Gå til innhold

Menn med mange sexpartnere. Bryr kvinner seg om penisstr?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en penis på 14 cm, 15 cm på en god dag, helt vanlig tykkelse. 

Er dette for lite for kvinner? Dere menn som har hatt mange sexpartnere, bryr kvinner seg noe om det?

Anonymkode: 2d9ce...ac5

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

ArneAnd

Uten at jeg skal skryte på meg altfor mange sexpartnere så er mitt inntrykk at de fleste damer ikke bryr seg om det så lenge den fungerer som den skal.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bamseklemmer

Du får ikke noe godt svar på dette, før du sitter på aldershjemmet og sutter på ei Mariekjeks. Håper jeg kommer til en plass med mange virile damer, å bli sugd uten gebiss skal vist være helt fantastisk iflg bestefar😂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sicario
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg har en penis på 14 cm, 15 cm på en god dag, helt vanlig tykkelse. 

Er dette for lite for kvinner? Dere menn som har hatt mange sexpartnere, bryr kvinner seg noe om det?

Du vil finne mange kvinner som bryr seg og mange som ikke bryr seg. Ingen er like 😊

penisen din er større en gjennomsnittet og helt innenfor normalen. Ikke noe å bekymre seg for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

De fleste kvinner bryr seg ikke. De fleste har også lært seg at omtrent alle menn har komplekser for dette, så de kommer antagelig til å si "wow så stooor" når du drar ned buksa. Uansett om de mener det eller ikke.

Anonymkode: fa493...f9b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
ArneAnd skrev (16 minutter siden):

Uten at jeg skal skryte på meg altfor mange sexpartnere så er mitt inntrykk at de fleste damer ikke bryr seg om det så lenge den fungerer som den skal.  

Det jeg tenker og.

Det er vel først når penisen er i 10 cm sjiktet at kvinnene begynner å reagere vil jeg tro?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De fleste kvinner bryr seg ikke. De fleste har også lært seg at omtrent alle menn har komplekser for dette, så de kommer antagelig til å si "wow så stooor" når du drar ned buksa. Uansett om de mener det eller ikke.

Anonymkode: fa493...f9b

Den teksten forklarer jo akkurat det du skriver😅

v7fgf.jpeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det jeg tenker og.

Det er vel først når penisen er i 10 cm sjiktet at kvinnene begynner å reagere vil jeg tro?

Mindre. Den eneste jeg har tenkt var litt kort var like lang som handbaken min. Men vanlig tykkelse, og fullt ut dugende.

Anonymkode: ef9e8...597

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Mindre. Den eneste jeg har tenkt var litt kort var like lang som handbaken min. Men vanlig tykkelse, og fullt ut dugende.

Hvor lang er handbaken din da? :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaffelarsern
ArneAnd skrev (19 timer siden):

Så du har liten penis?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ArneAnd
Kaffelarsern skrev (Akkurat nå):

Så du har liten penis?

Den er verken liten eller enorm, helt innafor normalen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaffelarsern
ArneAnd skrev (Akkurat nå):

Den er verken liten eller enorm, helt innafor normalen. 

13-15 cm altså?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ArneAnd
Kaffelarsern skrev (Akkurat nå):

13-15 cm altså?

Litt større enn det. Hvorfor så interessert i min penis?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Kaffelarsern
ArneAnd skrev (Akkurat nå):

Litt større enn det. Hvorfor så interessert i min penis?

Regna med det. Nei er ikke interessert i din penis i det heletatt, og derfor var svaret ditt helt meningsløst. Så lenge man har en bra størrelse (over snittet) vil man selvsagt få et inntrykk av at kvinner ikke bryr seg om størrelsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vikilLJA

Forstår ikke hvorfor menn tror kvinner vil ha stor pikk. Må være kjempe kjedelig å ha forsiktig sex. Og midt i akten roper dama AU AU AU!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaffelarsern
vikilLJA skrev (1 minutt siden):

Forstår ikke hvorfor menn tror kvinner vil ha stor pikk. Må være kjempe kjedelig å ha forsiktig sex. Og midt i akten roper dama AU AU AU!

Nei kan du begripe det? Kanskje det kan ha noe med at statistikken viser det, og at man egentlig ser å hører det overalt tro? Men det går selvsagt en grense et sted da. De fleste vil vel ikke ha den FOR stor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vikilLJA
Kaffelarsern skrev (4 minutter siden):

Nei kan du begripe det? Kanskje det kan ha noe med at statistikken viser det, og at man egentlig ser å hører det overalt tro? Men det går selvsagt en grense et sted da. De fleste vil vel ikke ha den FOR stor.

Hvordan statistikk? Jeg har verken sett eller hørt det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Så lenge den ikke er for liten er det ingen kvinner som bryr seg. Så du skal ikke være bekymret. 

Anonymkode: c4f9f...f7a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvor lang er handbaken din da? :) 

8 cm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...