håndflaten din, altså 8 cm...noe som blir feil uansett hvordan du vrir på det. Nå skal jeg på jobb .

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ære, være den som tror at kvinner ser eller kjenner forskjell på 10, 12, 15, eller 17 cm. Kvinner har virkelig ikke peiling på sånt. Knull som om du har gjort det før og vis at hun er det eneste du kan tenke deg så er de så fornøyde så.

Er du i tvil bare si at den er stor. Hun vil tro deg.

Anonymkode: 9741f...c80

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ære, være den som tror at kvinner ser eller kjenner forskjell på 10, 12, 15, eller 17 cm. Kvinner har virkelig ikke peiling på sånt. Knull som om du har gjort det før og vis at hun er det eneste du kan tenke deg så er de så fornøyde så.

Er du i tvil bare si at den er stor. Hun vil tro deg.

Anonymkode: 9741f...c80

Kvinner vil selvsagt merke stor forskjell på en bitteliten, liten, normal og en raus penis. 

Hilsen kvinne. 

Anonymkode: b2bf7...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14-15 cm er ok så lenge den er tykk. Bedre med en tykk 15cm kul, enn en 17 cm tynn.. 

 

Hilsen jente :) 

Anonymkode: 33cc4...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

14-15 cm er ok så lenge den er tykk. Bedre med en tykk 15cm kul, enn en 17 cm tynn.. 

 

Hilsen jente :) 

Anonymkode: 33cc4...c80

kuk/penis, ikke kul 😜

Anonymkode: 33cc4...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tråd!.. Jeg kan bare svare for mine mange damekontaktet og ......JA- det er ganske vanlig at damer har med seg målebånd for å måle herligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...