Gå til innhold

Hun er pen som faen og skrev «Hei :)» til meg. Hva nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har sett på bildene mange ganger, men det er ikke noe spesielt som jeg legger merke til. Hun sykler på ett av bildene så tenkte kanskje spørre «Hvor er du på sykkeltur?» men ser ikke poenget med å spørre om det..

Anonymkode: 60f6f...bff

"Ser ut som du sykler i .... stemmer det? Jeg var der på sykletur i 2019, var et skikkelig fint sommerminne!"

Sånn får man samtalen i gang.

Anonymkode: 6b1e3...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bli likt for indre egenskaper for en fremmed på tinder? Lykke til

Anonymkode: b3ae6...8a2

Nei, men for noen er det viktigere å bli kjent og bli likt for det indre framfor det ytre. 

Anonymkode: 2454c...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, men for noen er det viktigere å bli kjent og bli likt for det indre framfor det ytre. 

Anonymkode: 2454c...536

Ja det er vel det viktigste for alle, men bare svært naive mennesker tror de blir likt for det indre av en fremmed basert på bilder. Man må bli ordentlig kjent først. Det ytre er det som tiltrekker aller først 

Anonymkode: b3ae6...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/9/2021 at 12:01 AM, AnonymBruker said:

Takk for hjelp! Gikk for « hei:) du er veldig pen. Hvordan står det til med deg».

tenkter det er litt kjedelig, men hun skrev jo bare «hei» så jeg er hvertfall ikke like kjedelig hehe

Anonymkode: 60f6f...bff

Ja for pene jenter er bare interessert i å høre at de er pene og at gutta primært er interessert i de fordi de er pene.

Anonymkode: e08c5...d7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja det er vel det viktigste for alle, men bare svært naive mennesker tror de blir likt for det indre av en fremmed basert på bilder. Man må bli ordentlig kjent først. Det ytre er det som tiltrekker aller først 

Anonymkode: b3ae6...8a2

Selvfølgelig, men da er jo spørsmålet om det er lurt å starte med et kompliment for utseendet, eller en helt annen åpningsreplikk. 

Men det er nok bare min dårlige erfaring, fordi jeg har inntrykk av at de mannfolkene som starter med å komplimentere utseendet ditt tror du skal bli så sjarmert av det at du vil hoppe til køys med det samme. Jeg er dessverre en litt for god menneskekjenner, og gjennomskuer de som prøver seg på det. 

Anonymkode: 2454c...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Selvfølgelig, men da er jo spørsmålet om det er lurt å starte med et kompliment for utseendet, eller en helt annen åpningsreplikk. 

Men det er nok bare min dårlige erfaring, fordi jeg har inntrykk av at de mannfolkene som starter med å komplimentere utseendet ditt tror du skal bli så sjarmert av det at du vil hoppe til køys med det samme. Jeg er dessverre en litt for god menneskekjenner, og gjennomskuer de som prøver seg på det. 

Anonymkode: 2454c...536

Det merker man raskt etter litt mer prat :) hvis de fortsetter å nesten bare skrive om utseende mitt sletter jeg matchen. Mens de som starter med et kompliment og så snakker om andre ting er som regel hyggelige mannfolk 

Anonymkode: b3ae6...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som skal hjelpe gutter med hvordan man sjekker opp er det morsomste jeg vet. Dere har ingen peiling😂😂 

Anonymkode: 52051...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jenter som skal hjelpe gutter med hvordan man sjekker opp er det morsomste jeg vet. Dere har ingen peiling😂😂 

Anonymkode: 52051...163

Han tok mitt råd (jente) og fikk svar

Anonymkode: b3ae6...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/9/2021 at 7:41 PM, Nettmagica said:

:popcorn:

Er du singel?

Anonymkode: d608e...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...