AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Del Skrevet 7. april 2021 For de med legeerklæring som trenger å trene på medisinsk grunnlag? Mtp de fire trinnene som er lagt frem i dag? Bor i viken og her har treningssenterene vært stengt for all type trening også for de som trenger å trene på medisinsk grunnlag. Håper de åpner opp igjen snart. Anonymkode: a5360...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg fikk mail av Sats på fredag at de åpner for rehab-trening her i Oslo hvertfall i morgen 12.april, for oss handicappa mennesker med henvisning fra lege/fysio etc. Men Viken har jeg ikke hørt noe om, rart hvis de ikke åpner der og. Anonymkode: e2c69...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Del Skrevet 12. april 2021 Godt å ikke bo på østlandet. Her er treningssentrene åpen for kommunens innbyggere. Har vært åpent siden juni. Anonymkode: d0c21...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 21.47): Jeg fikk mail av Sats på fredag at de åpner for rehab-trening her i Oslo hvertfall i morgen 12.april, for oss handicappa mennesker med henvisning fra lege/fysio etc. Men Viken har jeg ikke hørt noe om, rart hvis de ikke åpner der og. Anonymkode: e2c69...19d Heldige! Jeg har henvisning/legeerklæring men det er fortsatt stengt her for all type trening. Er så frustrerende. Har så mye smerter i kroppen nå. Trener så godt jeg kan på egenhånd men ikke så lett da jeg mangler riktig utstyr og veiledning. Er desverre 100% sykemeldt nå også pga smertene. Håper de åpner snart i viken også. Ts Anonymkode: a5360...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå