AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Jeg hadde gjort slik at alle tråder som har vært inaktive i 12 måneder eller mer hadde blitt slettet. Anonymkode: 9224b...40a 20
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 At det ikke hadde vært tilgang for menn her, de mennene som henger her på KG gjør at mitt syn på menn ødelegges totalt. Ikke alle selvfølgelig, men flertallet dessverre. Anonymkode: 724ce...4af 25
Boomkat Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 At du ikke har mulighet til å være anonym. Da slipper man alle trolla 11
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At det ikke hadde vært tilgang for menn her, de mennene som henger her på KG gjør at mitt syn på menn ødelegges totalt. Ikke alle selvfølgelig, men flertallet dessverre. Anonymkode: 724ce...4af Det er enkelt å gjøre ved at alle må registrere seg med personnummer. Helt enig, for øvrig. Anonymkode: 74c5f...e65 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 At det ble lov å diskutere positive erfaringer med andre rusmidler enn alkohol. Anonymkode: f9a27...cb5 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 At alle som åpenbart troller, blir utestengt umiddelbart. Anonymkode: eec33...13a 24
MaleficentAurora Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 •At alle måtte ha profilbilder av ett eller annet. •Fjernet AnonymBruker alternativet pga mye unødvendig trolling. •Stengt tråder som ikke har vært aktiv på 6 måneder. •Liste med en oversikt på hvem som er admin og moderatorene på forumet. •Forlenget utestengelser fra 3 til 6 måneder for gjentatte brudd på regelverket. •Autofiltret tråder om navere, ufører 7
Muskath Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 At det ikke var mulig å være anonym. Man er da anonym nok med nick. 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 At alle innleggene til trådstarter hadde vært uthevet på en måte slik at det blir enklere å se trådstarters innlegg gjennom tråden. Er mange tråder der jeg ikke leser alle innlegg, men vil jo helst få med meg alle til trådstarter. Slitsomt å sjekke anonymkodene hele tiden. Anonymkode: 17899...bdc 35
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #11 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At alle innleggene til trådstarter hadde vært uthevet på en måte slik at det blir enklere å se trådstarters innlegg gjennom tråden. Er mange tråder der jeg ikke leser alle innlegg, men vil jo helst få med meg alle til trådstarter. Slitsomt å sjekke anonymkodene hele tiden. Anonymkode: 17899...bdc Det står vel "forfatter" øverst i høyre hjørne nå. Gjør det ikke det da? Anonymkode: eec33...13a
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 #12 Skrevet 6. april 2021 At moderatorer ikke fikk delta under andre brukernavn og som anonym. 16
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #13 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det står vel "forfatter" øverst i høyre hjørne nå. Gjør det ikke det da? Anonymkode: eec33...13a Ikke som jeg kan se. Bruker Chrome på Android mobil. Innleggene til trådstarter kunne for eksempel hatt en annen bakgrunnsfarge. Anonymkode: 17899...bdc 1
MaleficentAurora Skrevet 6. april 2021 #14 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det står vel "forfatter" øverst i høyre hjørne nå. Gjør det ikke det da? Anonymkode: eec33...13a Nei det gjør det ikke.. Var det noe som skulle innføres da forumet ble oppgradert? 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #15 Skrevet 6. april 2021 At man kunne være anonym på alle forum. Jeg skjønner ikke de som ønsker å ta bort anonymfunksjonen. Det ville jo være å ta livet av hele forumet. Hvorfor skulle man ønske det dersom men bruker det? Anonymkode: 588fb...d70 26
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #16 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde gjort slik at alle tråder som har vært inaktive i 12 måneder eller mer hadde blitt slettet. Anonymkode: 9224b...40a Det er veldig dumt. For det er et fantastisk oppslagsverk når man lurer på ting. Og jeg kommer ofte til Kvinneguiden når jeg søker på noe på nett. Anonymkode: e8a9f...53a 25
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #17 Skrevet 6. april 2021 MaleficentAurora skrev (Akkurat nå): Nei det gjør det ikke.. Var det noe som skulle innføres da forumet ble oppgradert? Ja, det var visst det og jeg har sett det stått flere ganger også. Men vet ikke om det gjelder anonyme brukere også, men det ble sagt at det etterhvert skulle stå for alle. Eller om det har blitt helt borte igjen. 🤔 Anonymkode: eec33...13a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #18 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): At det ikke hadde vært tilgang for menn her, de mennene som henger her på KG gjør at mitt syn på menn ødelegges totalt. Ikke alle selvfølgelig, men flertallet dessverre. Anonymkode: 724ce...4af Helt uenig! Jeg er veldig glad for at det er menn her også 😊 Anonymkode: e8a9f...53a 10
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #19 Skrevet 6. april 2021 MaleficentAurora skrev (5 minutter siden): Nei det gjør det ikke.. Var det noe som skulle innføres da forumet ble oppgradert? Se i denne tråden f.eks. Der står det forfatter øverst i høyre hjørne på trådstarters innlegg. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1466663-kan-dere-bekrefte-denne-testen-for-meg/ Anonymkode: eec33...13a
MaleficentAurora Skrevet 6. april 2021 #20 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Se i denne tråden f.eks. Der står det forfatter øverst i høyre hjørne på trådstarters innlegg. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1466663-kan-dere-bekrefte-denne-testen-for-meg/ Anonymkode: eec33...13a Får opp brukernavnet og ikke noe forfatter tittel som du snakker om🤔 Har sjekket ut på pc og nettbrett nå og får det samme opp der som jeg får på tlf. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå