AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Jeg kunne gjort alt for å få tilbake den gamle hårfargen min! Hadde den nydeligste brunfargen også skulle meg og mamma eksperimentere, og håret har vært rødt siden. Prøvd å farge det minst 5 ganger etterpå, men det røde skjæret kommer frem uansett. Nå prøver jeg å spare ut, men det vil jo ta veldig lang tid. Er det noe annet jeg kan gjøre for å få frem min egen farge? Anonymkode: e4fbf...f4d
Emma_123 Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg kunne gjort alt for å få tilbake den gamle hårfargen min! Hadde den nydeligste brunfargen også skulle meg og mamma eksperimentere, og håret har vært rødt siden. Prøvd å farge det minst 5 ganger etterpå, men det røde skjæret kommer frem uansett. Nå prøver jeg å spare ut, men det vil jo ta veldig lang tid. Er det noe annet jeg kan gjøre for å få frem min egen farge? Anonymkode: e4fbf...f4d Hvor mørkt/lyst er håret ditt? Hva med å gå til frisør og tone håret kaldere (blå og lilla pigmenter) ? ☺️ Eller du kan bruke toning shampoo, eksempel produktet Fudge Care Cool Brunette Shampoo Dodge. (Bare google det)
Gjest Fnuggolina Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 (endret) Du kan tone/farge i en 8.1 for eksempel blandet 50/50 med en bruntone (5.0 feks) som er nærmest din egen. Du vil fortsatt kunne se litt rødskjær, men betraktelig mindre enn om du farger med kun naturfarge (altså 0). Om du kjører rett på kald toning (5.1) så kan det blir litt grønnskjær. Om du ikke har mye grå hår hadde jeg valgt toning. Så du du bare faktisk la alt vokse ut. Enten med kaldtoning som beskrevet, eller bare gå cold turkey og leve med ettervekst. Den Fudge blåshampoen synes jeg er så som så, men den kan jo brukes i tillegg til kaldtoning. Endret 9. april 2021 av Fnuggolina
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Emma_123 skrev (9 timer siden): Hvor mørkt/lyst er håret ditt? Hva med å gå til frisør og tone håret kaldere (blå og lilla pigmenter) ? ☺️ Eller du kan bruke toning shampoo, eksempel produktet Fudge Care Cool Brunette Shampoo Dodge. (Bare google det) Tusen takk for svar! Det er en slags kald lyse-brunfarge vil jeg si:) Har testet ut blåsjampoer før, men de funker ikke på meg! Synes det er veldig rart..men skal se på den du anbefalte! Anonymkode: e4fbf...f4d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 Tusen takk for gode tips! Anonymkode: e4fbf...f4d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 Men er det vits nå før sommeren? Blir det ikke uansett rødt da? Burde jeg vente til høsten? Anonymkode: e4fbf...f4d
Gjest Fnuggolina Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men er det vits nå før sommeren? Blir det ikke uansett rødt da? Burde jeg vente til høsten? Anonymkode: e4fbf...f4d Det blir ikke mer rødtone, men lysner. En ting som funker godt for å fjerne mest mulig naturlig er head and shoulders shampo. Jeg fikk en i overkant «kanelfarget» farge, ville egentlig ha nøytral. Vasket med den, og det sliter veldig på fargen (men merket ikke irritasjon i hodebunn/tørt hår). Om du vasker med den, og ikke dekker til håret om sommeren mye i sola får du endel gratis på å fjerne/lysne farge. Men da igjen mer obvious skille. Jeg måtte gå 1,5 år før mine lyse striper var vokst ut - mitt vokser nokså fort. Så du må beregne såpass tid før du har alt naturlig igjen. Endret 9. april 2021 av Fnuggolina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå