AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Del Skrevet 7. april 2021 Hvordan er de i størrelsen? Jeg vipper mellom S og M og lurer på hvem jeg bør gå for, som regle ender jeg på s selv om jeg etter målene skal ha M. Anonymkode: 2698e...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Del Skrevet 7. april 2021 Er ikke tights.no en nettside som bare selger ulike treningstøymerker og lignende? Størrelsene i de ulike merkene varierer jo litt, men størrelsene har ingenting med nettsiden tights.no å gjøre Anonymkode: 79787...d95 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Del Skrevet 7. april 2021 De har jo ulike merker på tights.no og merkene har jo egne str og mål så det er umulig å si noe generelt om det. Jeg har prøvd tights fra Bumpro og de er ganske normale i str. Ofte står det i beskrivelsen om du bør gå opp eller ned en str. Anonymkode: 1a424...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Del Skrevet 7. april 2021 Det avhenger av hvilket merke du kjøper. Du burde helt enkelt google det merket du er interessert i for å se om noen har erfaringer med den konkrete tighsten. Anonymkode: 72dff...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 7. april 2021 #5 Del Skrevet 7. april 2021 Har bestilt både tights og crop tops(merket famme)derfra. Er en S og alt jeg har bestilt i S har passet meg perfekt fra det merket😌🌟 men det kommer jo litt an på hvilket merke, størrelser kan variere veldig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Del Skrevet 7. april 2021 Smurfii skrev (6 minutter siden): Har bestilt både tights og crop tops(merket famme)derfra. Er en S og alt jeg har bestilt i S har passet meg perfekt fra det merket😌🌟 men det kommer jo litt an på hvilket merke, størrelser kan variere veldig.. Supert tuden takk for svar. Jeg er 97 cm rund baken på det bredeste, kan jeg spørre om du er større eller mindre enn da? Da har jeg noe konkret å gå etter😊 Anonymkode: 2698e...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 7. april 2021 #7 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Supert tuden takk for svar. Jeg er 97 cm rund baken på det bredeste, kan jeg spørre om du er større eller mindre enn da? Da har jeg noe konkret å gå etter😊 Anonymkode: 2698e...547 Jeg er 92😬🍑 men som sagt det kommer veldig an på merket🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #8 Del Skrevet 7. april 2021 Smurfii skrev (24 minutter siden): Jeg er 92😬🍑 men som sagt det kommer veldig an på merket🤭 Jeg skjønner, takk for hjelpen😊 Det er ikke så lett med stor rumpe og tynne lår😅 det som passer det ene passer da ikke det andre... Anonymkode: 2698e...547 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå