AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #21 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Wtf. I fjor fikk jeg igjen veldig raskt etter jeg leverte inn. Så jeg har liksom trodd at jeg gjør det automatisk i år også. Dævver om jeg må vente dritlenge. Anonymkode: b178c...8ff Er nok dessverre ikke sånn. Er helt tilfeldig hvis jeg har forstått det riktig 😊 Anonymkode: 6b532...e8e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #22 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er nok dessverre ikke sånn. Er helt tilfeldig hvis jeg har forstått det riktig 😊 Anonymkode: 6b532...e8e Sånn uforutsigbarhet liker jeg dårlig. En gang mellom mars og oktober, lissom?! 😳 Anonymkode: b178c...8ff
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #23 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk. Skjønte det først i år 😅 Tidligere har jeg bare dretet i å levere inn noe som helst, og bare sørget for at jeg ikke skatter for lite. Fra nå av, blir jeg tvunget til å følge litt mer med. Men det får så være. Anonymkode: 36a90...125 Da kan du ha gått glipp av masse penger... AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sånn uforutsigbarhet liker jeg dårlig. En gang mellom mars og oktober, lissom?! 😳 Anonymkode: b178c...8ff Trenger du forutsigbarhet må du forvalte pengene dine selv i steden for å oppbevare pengene dine hos Staten. Anonymkode: e5225...029
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #24 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da kan du ha gått glipp av masse penger... Trenger du forutsigbarhet må du forvalte pengene dine selv i steden for å oppbevare pengene dine hos Staten. Anonymkode: e5225...029 Var det deilig å komme med litt økonomisk moralisme? Anonymkode: b178c...8ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå