Gå til innhold

Hun er pen som faen og skrev «Hei :)» til meg. Hva nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer ikke på noe og si bortsett fra hei...

chatter nesten aldri med matcher. Jeg bare sveiper, men hun her vil jeg faktisk møte.

Skjønner ikke hvordan man starter en samtale eller hva som er målet med å sende meldinger frem og tilbake med mindre det er for å planlegge når og hvor.

Anonymkode: 60f6f...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva hadde du gjort om hun hadde kommer bort og sagt hei i virkeligheten da? 

Anonymkode: 9c85c...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn noe fint / morsomt ved en av bildene hennes og start en samtale ut fra det. Og noe pent om hennes profil.

Anonymkode: 5ff94...6b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort, send henne et bilde på noe personlig, da blir hun sikkert sjarmert!

Anonymkode: 9c6f7...5ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Milky said:

Hva med hei hvordan går det?

Den er godkjent altså? Trodde det var en samtale dreper siden mest sannsynlig svarer hun «bra. Hva med deg?» også sitter vi fast igjen

Anonymkode: 60f6f...bff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

hva som er målet med å sende meldinger frem og tilbake med mindre det er for å planlegge når og hvor.

For å bli litt kjent, slik at man finner ut om man eventuelt ønsker å møtes eller ikke.

Anonymkode: 41209...a9b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milky skrev (5 minutter siden):

Hva med hei hvordan går det?

Kjedelig.

Han bør gi mer enn det om han er interessert.

Anonymkode: 0b8b1...fbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør henne hva hun liker å gjøre feks. Fortell også om deg selv, i tillegg til å få henne til å fortelle om seg selv.

Anonymkode: 41209...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Finn noe fint / morsomt ved en av bildene hennes og start en samtale ut fra det. Og noe pent om hennes profil.

Anonymkode: 5ff94...6b1

Jeg har sett på bildene mange ganger, men det er ikke noe spesielt som jeg legger merke til. Hun sykler på ett av bildene så tenkte kanskje spørre «Hvor er du på sykkeltur?» men ser ikke poenget med å spørre om det..

Anonymkode: 60f6f...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den er godkjent altså? Trodde det var en samtale dreper siden mest sannsynlig svarer hun «bra. Hva med deg?» også sitter vi fast igjen

Anonymkode: 60f6f...bff

Må jo bli litt kjent før man møtes da. Så svarer du bra med meg osv.. spør hva hun jobber med, typiske ting liksom😂 eller så kan du gå rett inn for å spørre om det hadde  vært hyggelig å møtes en dag. Siden hun sendte mld først er hun åpenbart interessert

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får som regel tilbake «hei, så pen du var :) hvordan står det til med damen i kveld» elns, syns det er hyggelig. Ikke lag noe sånn påtatt opplegg nå

Anonymkode: b3ae6...8a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjedelig.

Han bør gi mer enn det om han er interessert.

Anonymkode: 0b8b1...fbf

Man trenger ikke å gi 1000% på første setning man sender. Må jo få i gang samtalen først

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har sett på bildene mange ganger, men det er ikke noe spesielt som jeg legger merke til. Hun sykler på ett av bildene så tenkte kanskje spørre «Hvor er du på sykkeltur?» men ser ikke poenget med å spørre om det..

Anonymkode: 60f6f...bff

Du kan spørre om hun er glad i å sykle

Anonymkode: 41209...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

For å bli litt kjent, slik at man finner ut om man eventuelt ønsker å møtes eller ikke.

Anonymkode: 41209...a9b

Hvordan blir man kjent på chatt? Hva slags spørsmål kunne jeg svart på for at du skal føle at du kjenner meg? 

Anonymkode: 60f6f...bff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvordan blir man kjent på chatt? Hva slags spørsmål kunne jeg svart på for at du skal føle at du kjenner meg? 

Anonymkode: 60f6f...bff

Man blir ikke kjent på chat, det er et nødvendig onde å chatte litt før treffet bare

Anonymkode: b3ae6...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den er godkjent altså? Trodde det var en samtale dreper siden mest sannsynlig svarer hun «bra. Hva med deg?» også sitter vi fast igjen

Anonymkode: 60f6f...bff

Nei, det er bare å forsette. F.eks "Det går fint med meg. Jeg sitter og ser en film nå, *navn*, har du sett den?" også fortsetter dere. Aldri svar avsluttende, det er bare å fortsette å spørre relevante ting for å få samtalen til å gå. 

Anonymkode: 49ff4...e8c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har sett på bildene mange ganger, men det er ikke noe spesielt som jeg legger merke til. Hun sykler på ett av bildene så tenkte kanskje spørre «Hvor er du på sykkeltur?» men ser ikke poenget med å spørre om det..

Anonymkode: 60f6f...bff

Poenget er å starte en samtale Einstein...

Ved å respondere og ende med et spørsmål, inviterer du til et svar.

Et kort hei tilbake gir ikke henne noe å respondere på

Eller du kan gjøre som alle andre og oversette "hei" til å bety "jeg har så lyst på dickpicks"... :lur:

Skulle du forresten falle for den siste der, er du beyond help...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelp! Gikk for « hei:) du er veldig pen. Hvordan står det til med deg».

tenkter det er litt kjedelig, men hun skrev jo bare «hei» så jeg er hvertfall ikke like kjedelig hehe

Anonymkode: 60f6f...bff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk for hjelp! Gikk for « hei:) du er veldig pen. Hvordan står det til med deg».

tenkter det er litt kjedelig, men hun skrev jo bare «hei» så jeg er hvertfall ikke like kjedelig hehe

Anonymkode: 60f6f...bff

Man er forskjellige, men jeg syns hvertfall det er mer hyggelig og avslappende å få et sånt svar som det der enn sånne litt anstrengte «morsomme» eller påtatte svar :) 

Anonymkode: b3ae6...8a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...