Gå til innhold

Samboer følger alle han har pult på IG..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjæl as. Et sted må jeg ha oversikt over mine erobringer.

Bruker Instagrams "nære venner" funksjon til å skille på de jeg har pult og andre folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten.2.0 skrev (14 minutter siden):

Du vet at vi menn, selv i vår enkelhet, vet forskjellen på sosiale medier og virkeligheten?

Skjønner ikke hvorfor en skal slette fortiden kuk fordi en er i et nytt forhold. 

Du er moden du, katten.

Anonymkode: 7ab90...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er moden du, katten.

Anonymkode: 7ab90...df4

Hahahaha, faen. Det var en morsom autocorrect. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (1 minutt siden):

Hahahaha, faen. Det var en morsom autocorrect. 

Ikke typo?

Da vet vi det at du skriver kuk oftere enn kun. ;) 

Anonymkode: 7ab90...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke typo?

Da vet vi det at du skriver kuk oftere enn kun. ;) 

Anonymkode: 7ab90...df4

Dét er ikke nødvendigvis så langt fra sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke 20+ se-på-meg berter, men det finnes noen av den typen jenter også. Ellers er det et utvalg av søte, eller litt mindre søte, og pene, eller litt mindre pene, men som alle har til felles at samboer har likt utstrålingen deres. Han liker helhet og utstråling, og har ikke nødvendigvis størst fokus på utseeendet.

Noen av de har «vanlige» bilder, andre har «se-på-meg»-bilder, «rampete» bilder, eller «søte» bilder.

Anonymkode: 4430b...b54

Poenget som forsvant. Resten av min kommentar står ved lag. Med så mange sexpartnere er han lettantennelig og lite kritisk til hvem han deler kroppen sin med, ting henger sammen. Du er ikke helt på jordet som reagerer, som du spør om i HI. Du føler og mener det du vil, og så må du fortelle det til kjæresten din og høre hva han mener om saken, også må du ta et valg om du vil være med han eller om han er for ulik deg på noe som plager deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en harry type du har funnet deg TS. Lite selvrespekt overfor deg som kjæreste. 

Anonymkode: bf3f8...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanlig i det hele tatt - gitt at han faktisk satser på DEG. Han ønsker tydeligvis å holde dører litt åpen fortsatt. 

Anonymkode: 99453...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mine ekser på sosiale medier. Jeg driver ikke å sletter de etter brudd da de er ganske ok personer. Jeg får ikke noe mimrefølelse eller kribling mellom bena når de poster noe. Men så er det jo samboeren min jeg har valgt og er glad i ❤️

(nå poster de mest naturbilder, familiebilder, etc, men likevel. Han ene er litt "glamourmodell". Men han nærmer seg 50, så det er nesten pinlig....)

Anonymkode: 3ef0e...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

.. og jeg synes det er veldig ubehagelig at han får opp disse «se-på-meg-bildene» i feeden sin. En del av bildene er sånne typiske lettkledde IG-bilder, eller «se-så-søt-jeg-er»-bilder. Samboer blir jo stadig minnet på disse damene også, og kan også følge med på hva som skjer i livene deres. En del av damene er på FB også.

 

Hva synes dere om sånt? Er jeg helt på jordet når jeg reagerer på dette?

Anonymkode: 4430b...b54

Litt i alle fall

Det kommer helt an på hans instilling til det hele

Jeg følger, om ikke alle, så noen jeg har pult... :sjenert:

Men følger ganske mange jeg ikke har pult også :opplyser:

Så, i alle fall jeg, og sikkert ganske mange andre, betrakter ikke følgelista på IG som en opplisting av alle nåværende seksuelle relasjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt det. Hvorfor følger han de. Og hvorfor er han venn med de på fb? Jeg skjønner ikke hvorfor han vil det selv? Runke materiale? Be han slette de siden du ikke liker det. Respekt er viktig i et forhold !

Anonymkode: 2db12...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...