AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Ja, hva er din erfaring? Del! Anonymkode: b9a13...ce5
flusa Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 (endret) Elizabeth Arden 8 hour cream original. Det er mitt absolutt must-have produkt!! Bruker den til så mye..På kviser, såre/tørre lepper&negler, tørr hud, på småsår. Den har også en betennelsesdempende effekt. Den er MAGISK ❤ Endret 6. april 2021 av flusa 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Det er helt umulig å svare på det. Det kommer jo an på hvilken hudtype du har, hvilke problemer du evt har med huden, problemområder, hva du ønsker å oppnå med produktene osv. Det som jeg syns er helt topp, syns du kanskje er både bortkastet og ubrukelig, kanskje du til og med får kviser eller tørr hud av det. Be om veiledning av noen som kan sakene sine og få produkter som er tilpasset deg, din hud, dine ønsker og behov. Anonymkode: 29379...cd2 4
Chiubi Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Make up er vel det eneste som kan gjør en middelmådig kvinne vakrere, ved å fremheve det vakre og dempe det som er mindre vakkert
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 flusa skrev (30 minutter siden): Elizabeth Arden 8 hour cream original. Det er mitt absolutt must-have produkt!! Bruker den til så mye..På kviser, såre/tørre lepper&negler, tørr hud, på småsår. Den har også en betennelsesdempende effekt. Den er MAGISK ❤ Jeg misliker den veldig. Anonymkode: d4a0e...9ba 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 OppElizabeth Arden Eight hour cream lipstick spf 15. Denne lebepomaden finnes både med og uten farge. Jeg har vært mye plaget med tørre og flassende lepper og har prøvd utallige leppebalsamer som ikke har fungert. Denne fungerer fantastisk godt for meg. Har ikke vært plaget med tørre lepper etter at jeg startet med denne. Bruker til hverdags den uten farge, men har også en med svak rødfarge som jeg bruker når jeg pynter meg litt, og den er også utrolig god og gir masse fuktighet til leppene. Biotherm Lait corporel body cream er en utrolig god bodylotion som jeg bruker daglig. Jeg har sensitiv hud og reagerer på mange bodylotioner som er parfymert og får fort eksem og hudirritasjoner av disse. Biotherm sin er lett parfymert og dufter sitrus, men denne er en av få bodylotioner jeg ikke får hudreaksjoner eller eksem av. Den tørker raskt inn i huden og er ikke klissete. Før jeg begynte å bruke denne hadde jeg antydning til små linjer i huden rundt brystpartiet, men etter å ha brukt denne bodylotionen i ca 1 måned så forsvant disse linjene helt og har heller ikke kommet tilbake. Dette er mine 2 skjønnhetsprodukter som virkelig har hjulpet meg enormt mye og som jeg derfor bruker fast. Anonymkode: 27533...5bd 4
Milky Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Alt jeg bruker er fra dermalogica. Fjernet alle kviser/urenheter. Men så bruker jeg aldri sminke så det hjelper kanskje på huden også 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 IT Cosmetics CC-cream Chanel Setting Powder (løspudder) ABH Brow Wizz Anonymkode: 70d9b...830 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 The Ordinary Hyaluronic Acid 2 + B5 CeraVe Moisturizing Cream. Huden min som var tørr elsker den Piz Buin Lip Balm. Leppene blir fine, myke, og virker større etter at jeg har påført den. Pluss for spf! Ole Henriksen Transform Plus Phat Glow Facial. Huden gløder etterpå Loreal Paris Milion Lashes Mascara. Holder en liten bøy på vippene, de ser fulle og lange ut, og lett å vaske av om kvelden. Jeg bruker også den vannfaste varianten om jeg skal ut og vil holde en dramatisk bøy på vippene Anonymkode: 2c6e2...a20 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): OppElizabeth Arden Eight hour cream lipstick spf 15. Denne lebepomaden finnes både med og uten farge. Jeg har vært mye plaget med tørre og flassende lepper og har prøvd utallige leppebalsamer som ikke har fungert. Denne fungerer fantastisk godt for meg. Har ikke vært plaget med tørre lepper etter at jeg startet med denne. Bruker til hverdags den uten farge, men har også en med svak rødfarge som jeg bruker når jeg pynter meg litt, og den er også utrolig god og gir masse fuktighet til leppene. Biotherm Lait corporel body cream er en utrolig god bodylotion som jeg bruker daglig. Jeg har sensitiv