Gå til innhold

Analplugg/buttplug hos mannfolk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fnuggolina
Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Der bak? Damer er livredde for noe som helst skal der bak. Om mannen liker det så ja tenk om, og tolker at jeg også skal ha noe der bak?

Vanlig sexleketøy til menn er ofte tabu og et forbudt område. Tenk om han kommer med det istedet for i musa deres? Det hadde vært krise. Alt annet tilsidesettes for at dere skal bli penetrert. Det er liksom det som er det ypperste innen sex for dere vel og merke. 

«Vi damer» er ikke nødvendigvis det nei.

Min teori er at endel som synes det er vondt med full penetrering vil like noe mindre i størrelse.

Og neste teori er at om alle la fra seg tabuet hadde de likt analplay i moderate mengder. Spesielt menn. 

Fordi bedre orgasme. Og da spesielt hos menn. 

Men, liker man det ikke så gjør man ikke det - dog dumt å konkludere om man aldri har prøvd.

Jdz skrev (3 timer siden):

Det tror jeg også, men det er kanskje litt tabu. Både min nåværende og tidligere partner var åpne for dette. Jeg foreslo en gang for eksen at hun kunne ta meg med en strapon, men akkurat det var hun ikke helt komfortabel med. Andre leketøy har imidlertid ikke vært noe problem.

Akkurat det tror jeg handler om rollebytte.

Jeg ser absolutt den. Det ER jo er litt kårny leketøy liksom. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nei det er ikke ønskelig nei😅

Anonymkode: e92b5...d1b

Ikke fall for fristelsen til å tenke at «jamen den er jo så stor, den kan ikke forsvinne inn».

Jo, den kan som regel det 😳

Anonymkode: 41529...f9f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Fnuggolina skrev (24 minutter siden):

«Vi damer» er ikke nødvendigvis det nei.

Min teori er at endel som synes det er vondt med full penetrering vil like noe mindre i størrelse.

Og neste teori er at om alle la fra seg tabuet hadde de likt analplay i moderate mengder. Spesielt menn. 

Fordi bedre orgasme. Og da spesielt hos menn. 

Men, liker man det ikke så gjør man ikke det - dog dumt å konkludere om man aldri har prøvd.

Akkurat det tror jeg handler om rollebytte.

Jeg ser absolutt den. Det ER jo er litt kårny leketøy liksom. 

Teorien din tru æ kan stem, jeg å trur flere villa hatt det vis man har snakket mer åpent om det og ikke vært så tabubelagt.

Jeg har veldig lyst til å prøv det får jeg håper jeg får den orgasmen man snakker om.

Men det er nettopp derre med følelsen av at det er tabubelagt da, at jeg er usikker pga redd for reaksjonene vis.jeg blir avslørt 🙈 dum tanke da jeg er sikker på min seksualitet

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ikke fall for fristelsen til å tenke at «jamen den er jo så stor, den kan ikke forsvinne inn».

Jo, den kan som regel det 😳

Det stemme nok det ja vill æ tru, jeg holdt på å gikk på den blemma me gulrot i ungdommen bynt å kjent antydning til at dette va godt, men så stoppet jeg pga redd for den stakk av.

Derfor har jeg lyst til å prøv me buttplug elns for å sjekke om det er noe for meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fnuggolina
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Teorien din tru æ kan stem, jeg å trur flere villa hatt det vis man har snakket mer åpent om det og ikke vært så tabubelagt.

Jeg har veldig lyst til å prøv det får jeg håper jeg får den orgasmen man snakker om.

Men det er nettopp derre med følelsen av at det er tabubelagt da, at jeg er usikker pga redd for reaksjonene vis.jeg blir avslørt 🙈 dum tanke da jeg er sikker på min seksualitet

Hvis du blir avslørt for hva da? At du har en helt ordinær preferanse? 🤷‍♀️

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Fnuggolina skrev (Akkurat nå):

Hvis du blir avslørt for hva da? At du har en helt ordinær preferanse? 🤷‍♀️

Okei, du har et poeng😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sitt å ser på en buttplugg med lengde på 11,5cm der 10cm kan føres inn og 4cm i omkrets som ha fått mye skryt 

Dem har også en på 10 der 8cm kan føres inn med 3.5cm i omkrets

Bli det største for stor trur dere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pantyhoselover

Jeg liker diameter på 4-5 cm. Mindre enn 4 blir for lite, og over 5 blir for stort. Her er det nok ulike preferanser, men jeg synes det beste er når buttpluggen presser seg inn og ut igjen. Selve knullefølelsen. Følelsen når ringen presses er fantastisk god, men det må ikke sprenge alt for mye. Lengden synes jeg ikke er så viktig, og min favoritt er bøyd inn mot prostata og med vibrator. Kona synes det er greit at jeg koser meg, men tenner vel ikke akkurat på det. Jeg kunne godt tenke meg å prøve en knullemaskin bak en gang, og når alt kommer til alt må jeg nok innrømme at jeg også kunne tenkt meg å bli pult hardt bak med en skikkelig stiv pikk som er passe tykk og kjører forbi prostataen i skikkelig tempo, selv om jeg er hetero...

Endret av pantyhoselover
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Alterego666
Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Er ikke helt enig. De som oftest opplever å bli dumpet og som du ser på dating er også damer som på ingen måte lever opp til det de selger i datingfasen. Det går ikke mange ukene før deres virkelige jeg kommer til syne. 

Det er bare så synd ingen er ærlige med hvem de er og hva de tilbyr. Så sutrer de over at menn dumper dem. Selvsagt blir de dumpet. Har allerede en madrass og trenger ingen flere. 

De frimodige er stort sett opptatte. De er heller ikke så opptatte av fasaden som den andre gruppa er. Så noen røper seg her. 

Men det er veldig utfordrende å finne ei slik ja som ikke er så opptatt av fasaden.

Jeg skal -av åpenbare årsaker- ikke påstå at jeg kjenner tverrsnittet av norske kvinner, men min erfaring er ganske annerledes enn din. 
Jeg håper du finner en kvinne som er passe for deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
pantyhoselover skrev (42 minutter siden):

Jeg liker diameter på 4-5 cm. Mindre enn 4 blir for lite, og over 5 blir for stort. Her er det nok ulike preferanser, men jeg synes det beste er når buttpluggen presser seg inn og ut igjen. Selve knullefølelsen. Følelsen når ringen presses er fantastisk god, men det må ikke sprenge alt for mye. Lengden synes jeg ikke er så viktig, og min favoritt er bøyd inn mot prostata og med vibrator. Kona synes det er greit at jeg koser meg, men tenner vel ikke akkurat på det. Jeg kunne godt tenke meg å prøve en knullemaskin bak en gang, og når alt kommer til alt må jeg nok innrømme at jeg også kunne tenkt meg å bli pult hardt bak med en skikkelig stiv pikk som er passe tykk og kjører forbi prostataen i skikkelig tempo, selv om jeg er hetero...

Okei, da trur jeg jeg evt bestille den største av dem 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
12 hours ago, Hr. Aktiv said:

Da tror jeg du må være i et miljø der slike ting er tema. Når du ikke har noen tilhørighet der blir nok utfordringen en del større for å finne denne dama. 

Tøys! 
er et helt A4 par med barn, hus og jobb. Digger å leke analt med mannen, blir rå kåt 🤩

Anonymkode: d0fb8...7e0

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tøys! 
er et helt A4 par med barn, hus og jobb. Digger å leke analt med mannen, blir rå kåt 🤩

Får æ spør hvem sitt forslag det var første gangen? Å hvordan var reaksjonen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har dere aldri eksperimentert med det før? Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: fb48e...458

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har dere aldri eksperimentert med det før? Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: fb48e...458

Nei vi har aldri eksperimentert med dette før, hu har aldri prøvd å leik me analen nkn nei.

Litt over 8år😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hr. Aktiv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tøys! 

Du er alle damer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jentegutt
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Skal gjør det😊 

Får jeg spør hvordan du får best nytelse av buttplugg?  Ligg, sitt, stå? Eller funke d meste?

Når jeg bruker plugg ligger jeg på rygg, noen ganger sitter jeg på kne i senga og fører den inn.

Jeg kjenner på et sterkt behov for å bli penetrert, kan ikke forklare hvorfor, det bare er slik.

Jeg har også en kraftig dildo med sugekopp, setter denne på baderomsgulvet og rir 😍

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elaine Marley

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Elaine Marley, mod.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MuffinStud

Jeg synes det er gøy å leke. Og jeg er hele A4 lista jeg også. Fast partner i 20 år, fast jobb enda lenger, gift, barn, hus, verv i foreninger/skoleutvalg. You name it.

Dere som er høylydt negative og påståelige om hvor unormalt dette er, og hva deres mener om folk som "liker sånt".... har dere tenkt på at det kanskje er en rimelig opplagt grunn til at folk i deres nære omgangskrets inkludert partner og ikke minst deres barn, ikke deler slikt med dere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
MuffinStud skrev (21 minutter siden):

Dere som er høylydt negative og påståelige om hvor unormalt dette er, og hva deres mener om folk som "liker sånt".... har dere tenkt på at det kanskje er en rimelig opplagt grunn til at folk i deres nære omgangskrets inkludert partner og ikke minst deres barn, ikke deler slikt med dere?

Det er da ingen her som har påstått at de ikke liker sånt? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
MuffinStud skrev (På 9.4.2021 den 12.02):

Jeg synes det er gøy å leke. Og jeg er hele A4 lista jeg også. Fast partner i 20 år, fast jobb enda lenger, gift, barn, hus, verv i foreninger/skoleutvalg. You name it.

Det virker som det er mer vanlig at den vanlige familiefar er interessert i å analkos enten med seg selv eller med kona. Trur også det er begge dele med tanke på va kvinner/konene tenker om dette.. eller trur du fleste damer syns det er greit mennene gjør det for seg selv og kansje ikke vill ta en del av den slags kos?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...