Gå til innhold

Når tror dere treningssenterene åpner igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For de med legeerklæring som trenger å trene på medisinsk grunnlag? Mtp de fire trinnene som er lagt frem i dag? Bor i viken og her har treningssenterene vært stengt for all type trening også for de som trenger å trene på medisinsk grunnlag. Håper de åpner opp igjen snart. 

Anonymkode: a5360...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg fikk mail av Sats på fredag at de åpner for rehab-trening her i Oslo hvertfall i morgen 12.april, for oss handicappa mennesker med henvisning fra lege/fysio etc. Men Viken har jeg ikke hørt noe om, rart hvis de ikke åpner der og. 

Anonymkode: e2c69...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godt å ikke bo på østlandet. Her er treningssentrene åpen for kommunens innbyggere. Har vært åpent siden juni.

Anonymkode: d0c21...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 21.47):

Jeg fikk mail av Sats på fredag at de åpner for rehab-trening her i Oslo hvertfall i morgen 12.april, for oss handicappa mennesker med henvisning fra lege/fysio etc. Men Viken har jeg ikke hørt noe om, rart hvis de ikke åpner der og. 

Anonymkode: e2c69...19d

Heldige! Jeg har henvisning/legeerklæring men det er fortsatt stengt her for all type trening. Er så frustrerende. Har så mye smerter i kroppen nå. Trener så godt jeg kan på egenhånd men ikke så lett da jeg mangler riktig utstyr og veiledning. Er desverre 100% sykemeldt nå også pga smertene. Håper de åpner snart i viken også. 

Ts

Anonymkode: a5360...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...