Gå til innhold

Noen som har fått skattepenger i April etter Påske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet noen om det har noe å si at jeg fikk igjen og mannen min fikk baksmell? Føler jeg leste det et sted 

Anonymkode: 03dd5...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk oppgjøret utbetalt i går. Husker ikke akkurat datoen jeg leverte inn, men var samme dag som jeg fikk skattemeldingen og det var en av de første dagene meldingen kunne komme.

Anonymkode: e8a22...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke her! Sendte inn 25! Vet av egen erfaring at de har kommet på natten tidligere her. Vet ikke om de kjører på dagtid 🤷🏽‍♀️ Men får prøve å ikke tenke på det å håpe de kommer over helgen selvom jeg hadde blitt overlykkelig om de kom i dag 😅

Anonymkode: 4e21f...1d0

Ingenting her heller. Virker nesten som de kjører bare en gang i uken..

Anonymkode: cebf6...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min fikk i går. Han leverte 24.03.  Jeg leverte 25.03 og har enda ikke fått noe. Vi skal ha over 30000.- tilbake men heldigvis så trenger vi dem ikke så de kommer når de kommer 😊

Anonymkode: 8dc24...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mail om skatteoppgjøret var gjort i går. Pengene var på konto i dag. Sjekket ikke om de var kommet inn i går. Sendte inn skattemeldingen 23mars ttor jeg det var. Samme dag som jeg mottok den.

Anonymkode: 3cd1f...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noe Mail om skatteoppgjør, men pengene står under utbetalinger på Skatteetatens nettsider.. er det riktig? Eller er det noe mer jeg må gjøre?(har sendt inn skattemessig for 14 dager siden)

Anonymkode: 2e843...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 13.44):

For et helsikes mas og mengde tråder om når disse skattepengene kommer.

Anonymkode: 98069...4c6

Så slutt å gå inn på de da 🙃

Anonymkode: 3b2b3...acb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt på mine 1700 😅 småpenger for mange kanskje, men for en fattig student kommer de godt med. Håper jeg slipper å vente il oktober 😛 men de kommer når de kommer 

Anonymkode: 3b2b3...acb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Venter fortsatt på mine 1700 😅 småpenger for mange kanskje, men for en fattig student kommer de godt med. Håper jeg slipper å vente il oktober 😛 men de kommer når de kommer 

Anonymkode: 3b2b3...acb

De fleste har fått skatteoppgjøret. Alle i min vennegjeng har fått det.

Anonymkode: 4299b...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

De fleste har fått skatteoppgjøret. Alle i min vennegjeng har fått det.

Anonymkode: 4299b...861

Ok? 😛 

Anonymkode: 3b2b3...acb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner uke hvor folk ser det under utbetaling. Jeg har ikke noe utbetalings oversikt på Skatteetaten 😂

Anonymkode: 4e21f...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner uke hvor folk ser det under utbetaling. Jeg har ikke noe utbetalings oversikt på Skatteetaten 😂

Anonymkode: 4e21f...1d0

Jeg viste heller ikke om det.. Google Skatteetaten mine utbetalinger.. eller søk inne på Skatteetaten direkte. Du må logge inn med bankid 

Anonymkode: 2e843...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg viste heller ikke om det.. Google Skatteetaten mine utbetalinger.. eller søk inne på Skatteetaten direkte. Du må logge inn med bankid 

Anonymkode: 2e843...9c7

Ja der lå det gitt 😛 men siden skatteoppgjøret ikke har kommet så regner jeg med at jeg må vente litt til. 

Anonymkode: 3b2b3...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja der lå det gitt 😛 men siden skatteoppgjøret ikke har kommet så regner jeg med at jeg må vente litt til. 

Anonymkode: 3b2b3...acb

Kommer på torsdag så lenge du ikke skylder noe 😃 Ligger det under mine krav og betalinger og man ikke er skyldig noe så kommer de fortløpende torsdag 😀

Anonymkode: 16222...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kommer på torsdag så lenge du ikke skylder noe 😃 Ligger det under mine krav og betalinger og man ikke er skyldig noe så kommer de fortløpende torsdag 😀

Anonymkode: 16222...659

Åh, da er det håp 😁 skylder ikke noe nei 

Anonymkode: 3b2b3...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kommer på torsdag så lenge du ikke skylder noe 😃 Ligger det under mine krav og betalinger og man ikke er skyldig noe så kommer de fortløpende torsdag 😀

Anonymkode: 16222...659

Hvordan vet du at det kommer på torsdag?

Anonymkode: b686f...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja sannelig. Jeg også fant det. Her lå det bare på oversikt og ikke ut/innbetaling. Leverte 25. håper de kommer for det denne uken. 

Anonymkode: 4e21f...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja sannelig. Jeg også fant det. Her lå det bare på oversikt og ikke ut/innbetaling. Leverte 25. håper de kommer for det denne uken. 

Anonymkode: 4e21f...1d0

Skal bare ligge på oversikt 😃 Gjerne gi oppdatering om de kom, så disse skeptikerne skjønner det 😁

 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvordan vet du at det kommer på torsdag?

Anonymkode: b686f...6ea

 Så lenge det ligger under oversikt på mine krav og betalinger ligger de klare til og bli sendt ut til torsdag 😁 Er du skyldig derimot noe fra i fjor f.eks kan det ta opp i mot 2 uker før de kommer etter de har havnet på oversikt 😊 Kan ikke forklare hvorfor systemet er sånn, men var sånn i fjor også 😊

Anonymkode: 16222...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta en grei forklaring på mine utbetalinger? Hvor er det mot skattepenger?

Anonymkode: dd761...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sikre på at oppgjøret bare kommer på torsdager? 
Fikk en issue med bilen nå så den havna på verksted. Trenger ikke å bruke bufferen hvis skatteoppgjøret kommer denne uken.

Anonymkode: 8dc24...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...