Gå til innhold

Jorden er flat!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rart at NASA måtte ansette 2001 en romodyse film crew rett før månelandingen?

Anonymkode: 0756f...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seadog skrev (På 29.4.2021 den 16.20):

Hei anonym, jeg har vert på sydpolen. Fransk område Durmont d Urville. Der er midnattsol og sørlys. Høysommer når vi feirer Jul. Jeg har seilet rundt jorden fler ganger,på alle hav fra 85'N til 65'S i 40 år som navigatør. Jeg skal gi deg en liten tankevekker. Fra Buenos Aires til Cape Town et det 6869 km byen ligger på s bredde. Mellom New York og Roma er det 6889km. Altså ganske lik avstand, du kan sjekke med ex.flytid flight radar. Du sier at jorden er flat med Arktis som senter i pizzaen. Du er vel enig i at S Amerika, S Afrika og Australia er de kontinentene som strekker seg lengst bort fra Arktis? Og desse er adskilt med Stillehavet, S Atlanter og indiske hav. Har du ett minimum av matematiske kunnskaper vil du se at avstanden, med din teori, blir gigantiske fra ex. Cape Toen, ingen passajerfly kan holde seg i lufta på en slik direkte rute. Jeg ha seilt desse rutene. Oppsøk en jernvarehandel og be om skruer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 23.14):

Er det så vanskelig å fortstå at du har blitt lurt fra dag 1?

Anonymkode: 03908...42a

På østlandet er den ganske flat ja, men på vestlandet er den definitivt ikke flat. Reis til Romsdalen, Sunndalen eller Stryn om du ikke tror meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God 1 Mai. Jeg har leka litt mer med tall. Avstand fra norpol til Cape Town er 1233 km,byen ligger på 33'55' S. Slår vi da en sirkel med senter Npol som går gjennom CTown og Buenos Aires får vi en omkrets, 2*3,14*1233 som da blir 9.549.438 km Tenker vi videre at vi deler avstand Australia, CT og BA likt, det er ikke nøyaktig, så vil avstand mellom Cape Town og Buenos Aires bli 3.183.146 km. TRE MILION KILOMETER

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seadog skrev (52 minutter siden):

God 1 Mai. Jeg har leka litt mer med tall. Avstand fra norpol til Cape Town er 1233 km,byen ligger på 33'55' S. Slår vi da en sirkel med senter Npol som går gjennom CTown og Buenos Aires får vi en omkrets, 2*3,14*1233 som da blir 9.549.438 km Tenker vi videre at vi deler avstand Australia, CT og BA likt, det er ikke nøyaktig, så vil avstand mellom Cape Town og Buenos Aires bli 3.183.146 km. TRE MILION KILOMETER

Tenkt over denne: 

Om formen på jorden  ikke er hva de sier den er. Er det ikke da mulig distansene mellom plasser ikke er hva vi blir fortalt? Alt dette har du funnet på et nettsted som bruker Rund-jordmodellen til å gjøre beregninger. Systemene må oppdatere til å bruke en flat-jordmodell for at vi skal få nøyaktige avstander

Anonymkode: 03908...42a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal fortelle Afrikanerne fra Tunis til Sør-Afrika at landene deres er 1000 ganger mindre enn de tror og middelhavet bare er 100 meter bredt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seadog skrev (29 minutter siden):

Hvem skal fortelle Afrikanerne fra Tunis til Sør-Afrika at landene deres er 1000 ganger mindre enn de tror og middelhavet bare er 100 meter bredt?

Kan jo være at nord også er mindre? eller har du slått deg vrang med at de målene vi har nå stemmer? 

Å til neste gang... ikke overdriv på den måten. Det hjelper ikke

Anonymkode: 03908...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 23.41):

Det har 0 å bety i praksis for de aller fleste om jorden er flat eller rund.

Anonymkode: 2d46b...f3b

Tja. Om den ikke hadde vært en kule, måtte det vært en annen slags fysikk som hadde fått det hele til å fungere. Det kunne nok forandret på mye. 

Anonymkode: 53ea6...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Rart at NASA måtte ansette 2001 en romodyse film crew rett før månelandingen?