hud og reagerer på mange bodylotioner som er parfymert og får fort eksem og hudirritasjoner av disse. Biotherm sin er lett parfymert og dufter sitrus, men denne er en av få bodylotioner jeg ikke får hudreaksjoner eller eksem av. Den tørker raskt inn i huden og er ikke klissete. Før jeg begynte å bruke denne hadde jeg antydning til små linjer i huden rundt brystpartiet, men etter å ha brukt denne bodylotionen i ca 1 måned så forsvant disse linjene helt og har heller ikke kommet tilbake. Dette er mine 2 skjønnhetsprodukter som virkelig har hjulpet meg enormt mye og som jeg derfor bruker fast. Anonymkode: 27533...5bd Har i mange år brukt den oransje flasken og vært fornøyd. Men i det siste har jeg blitt lei av den, synes også den lukter svette. Har gått over til Rituals sine og de lukter himmelsk og huden føles myk også. Anonymkode: e9fd2...96f 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #11 Skrevet 6. april 2021 Dermalogica Active Moist er verdens beste fuktighetskrem til min fuktfattige hud som lett får urenheter♥️. Anonymkode: 6bbe1...755
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #12 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har i mange år brukt den oransje flasken og vært fornøyd. Men i det siste har jeg blitt lei av den, synes også den lukter svette. Har gått over til Rituals sine og de lukter himmelsk og huden føles myk også. Anonymkode: e9fd2...96f Jeg har aldri brukt den oransje flasken med bodylotion fra Biotherm, så jeg vet ikke hva den lukter. Har kun brukt den hvite flasken med bodylotion fra Biotherm, og den lukter lett og friskt av sitrusfrukter. Har aldri opplevd at den har luktet svette..🙃 Anonymkode: 27533...5bd
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #13 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): The Ordinary Hyaluronic Acid 2 + B5 CeraVe Moisturizing Cream. Huden min som var tørr elsker den Piz Buin Lip Balm. Leppene blir fine, myke, og virker større etter at jeg har påført den. Pluss for spf! Ole Henriksen Transform Plus Phat Glow Facial. Huden gløder etterpå Loreal Paris Milion Lashes Mascara. Holder en liten bøy på vippene, de ser fulle og lange ut, og lett å vaske av om kvelden. Jeg bruker også den vannfaste varianten om jeg skal ut og vil holde en dramatisk bøy på vippene Anonymkode: 2c6e2...a20 Cerave ❤ Anonymkode: d4a0e...9ba
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #14 Skrevet 6. april 2021 Hva er du ute etter, da? Jeg er veldig glad i Dermalogica til min fuktfattige kombinasjonshud, men om du har tørr hud aner jeg ikke om produktene er like bra. Sminke er preferanse og umulig å anbefale uten at du skriver noe mer, TS. Anonymkode: d4804...744
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #15 Skrevet 6. april 2021 CeraVe foaming cleanser CeraVe facial moisturising lotion, den store til kropp er også kjempe god! Paulas Choice BHA Shea Moisture sjampo, balsam, finn det som passer til ditt hår Anonymkode: c09ef...f2f 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #16 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): CeraVe foaming cleanser CeraVe facial moisturising lotion, den store til kropp er også kjempe god! Paulas Choice BHA Shea Moisture sjampo, balsam, finn det som passer til ditt hår Anonymkode: c09ef...f2f CeraVe facial lotion Mener du denne https://www.vitusapotek.no/hudpleie/dagkrem/cerave-fuktighetsgivende-ansiktslotion-52-ml-/p/908738 Anonymkode: d4a0e...9ba
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #17 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): CeraVe facial lotion Mener du denne https://www.vitusapotek.no/hudpleie/dagkrem/cerave-fuktighetsgivende-ansiktslotion-52-ml-/p/908738 Anonymkode: d4a0e...9ba Ja! 😊 Anonymkode: c09ef...f2f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #18 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja! 😊 Anonymkode: c09ef...f2f Wiiiiiiiiiiiiii 😀 Tusen takk! 😊 Anonymkode: d4a0e...9ba
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #19 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): CeraVe facial lotion Mener du denne https://www.vitusapotek.no/hudpleie/dagkrem/cerave-fuktighetsgivende-ansiktslotion-52-ml-/p/908738 Anonymkode: d4a0e...9ba Denne ga ikke nok fukt til meg Anonymkode: 954a8...0a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå