Gå til innhold

Treningstights: alt viser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror definitivt dette er et spørsmål om hvor mye "kjøtt" man har på underlivet. Selv har jeg et nokså fyldig underliv, litt bollemus, og da er det mye tydeligere enn hos venninnene mine. Hos dem er det nesten helt flatt og det føles mye mindre utleverende. Selv trener jeg med tights og en litt lengre singlet eller topp som akkurat dekker ned forbi :)

Anonymkode: cc04a...39b

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

CorvusCorax
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det viser jo hele vulvaen. Mannen min sa det samme, så er ikke bare meg

Anonymkode: 72540...55a

Så om har på seg en ettersittende kjole så viser man hele kroppen? Hva gjør du på sommeren? Bruker du hverken bikini eller badedrakt? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Albbas
5 hours ago, AnonymBruker said:

Men du kan gjerne trene i joggebukse og hettegenser, gjerne noe som er for stort slik at ingenting vises. Om det er praktisk å trene i er en helt annen sak... 

Anonymkode: c0a29...a47

Nesten alle gutta trener jo i løs joggebukse, så det må da seriøst funke helt fint...??? Har bitt meg merke i dette på mitt senter, ALLE damene i superstramme tights, mannfolka i løse, ledige joggebukser. Aldri sett en mann gjøre dype knebøy i en tights. Hva er greia? 

Kjøpte meg nettopp ny tights. Har faktisk aldri tenkt over at jeg har cellulitter, men fy faen, den nye tightsen greide å sette cellulittene mine i spotlightet... 😱😱 Ikke lagt merke til at vulva er så synlig da, får sjekke neste gang. 😆

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Albbas skrev (23 timer siden):

Nesten alle gutta trener jo i løs joggebukse, så det må da seriøst funke helt fint...??? Har bitt meg merke i dette på mitt senter, ALLE damene i superstramme tights, mannfolka i løse, ledige joggebukser. Aldri sett en mann gjøre dype knebøy i en tights. Hva er greia? 

Greia er ganske enkel: menn ønsker å flashe biceps og overkropp, damer har rumpe og lår som assets. I tillegg er utstyret til menn mer "fremhevet" enn kvinner. En søt liten vulva gjør seg bedre enn noe som dangler foran. Det synes de fleste menn, ikke alle kvinner kanskje.

Anonymkode: 1e64d...028

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Albbas
58 minutter siden, AnonymBruker said:

Greia er ganske enkel: menn ønsker å flashe biceps og overkropp, damer har rumpe og lår som assets. I tillegg er utstyret til menn mer "fremhevet" enn kvinner. En søt liten vulva gjør seg bedre enn noe som dangler foran. Det synes de fleste menn, ikke alle kvinner kanskje.

Syns ikke de gutta der jeg trener flasher biceps heller, de går i løse og ledige t-skjorter eller gensere. 🤷‍♀️ 

Jeg er litt redd for at vi kommer til å se på denne tightsmoten som innmari harry og vulgær om 10-15 år. 😂 Men det er jo big business, er jo et himla utvalg av tights i norske nettbutikker. 😳

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Albbas skrev (3 timer siden):

Jeg er litt redd for at vi kommer til å se på denne tightsmoten som innmari harry og vulgær om 10-15 år. 😂

Det er jo allerede harry og vulgært, og har vært det i en del år allerede.

Anonymkode: f84e1...f53

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sorry, til dere over. Kvinnekroppen blir ALDRI harry. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Albbas
7 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo allerede harry og vulgært, og har vært det i en del år allerede.

Anonymkode: f84e1...f53

Folk flest synes jo ikke det, siden de sprader rundt i det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Dette skjønner jeg ikke. Bildeeksemplet over her gjør meg heller ikke klokere. Man viser jo ikke frem underlivet. Jeg har kjønnshår, der synes på ingen måte gjennom treningsklærne mine. Men man ser at jeg er anatomisk formet som kvinne ja, men er det et problem? Man ser at jeg har bryster også, selv om de ikke er store og jeg får med løstsittende t-skjorte.  

Anonymkode: 10440...731

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fnuggolina
Albbas skrev (På 6.4.2021 den 20.42):

Kjøpte meg nettopp ny tights. Har faktisk aldri tenkt over at jeg har cellulitter, men fy faen, den nye tightsen greide å sette cellulittene mine i spotlightet... 😱😱 Ikke lagt merke til at vulva er så synlig da, får sjekke neste gang. 😆

Jeg ser ofte menn trene i tights, faktisk.

Men for mitt vedkommende kan de GJERNE ta en shorts over :P 

Jeg personlig unngår akkurat de tightsene nettopp fordi man viser underlivet i overkant mye.

Kjøpte en ensfarget grønn fra Bara som bare HALLO UNDERLIV 🙋‍♀️

Går over til mønstrete neste gang. 

Men at TS trekker frem at man må barbere seg? SÅ mye hår har man vel ikke at det utgjør ekstra synlig tykkelse under trusa? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LeneXCII

Dere virker jo helt skrudde! Tights heter jo "tights" av en grunn, disse er ikke noe mer utleverende enn tights normalt er! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Fnuggolina skrev (22 timer siden):

Jeg ser ofte menn trene i tights, faktisk.

Men for mitt vedkommende kan de GJERNE ta en shorts over :P 

Jeg personlig unngår akkurat de tightsene nettopp fordi man viser underlivet i overkant mye.

Kjøpte en ensfarget grønn fra Bara som bare HALLO UNDERLIV 🙋‍♀️

Går over til mønstrete neste gang. 

Men at TS trekker frem at man må barbere seg? SÅ mye hår har man vel ikke at det utgjør ekstra synlig tykkelse under trusa? 

Shorts over tifgts ser jo helt dust ut. Man er på et treningssenter for å trene. Liker man ikke å se folk i tights, kan man bare se vekk. 

Anonymkode: a3c9d...38c

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...