Gå til innhold

Hvilke medium anbefaler dere?


Nysgjerrig 123

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har mistet perleøredobben min, den har veldig høy affeksjonsverdi for meg og er derfor veldig synd at jeg mistet den. Derfor lurer jeg på om dere kan anbefale et medium/spåkone jeg kan snakke med for å finne den igjen? Og hvilke nettsider eller annen info jeg trenger for å komme i kontakt med den personen. Antar mange ikke tror på dette, men jeg tenker det er verdt et forsøk 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste er scammers, så vær forberedt på å kaste penger ut av vinduet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pengene bruker du bedre med å kjøpe nye perleøredobber.

Slike spå og klarsynt telefoner er ren svindel.

Anonymkode: 4f843...290

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Charlotte på minkrystallkule. Hun fant min tapte gjenstand. Var desperat og hadde ringt en del andre før. Noen hadde helt feil selv, andre fikk opp stedet der gjenstanden vanligvis var. Men kun Charlotte hadde rett.

Anonymkode: 9c8ab...1e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan anbefale Charlotte på minkrystallkule. Hun fant min tapte gjenstand. Var desperat og hadde ringt en del andre før. Noen hadde helt feil selv, andre fikk opp stedet der gjenstanden vanligvis var. Men kun Charlotte hadde rett.

Anonymkode: 9c8ab...1e1

Kan det ha vært at Charlotte hadde rett fordi alle gjetter, og tilfeldigis gjettet Charlotte rett fordi du har spurt så mange.

At «klarsynske» skal ha penger for å gjette hvor du har glemt tingene dine er bortkasta. Kan likegodt ringe venner og bekjente og be dem om å gjette helt til du finner det. Gratis er det og.

Anonymkode: 4f843...290

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan anbefale Charlotte på minkrystallkule. Hun fant min tapte gjenstand. Var desperat og hadde ringt en del andre før. Noen hadde helt feil selv, andre fikk opp stedet der gjenstanden vanligvis var. Men kun Charlotte hadde rett.

Anonymkode: 9c8ab...1e1

Selvreklameribg er ikke lov. Just sayin.

Anonymkode: 34c3d...768

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...