Gå til innhold

Hvorfor blir du, mann, sammen med en kvinne du syns er dårlig sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne tråden er inspirert av en annen tråd.

En del menn søker å legalisere utroskap fordi sexen hjemme er dårlig eller fordi en partner har lav sexlyst.

Når man velger en partner man ikke fungerer med seksuelt er det selvsagt ingen grunn til å bedra dem. 

Man visste hva man gikk til.

Hvorfor blir menn sammen med kvinner de ikke fungerer seksuelt med? Hvorfor forstår de ikke at et sånt forhold ALDRI vil bli optimalt? 

 

Anonymkode: b9872...4ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I begynnelsen har man mer sex og i tillegg gjør forelskelsen deg blind. Sexen dabber av, det viser seg partneren ikke har lyst til å prøve ny ting. Du håpet at med tid at det kunne bli bedre, du prøvde å gjøre alle de riktige tingene. Du forsøker å være mer romantisk. Du gjør en kjempeinnsats på hjemmefronten i månedsvis. Ingen ting nytter. Da er det naturlig at sexlivet blir traust i tillegg er savnet av å føle seg begjært såpass stort at det påvirker psyken din. Du klarer å undertrykke disse følelsene i en stund, i begynnelsen tenker du at det går greit. Sannheten er at det bli bare verre. Du ender med å bli deprimert av det. Du har brukt mye tid på gjøre "alt riktig", likevel nytter det ikke. I løpet av denne tiden har du investert mye forholdet  deres. Dere har kjøpt hus sammen, har barn sammen og har dyr sammen. Du har malt deg inn et i hjørnet. Allikevel føles det for dumt å gi opp alt dette på grunn av mangel på sex og nærhet. Utroskap blir derfor den enkleste løsningen.

Anonymkode: 91abc...9cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer puler bra i starten, rett og slett.

Litt som menn som viser seg fra sin beste side, og damene tror de er sånn.

Anonymkode: 52994...2b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

I begynnelsen har man mer sex og i tillegg gjør forelskelsen deg blind. Sexen dabber av, det viser seg partneren ikke har lyst til å prøve ny ting. Du håpet at med tid at det kunne bli bedre, du prøvde å gjøre alle de riktige tingene. Du forsøker å være mer romantisk. Du gjør en kjempeinnsats på hjemmefronten i månedsvis. Ingen ting nytter. Da er det naturlig at sexlivet blir traust i tillegg er savnet av å føle seg begjært såpass stort at det påvirker psyken din. Du klarer å undertrykke disse følelsene i en stund, i begynnelsen tenker du at det går greit. Sannheten er at det bli bare verre. Du ender med å bli deprimert av det. Du har brukt mye tid på gjøre "alt riktig", likevel nytter det ikke. I løpet av denne tiden har du investert mye forholdet  deres. Dere har kjøpt hus sammen, har barn sammen og har dyr sammen. Du har malt deg inn et i hjørnet. Allikevel føles det for dumt å gi opp alt dette på grunn av mangel på sex og nærhet. Utroskap blir derfor den enkleste løsningen.

Anonymkode: 91abc...9cb

Er ikke dette veldig ansvarfraskirivende?

Jeg har ærlig talt litt vanskelig for å tro at en kvinne ville ønsket hus, barn og husdyr med en mann som ikke syns sexlivet er bra nok da kvinner ikke er fra en fremmed planet. Det er ingen grunner til å tro at kvinner er fornøyd med en kattunge, mens menn trenger lidenskap fra partner. Hva er logikken i det liksom?

Og hvorfor ta forholdet videre og videre når det mest grunnleggende ikke fungerer? Hvorfor ikke avslutte når hus og barn kom på dagsorden? Derfra vet man jo at det blir meget komplisert å angre seg.

ts

Anonymkode: b9872...4ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel få ting som ikke forandrer seg over tid. Man kan jo være betatt og forelsket i en kvinne, selv om sexen ikke er mer enn midt på treet i starten. Og så er det er jo ikke unaturlig å se for seg at sexen kan bli bedre etterhvert som man blir mere kjent med hverandre, både seksuelt og ellers. Det er der "fellen" kan ligge. Istedenfor kan sexen rett og slett bli dårligere og dårligere, eller lysten kan avta eller bli helt borte. Dette kan være en langsom nedtur, kanskje over mange år.  Helt til man en vakker dag innser hvor utilfreds man egentlig er.

Endret av Resignert
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en kjent sak at til og med de på den aseksuelle siden blir mer lystne under forelskelse. Når forelskelsen avtar - mister vedkommende mer og mer lyst. Det er nok få som går inn i et forhold med en partner som ikke matcher på intimitet og nærhet. Det er noe som er nokså viktig for de fleste. Så det handler ikke om at man velger en dårlig sexpartner, men at partner/forholdet forandrer seg med tiden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge jeg kan slikke føttene er jeg  fornøyd.

Anonymkode: 33bed...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun er så deilig og fristende at jeg bare må ha sex med henne likevel. Om hun er aldri så "dårlig" til å bidra med noe mer. Noen kvinner er skapt slik.

Anonymkode: 011a4...6fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

I begynnelsen har man mer sex og i tillegg gjør forelskelsen deg blind. Sexen dabber av, det viser seg partneren ikke har lyst til å prøve ny ting. Du håpet at med tid at det kunne bli bedre, du prøvde å gjøre alle de riktige tingene. Du forsøker å være mer romantisk. Du gjør en kjempeinnsats på hjemmefronten i månedsvis. Ingen ting nytter. Da er det naturlig at sexlivet blir traust i tillegg er savnet av å føle seg begjært såpass stort at det påvirker psyken din. Du klarer å undertrykke disse følelsene i en stund, i begynnelsen tenker du at det går greit. Sannheten er at det bli bare verre. Du ender med å bli deprimert av det. Du har brukt mye tid på gjøre "alt riktig", likevel nytter det ikke. I løpet av denne tiden har du investert mye forholdet  deres. Dere har kjøpt hus sammen, har barn sammen og har dyr sammen. Du har malt deg inn et i hjørnet. Allikevel føles det for dumt å gi opp alt dette på grunn av mangel på sex og nærhet. Utroskap blir derfor den enkleste løsningen.

Anonymkode: 91abc...9cb

Dette er selvfølgelig ingen løsning for andre enn de karakterløse; de som tyr til løgn og bedrageri når livet blir for vanskelig.

Anonymkode: c092d...382

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Denne tråden er inspirert av en annen tråd.

En del menn søker å legalisere utroskap fordi sexen hjemme er dårlig eller fordi en partner har lav sexlyst.

Når man velger en partner man ikke fungerer med seksuelt er det selvsagt ingen grunn til å bedra dem. 

Man visste hva man gikk til.

Hvorfor blir menn sammen med kvinner de ikke fungerer seksuelt med? Hvorfor forstår de ikke at et sånt forhold ALDRI vil bli optimalt? 

Anonymkode: b9872...4ef

Det er litt flaut, men jeg trodde problemet var meg. 

Det var absolutt ingen tanker i mitt hode at hun kunne oppleve sex annerledes enn meg, så når ikke hun responderte slik jeg forventet , men fortsatt ville være med meg, så trodde jeg at det var jeg som ikke var flink nok. (Det skulle ta grusomt lang tid til jeg forsto hun måtte bli hisset opp for å bli kåt, og da var det for seint. )

Anonymkode: 21518...634

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt mye på dette selv! 

Selv er jeg veldig opptatt av sex, alltid vært det, så jeg hadde aldri gått inn i et forhold med lite/dårlig sex. Så jeg lurer på om det spiller litt inn, hvor bevisst man er på egen seksualitet og seksuelle behov fra starten av. Noen innser kanskje for sent at sex var mye viktigere for dem enn de kanskje hadde tenkt over da de gikk inn i forholdet. 

I forelskelsesfasen så er det jo også sånn at mange har høyere lyst, samt at kjærlighet gjør blind - man ser ikke feil og mangler like godt. Så noen blir vel litt lurt/lurer seg selv i starten.

I tillegg så kan man vel bli så forelsket i et annet menneske at man tenker at man heller vil ha dårlig sex med dem en gang i måneden enn å ikke ha sex med dem i det hele tatt, man må bare være sammen med denne personen som er så fantastisk på alle andre måter. Og så kan man jo håpe det bedrer seg med sexen.

Mange er også dårlig vant. Den kåte kvinnen med høyt libido er litt en enhjørning som knapt finnes, eller så er det en sånn type horete dame man ikke vil være gift med uansett. Så når man finner drømmekvinnen så må man ta til takke med den sexen som følger med. Man kjenner kanskje ikke til noe bedre.

Anonymkode: 205bc...023

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Lurt mye på dette selv! 

Selv er jeg veldig opptatt av sex, alltid vært det, så jeg hadde aldri gått inn i et forhold med lite/dårlig sex. Så jeg lurer på om det spiller litt inn, hvor bevisst man er på egen seksualitet og seksuelle behov fra starten av. Noen innser kanskje for sent at sex var mye viktigere for dem enn de kanskje hadde tenkt over da de gikk inn i forholdet. 

I forelskelsesfasen så er det jo også sånn at mange har høyere lyst, samt at kjærlighet gjør blind - man ser ikke feil og mangler like godt. Så noen blir vel litt lurt/lurer seg selv i starten.

I tillegg så kan man vel bli så forelsket i et annet menneske at man tenker at man heller vil ha dårlig sex med dem en gang i måneden enn å ikke ha sex med dem i det hele tatt, man må bare være sammen med denne personen som er så fantastisk på alle andre måter. Og så kan man jo håpe det bedrer seg med sexen.

Mange er også dårlig vant. Den kåte kvinnen med høyt libido er litt en enhjørning som knapt finnes, eller så er det en sånn type horete dame man ikke vil være gift med uansett. Så når man finner drømmekvinnen så må man ta til takke med den sexen som følger med. Man kjenner kanskje ikke til noe bedre.

Anonymkode: 205bc...023

Men den typen bedritent kvinnesyn fortjener man et langt liv med dårlig sex.

Du har ikke filla peiling på hvilke kvinner som har hatt mange partnere og hvilke som ikke har det og svaret ville antagelig overrasket deg. Det er heller ikke noen sammenheng mellom antall partnere og hvor høy libido kvinner har. Bra sex for en mann betyr heller ikke bra sex for alle menn. Der er mange! kvinner som har høy sexdrive og man er bra dum om man tror det står skrevet i pannen deres eller vises i oppførsel annet enn om man faktisk har et forhold til dem. Tøsete mot en mann betyr ikke tøsete mot alle. Jobb med kvinnesynet ditt før du med kvinner i det hele tatt er mitt tips. Et sånt kvinnesyn tar lysten fra alle kvinner. 

ts.

Anonymkode: b9872...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men den typen bedritent kvinnesyn fortjener man et langt liv med dårlig sex.

Du har ikke filla peiling på hvilke kvinner som har hatt mange partnere og hvilke som ikke har det og svaret ville antagelig overrasket deg. Det er heller ikke noen sammenheng mellom antall partnere og hvor høy libido kvinner har. Bra sex for en mann betyr heller ikke bra sex for alle menn. Der er mange! kvinner som har høy sexdrive og man er bra dum om man tror det står skrevet i pannen deres eller vises i oppførsel annet enn om man faktisk har et forhold til dem. Tøsete mot en mann betyr ikke tøsete mot alle. Jobb med kvinnesynet ditt før du med kvinner i det hele tatt er mitt tips. Et sånt kvinnesyn tar lysten fra alle kvinner. 

ts.

Anonymkode: b9872...4ef

Oi hva skjedde nå.

Jeg er en kvinne! En meget seksuell kvinne med høy lyst, som slettes ikke ser ned på andre som meg.

Jeg skriver litt det jeg kanskje tenker at noen menn kan tenke.

