Gå til innhold

Charter-Svein var blant demonstrantene som brant munnbindene sine utenfor stortinget i dag.


NorthernLight

Anbefalte innlegg

I midten av folkemengden var det en bålpanne hvor demonstrantene kunne brenne munnbind. Der stod folk tett i tett. 

 

Sitat

Samtidig mener Færseth at det mest skadelige med dagens demonstrasjon er den store folkemengden som ble samlet uten munnbind og avstand.

– Det skumleste er nok å tenke på hvordan disse personene som ikke vil bruke maske oppfører seg når de ikke er på demonstrasjon.



https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Ln782R/her-brenner-charter-svein-munnbindet-det-har-gaatt-for-langt

Herlighet for noen luringer.... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Supert å stille opp på slikt når du lever av media. Høyt refleksjonsnivå. Er jeg overrasket? Nei.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

At folk er lei forstår jeg, men det jeg ikke forstår er hvorfor de demonstrerer i mot de to tiltakene som gir minst begrenset bevegelsesfrihet (avstand i det offentlige rom, og munnbind når avstand ikke kan holdes).

Hvis dette enkle, og i følge helsemyndighetene (og historiske kilder) et av det det mest effektive virkemiddelet, mot spredning hadde blitt fulgt så godt det lot seg gjøre, hadde vi kanskje ikke hatt behov for like mange av de andre tiltakene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumskapen lenge leve. Få ham vekk fra mediene, han fortjener null og niks. En sabotør. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som en påpekte i en annen tråd, dersom man ser på videoen i artikkelen, så vil den på 1.55 gå over til å vise en av demonstrantene som er ansatt ved et vaksinesenter.  Jeg syns det er mer absurd enn hele Charter-Svein. 

Endret av Sylveon
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sylveon skrev (3 minutter siden):

Som en påpekte i en annen tråd, dersom man ser på videoen i artikkelen, så vil den på 1.55 gå over til å vise en av demonstrantene som er ansatt ved et vaksinesenter.  Jeg syns det er mer absurd enn hele Charter-Svein. 

På et stort vaksinasjonssenter jobber det kreti og pleti. Alt mulig rart av folk. Du vil finne vaksinatører som tror på alt eller ingenting.

hilsen en vaksinatør

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sylveon said:

Som en påpekte i en annen tråd, dersom man ser på videoen i artikkelen, så vil den på 1.55 gå over til å vise en av demonstrantene som er ansatt ved et vaksinesenter.  Jeg syns det er mer absurd enn hele Charter-Svein. 

Nei, han er ikke en av demonstrantene. Hør på hva han sier.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi liksom fly i flint? 

Charter-Svein er og blir Charter-Svein. Liker at han gjør litt leven ut av seg. At folk faktisk står litt opp for noe er forfriskende i en tid hvor altfor mange opptrer som bjellesauer.

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NorthernLight skrev (3 minutter siden):

Rimelig idiotisk å stå tett i tett i en pandemi og brenne munnbind. 

Joda, men idioter er det flust av. Husker jo godt BLM- demoen ifjor sommer, det ble ingen smittetsunami selv av den. 

Altså forstå meg rett, du vil ikke se meg i en slik demo, men jeg syntes motkulturelle stemmer er på sin plass nå (hvor mye frihetsberøvelse skal vi egentlig finne oss i ?). Formatet er imidlertid ganske lite gjennomtenkt.

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell

Charter svein gjorde noe som "sjokkerte" folket. Surprise! Not... 

Endret av Maxwell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gresskari

Finnes det en tid bjellesau mentaliteten virkelig kommer til sin rett så er det jo nå.. Vi trenger jo at alle jobber mot samme mål slik at vi fortere kan gjennåpne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresskari skrev (3 minutter siden):

Finnes det en tid bjellesau mentaliteten virkelig kommer til sin rett så er det jo nå.. Vi trenger jo at alle jobber mot samme mål slik at vi fortere kan gjennåpne..

Det fordrer jo at ledersauen faktisk ikke leder oss alle utfor stupet... Fåreskalle-mentalitet er jo svært sårbar på den måten. Får dessuten litt ekle assosiasjoner til fascisme av denne "gå i rekke" tankegangen.

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert blitt lurt/overbevist om dette av noen andre. Han virket usikker og kunnskapsløs under intervjuet. Får litt vondt av han. Sikkert mange likesinnede som han i denne samlingen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...