Gå til innhold

Flere som plages med at hele teksten forsvinner når man bare skal viske bort en bokstav? *grr*


non_stop

Anbefalte innlegg

Siste dagene på forumet nå har jeg blitt plaget av at jeg skriver en lang tekst, og når jeg skal viske ut ett ord eller 1-2 bokstaver så forsvinner ALT jeg har skrevet og må begynne helt  på nytt 😡 dette har aldri vært et problem tidligere. Ville bare høre om det er fler her som har samme problem? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Nei, jeg har ikke opplevd dette selv.

Hvilken nettleser bruker du? Skjer det hver gang, eller bare innimellom? Skjer det på mobil eller på pc?

Anglofil (teamleder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest loveli

NÅ så jeg denne. Beklager, har akkurat spurt om det samme i en ny tråd jeg opprettet her.

Så vi er flere som opplever det!!

Utrolig frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde også her i går. Bruker Chrome.
Men jeg skulle ikke fjerne en bokstav eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skjedde det nettopp for meg igjen, jeg bruker Safari nettleser på iPhone 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte først i en annen tråd, men så nå det skjer med flere. @TSP har du noen tanker om hvorfor dette skjer?

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har opplevd dette: 

1) Skjer det hver gang? 

2) Hvilken nettleser og på hvilken enhet opplever dere problemet i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet så mange innlegg, så det har bare skjedd 1 gang for meg. Bruker GoogleChrome på PC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
TSP skrev (46 minutter siden):

Dere som har opplevd dette: 

1) Skjer det hver gang? 

2) Hvilken nettleser og på hvilken enhet opplever dere problemet i? 

Nei, det skjer ikke hver gang, men det skjer kanskje en av fem ganger. Helt forferdelig slitsomt!

Bruker Chrome. Telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Nå skriver jeg en tekst bare for å se hva som skjer når jeg redigerer. Jeg tenker jeg har lyst til å legge til noe her, ja akkurat her. Men så angrer jeg meg. Eller jeg skriver feil. Så nå må jeg trykke på tilbaketasten slik at et og et tegn viskes ut. Kanskje det er lettere å vise hva som skjer hvis det skjer når jeg prøver å redigere denne teskten og jeg kan poste hvordan det blir seende ut.

Må ha to avsnitt da, for ellers står det jo ingenting og det blir ikke så tydelig hva som skjer. Denne teksten er selvfølgelig bare tull, men må skrive noe bare for å skrive noe. Bla bla bla liksom. Trenger heldigvis ikke være bra, bare ord. Mange ord. Nok ord. Nå er det nok ord.

Nå lagrer jeg denne for å så gå inn igjen og endre teksten.

 

(Må jo lagre denne teksten også så det blir tydelig hvor jeg prøver å redigere. Sorry! 😅).

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hver gang nei. Kan ha skrevet to setningereller et langt innlegg.

Bruker Chrome på eldre android-telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli

Jeg lagrer forrige og orkester ny, for å gjøre det tydeligere. Nå skal jeg prøve å redigere i den bolde teksten jeg la til i forrige innlegg;

 

s ut. Kanskje det er lettere å vise hva som skjer hvis det skjer når jeg prøver å redigere denne teskten og jeg kan poste hvordan det blir seende ut.

Må ha to avsnitt da, for ellers står det jo ingenting og det blir ikke så tydelig hva som skjer. Denne teksten er selvfølgelig bare tull, men må skrive noe bare for å skrive noe. Bla bla bla liksom. Trenger heldigvis ikke være bra, bare ord. Mange ord. Nok ord. Nå er det nok ord.

Nå lagrer jeg denne for å så gå inn igjen og endre teksten.

 

(Må jo lagre denne teksten også så det blir tydelig hvor jeg prøver å redigere. Sorry! 😅).

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjedde det igjen. Hadde skrevet tekst, flyttet markøren, tok tilbaketasten, og hele teksten forsvant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd dette flere ganger den siste tiden. 

Ikke hver gang, men en gang i blant. Bruker crome via mobil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Timeplan

Skjer meg også, senest i dag. Både på mobil (Chrome, Android) og på pc (Macbook, Chrome). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har skjedd meg flere ganger, senest i går. Bruker crome og Google app via mobil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...