Gå til innhold

Renseskum, som er billig og bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er veldig glad i Klairs sitt renseskum, men det blir for dyrt for meg. Tenker jeg ønsker meg et som ligger rundt en hundrelapp. Forslag? 😊

Anonymkode: b7211...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cosrx low ph good morning cleaning gel syntes jeg er bra, fjerner sminke og smuss uten å strippe meg for fukt, blir ikke tørr og stiv etterpå 😊 

Anonymkode: a5b2e...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker faktisk dermologica clean start rensen også, selv om jeg ikke sliter med så mye urenheter lenger. Men litt av samme prinsippet, føler huden blir ren men uten å bli tørr. Men de er kanskje gel renser og ikke skumrens.. 

Anonymkode: a5b2e...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes renseskum fra Decubal og Dr. Greve er bra. Stripper ikke huden for fukt og er mild. 
 

Decubal: https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/renseprodukter/decubal-face-wash-1501,5006104/

 

Dr.Greve: https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/renseprodukter/dr-greve-pharma-renseskum-up-1501,5008888/

 Nå er begge på tilbud til under 100 lappen. Decubal koster litt under 100 lappen ved full pris også. 

Endret av ShivaSol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Cosrx low ph good morning cleaning gel syntes jeg er bra, fjerner sminke og smuss uten å strippe meg for fukt, blir ikke tørr og stiv etterpå 😊 

Anonymkode: a5b2e...84d

Lukter den patfymert? ☺

Anonymkode: 44060...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Lukter den patfymert? ☺

Anonymkode: 44060...bde

Hmm nei, lukter friskt og naturlig, ikke veldig parfymert 😊 

Jeg har også den fra decubal som blir anbefalt, den gjør huden myk og fin men fjerner ingen sminke og renser dårlig, bruker den kun om morgen av og til.. Bare sånn til informasjon om du er ute etter noe som også fjerner sminke. 

Anonymkode: a5b2e...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...