Anonymkode: 0756f...f08

Dette syntes jeg er så interessant! Jeg vet ikke om det du skriver er tilfellet - men hvis det så er:

finnes det ikke noen andre plausible forklaringer på hvorfor de gjorde dette, annet enn at NASA faket månelandingen?

Som at f.eks. NASA ønsket TOPP produksjons-kvalitet på det som var kanskje det største øyeblikket i menneskets historie?

Dette er nok det som skiller skrullinger fra normale folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorden er ikke flat fordi

flatjord.jpg

Anonymkode: e1045...b46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AllahBallah said:

Dette syntes jeg er så interessant! Jeg vet ikke om det du skriver er tilfellet - men hvis det så er:

finnes det ikke noen andre plausible forklaringer på hvorfor de gjorde dette, annet enn at NASA faket månelandingen?

Som at f.eks. NASA ønsket TOPP produksjons-kvalitet på det som var kanskje det største øyeblikket i menneskets historie?

Dette er nok det som skiller skrullinger fra normale folk. 

Selvsagt finnes det ikke andre forklaringer, det er ikke en tilfeldighet asså.

De måtte vinne et spacerace mot the sovietfolket, og først nå har de laget årdentlige elbiler, så det sier seg selv at de ikke klarte å komme seg til månen.

I tillegg ville det jo avslørt at jorda faktisk er flat. 

Anonymkode: 0d2ec...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tenkt over denne: 

Om formen på jorden  ikke er hva de sier den er. Er det ikke da mulig distansene mellom plasser ikke er hva vi blir fortalt? Alt dette har du funnet på et nettsted som bruker Rund-jordmodellen til å gjøre beregninger. Systemene må oppdatere til å bruke en flat-jordmodell for at vi skal få nøyaktige avstander

Anonymkode: 03908...42a

Da må du vise en flatjord beregning , så kanskje du kan omvende meg!. Min måte å rekne på har medført at jeg har funnet frem til ulike destinasjoner i over 40 år på sjøen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2021 den 21.57):

Q6JIZKE2GZEBXIV4ENMHWVNY4E.gif

Anonymkode: 03908...42a

Kult,

hvorfor er det ikke da fullmåne hele tiden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AllahBallah skrev (3 minutter siden):

Kult,

hvorfor er det ikke da fullmåne hele tiden?

Øya Madagaskar er tre ganger større enn Storbritannia😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Rart at NASA måtte ansette 2001 en romodyse film crew rett før månelandingen?

Anonymkode: 0756f...f08

Feil tråd. Denne handler om jorda er flat eller ikke. :)

Anonymkode: 3d36f...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (På 1.5.2021 den 18.05):

Dette syntes jeg er så interessant! Jeg vet ikke om det du skriver er tilfellet - men hvis det så er:

finnes det ikke noen andre plausible forklaringer på hvorfor de gjorde dette, annet enn at NASA faket månelandingen?

Som at f.eks. NASA ønsket TOPP produksjons-kvalitet på det som var kanskje det største øyeblikket i menneskets historie?

Dette er nok det som skiller skrullinger fra normale folk. 

Produksjonsons kvaliteten ligner bemerkelsesverdig lik filmen 2001 en romodyse. Hvis man ser på filmene virker det litt gammeldags i dag på en måte?

Nrk mistet kopien sin så det er ikke så lett å verifisere lengre

Anonymkode: 0756f...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AllahBallah skrev (På 1.5.2021 den 19.52):

Kult,

hvorfor er det ikke da fullmåne hele tiden?

Et ord: regulerbare dioder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva oppnår noen med å prøve å skjule at Jorden er flat? Hvis det er å holde Gud skjult har det vært ganske mislykket, siden det meste av verdens befolkning tror på Gud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
stan skrev (På 3.5.2021 den 17.55):

Hva oppnår noen med å prøve å skjule at Jorden er flat? Hvis det er å holde Gud skjult har det vært ganske mislykket, siden det meste av verdens befolkning tror på Gud. 

Åpenbart mislykket historisk men heldigvis begynner flere og flere å åpne øynene.

Anonymkode: 0756f...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...