Gå til innhold

Tråden for morsomme alle-barna-vitser


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest forfatterina

Alle barna ønsket seg Star Wars-leker, unntatt Tone, for hun ville ha en drone. 

 

Alle barna ville være single, unntatt Tone, for hun ville ha seg en kone. 

 

Alle barna var sammen med Helene, unntatt Tone, for hun var sammen med Lone. 

 

🤔 hmm... litt for mange Tone-vitser, men da har jeg tatt de jeg kom på i en og samme kommentar...  😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest forfatterina

Alle barna var i dusjen, unntatt Katrine, for hun var i en latrine.

 

(Ha! Det er det beste jeg klarte å komme på av Katrine-vitser). 👍 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forfatterina

Alle barna hoppet tau, unntatt Hoppe, for hun hoppet med Loppe. :plystre:  (ikke så lett med Hoppetaujenta...)  

 

Alle barna var sammen med @Entern , unntatt Vilde, for hun var sammen med Hilde.  (beklager Entern, men det er sååå vanskelig å finne på noe smart med brukernavnet ditt!) 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forfatterina skrev (1 minutt siden):

Alle barna hoppet tau, unntatt Hoppe, for hun hoppet med Loppe. :plystre:  (ikke så lett med Hoppetaujenta...)  

 

Alle barna var sammen med @Entern , unntatt Vilde, for hun var sammen med Hilde.  (beklager Entern, men det er sååå vanskelig å finne på noe smart med brukernavnet ditt!) 🥺

Hun var en avhopper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forfatterina
Cid skrev (Akkurat nå):

Hun var en avhopper

Ja, kanskje det? :)  Nei, jeg får heller holde meg til de "tryggere" navnene... 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forfatterina skrev (Akkurat nå):

Ja, kanskje det? :)  Nei, jeg får heller holde meg til de "tryggere" navnene... 🤔

Unnskyld om jeg ødela 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forfatterina
Cid skrev (Akkurat nå):

Unnskyld om jeg ødela 😕 

Du ødela INGENTING. :)  Jeg får ikke helt til å komme på flere tullevitser med brukernavnene deres her inne. Cid, Entern, Hoppetaujenta, Frøkenfryden, Kvakkekyllingen, og til og med mitt eget er vanskelig, egentlig...  🤔  må kanskje vri hjernen min enda litt mer, eller bare gi opp og finne på tullevitser med navn som Per, Pål, Espen og Tone, Lone, og slikt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forfatterina skrev (Akkurat nå):

Du ødela INGENTING. :)  Jeg får ikke helt til å komme på flere tullevitser med brukernavnene deres her inne. Cid, Entern, Hoppetaujenta, Frøkenfryden, Kvakkekyllingen, og til og med mitt eget er vanskelig, egentlig...  🤔  må kanskje vri hjernen min enda litt mer, eller bare gi opp og finne på tullevitser med navn som Per, Pål, Espen og Tone, Lone, og slikt? :)

Jeg synes du er flink jeg :) du er morsom og hyggelig 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest forfatterina

Tusen takk, @Cid ! 😊  ❤️  Det er du, og resten av dere andre her inne også! Spesielt dere inne på "Fortell noe skikkelig uinteressant"-tråden. Koselige folk, alle sammen! :mynona: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forfatterina skrev (44 minutter siden):

Alle barna hoppet tau, unntatt Hoppe, for hun hoppet med Loppe. :plystre:  (ikke så lett med Hoppetaujenta...)  

 

Alle barna var sammen med @Entern , unntatt Vilde, for hun var sammen med Hilde.  (beklager Entern, men det er sååå vanskelig å finne på noe smart med brukernavnet ditt!) 🥺

Går så fint så 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Alle barna drakk brus unntatt Brit, hun drakk sprit. 

Alle barna skrek unnskyld da de drepte Per bortsett fra Silje, hun gjorde det med vilje. 

(Huff, jeg må slutte å være så dramatisk i min dikting 😱)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...