Gå til innhold

Tatt av med fremmede menn på FB


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir litt paranoid. De siste 2 ukene har jeg fått venneforespørsel på Facebook hver eneste dag av fremmede menn, og noen dager som i dag opp til 4 stk og også fått masse meldinger av typen «hva gjør du» og «er du våken». Er det fler som opplever dette akkurat nå sånn at det ikke bare er meg? Jevnt og trutt har fremmede lagt meg til som alle opplever, men aldri opplevd noe som dette 😕 

Anonymkode: 601f9...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker du datingapper, tinder osv? Da jeg var der pleide menn som ikke fikk kontakt med meg der å lete meg opp på Facebook. Creepy-joe spør du meg. 

Anonymkode: 46710...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Coronatid, og mannfolka går i spinn! Særlig DE GIFTE  🙄😆 Ja, har det på samme måte ....skilt tobarnsmor i 40-åra....

Anonymkode: f136b...69f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker tinder, men gjort det i 1 år uten at det har vært sånn som disse 2 ukene, ble redd noen har falsk profil av meg eller noe 😬 så godt fler har opplevd at det er verre nå. Haha, er forresten noen fra tinder som har lagt meg til der også, noen som jeg sveipet til venstre 😅 men aller flest fremmede jeg aldri har sett før. 

Anonymkode: 601f9...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan blokkere meldinger fra ukjente. Fikk selv forespørsler om bilder m.m. av vilt fremmede menn både yngre og eldre. Og jeg er 51!!! Tror mange kjeder seg og blir litt smådesperate nå om dagen 🤣 Har blokkert muligheten for fremmede nå.

Anonymkode: f41c8...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mer av sånt det siste halvåret ja, tror mange kjeder seg. Men hvorfor i all verden godtar du forespørsler fra fremmede? jeg bare fjerner de.

Anonymkode: 668b4...81d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme skjer med meg. Var en liten periode på Tinder før jul og det var virkelig startskuddet for venneforespørsler på fb. Har sikkert fått 200 av totalt ukjente. Jeg godkjenner så klart ikke, men det sier meg at det er mange ensomme menn der ute. Jeg er en dame i midten av førtiårene. 

Anonymkode: 0c59c...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...