Ro deg litt ned, det går ikke an å diskutere dette om du skal gå i strupen på folk, og det på helt feilaktig grunnlag. Det virker som du bare så ordet "hore" i innlegget mitt og ikke faktisk leste det. 

Jeg er jo den horete enhjøringen ;) 

Anonymkode: 205bc...023

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Fordi hun er så deilig og fristende at jeg bare må ha sex med henne likevel. Om hun er aldri så "dårlig" til å bidra med noe mer. Noen kvinner er skapt slik.

Anonymkode: 011a4...6fd

Vi tenker likt, og har opplevd det samme selv. Den mest uerfarne jenta jeg har møtt, gav meg den beste orgasmen noensinne. Hun hadde ikke lært så mye fordi hun ble brukt som en madrass, og de som brukte henne hadde heller ingen erfaring. Hun var nokså beskjeden, men nyskjerrig, lyttende og lærevillig var hun. Hun ville øve så mye som mulig, noe som jeg satte stor pris på... hun ble elsket på riktig måte, og ble selvsikker og en racer i senga.

Hvorfor skulle ikke en kvinne ha sex pga at hun er dårlig i senga? Gi den kvinnen en sjanse, og slutt å være egoist med å komme til dekket bord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være hun er flink til å vaske, lage mat og passe barn. Det er jo det viktigste i et forhold. Sex kan man jo få andre steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2021 den 22.00):

Mange damer puler bra i starten, rett og slett.

Litt som menn som viser seg fra sin beste side, og damene tror de er sånn.

Anonymkode: 52994...2b0

Dette tror jeg er veldig nær fasiten. I starten er mange damer med på det meste og gir inntrykk av å like det aller meste i senga. Så blir man kjærester og plutselig er de ikke så glade i å suge likevel, ber ikke om å bli tatt på kjøkkenbenken, på badegulvet eller på terrassen, vil ikke ha sex 3-4 ganger om dagen. De har fått deg på kroken, og da er misjonær med lyset av en gang mellom fredagstacoen og gullrekka visstnok mer enn nok.

Anonymkode: 516fb...bc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Oi hva skjedde nå.

Jeg er en kvinne! En meget seksuell kvinne med høy lyst, som slettes ikke ser ned på andre som meg.

Jeg skriver litt det jeg kanskje tenker at noen menn kan tenke.

Ro deg litt ned, det går ikke an å diskutere dette om du skal gå i strupen på folk, og det på helt feilaktig grunnlag. Det virker som du bare så ordet "hore" i innlegget mitt og ikke faktisk leste det. 

Jeg er jo den horete enhjøringen ;) 

Anonymkode: 205bc...023

Jeg ble sint fordi jeg har sett meg lei på horestemplingen av kvinner. Utover at jeg syns den delen var usjarmerende tenker vi mye likt. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor menn gjør dette da. For meg, som for deg, ville det aldri vært aktuelt å vurdere et forhold om det var mismatch på det området. Jeg skjønner faktisk ikke hva man skal med hverandre når det fysiske ikke klaffer godt. 

ts

Anonymkode: b9872...4ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkulf skrev (8 minutter siden):

Kan jo være hun er flink til å vaske, lage mat og passe barn. Det er jo det viktigste i et forhold. Sex kan man jo få andre steder. 

Hvorfor er det viktig? Det greier jo nesten alle mennesker. Trenger ikke engang kvinne til det. 

ts

Anonymkode: b9872...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men den typen bedritent kvinnesyn fortjener man et langt liv med dårlig sex.

Wooooooooow 😳😳😳

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg ble sint fordi jeg har sett meg lei på horestemplingen av kvinner.

Nei, det er ikke å være sint det er å være ustabil.

Anonymkode: 52994...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Wooooooooow 😳😳😳

Nei, det er ikke å være sint det er å være ustabil.

Anonymkode: 52994...2b0

Hvis du har planer om å fornærme meg må du vesentlig hardere i..😄 Tror jeg bare ville skrinlagt alle planer om damer i sin helhet om det der ble for mye for deg.

ts

Anonymkode: b9872...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...