Gå til innhold

Han Jobber i politiet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har vært utro mot sin kone i flere år. veldig frekk og manipulerer meg til tusen. Nå for to dager siden så kom han via telefonen når han snakket med meg og han har vært en slem person mot meg fysisk og psykisk og jeg har vært slem jeg også verbalt. Men nå orker jeg ikke mer. Han har ødelagt livet mitt. Har så mye jeg skal gjøre fremover at hvis det blir ødelagt så ødelegger han fremtiden min. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 4f4be...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dere bor sammen, flytt fra hverandre.  Slett, blokker. og aldri kontakt han mer. Plager han deg etter det så anmeld han, gjerne ha bevis. 

Anonymkode: 5f5ce...87f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt kontakten og slutt å snakke sex på telefonen med ham til han kommer 🤦 Hvis han er gift med en annen (sånn tolker jeg det) så si at du sladrer til konen hans hvis han ikke gir deg fred umiddelbart. Så går du videre med livet ditt og alt det viktige du har å gjøre. Han kan ikke ødelegge livet ditt (med mindre han er en morder da.) Det kan bare du selv. Så du må stå opp for deg selv💪

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært mange psykopater som jobber i politiet. De trekkes mot maktposisjoner og lederstillinger. De fleste er selvsagt ikke slik, men det er flere der enn i mange andre yrker. 

Anonymkode: 473d5...bc4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du redd han kan finne på ? 

Anonymkode: 2ef7f...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ikke slik at politi har den beste etikken og moralen på hjemmebane. Har opplevd det ved andre tilfeller.

Anonymkode: 93305...0d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryt kontakten og gjør deg så kjedelig og usynlig som mulig for han. Ikke svar han. Ikke reager på det han sier og gjør. Ikke forsvar deg, ikke kom med motangrep. Ignorer han, og hvis han mener noe om deg som du er uenig i, la han mene det. Ikke forsvar deg. Ikke forvent at han sier unnskyld eller at han innser hva han har gjort mot deg. I hans hode er det BARE du som har gjort noe galt i forholdet. Bare la han tro det. Bare la han si det. Bare ignorere han og aldri snakk med han igjen.

Spar på alle meldinger.

Ikke gjør noe som han kan få lyst til å hevne seg over. Bare vær så usynlig som mulig.

No contact / Grey rock

Anonymkode: 180cb...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at han ikke vil miste jobben. Men hvis du sørger for at han mister jobben, så har han ingenting å miste, og da kan han bli farlig

Anonymkode: 180cb...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...