AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Del Skrevet 4. april 2021 Altså jeg vil bygge muskler, men vil ikke gå opp mer i fett.. leste at man må ligge mellom 3-500 i overskudd for å bygge, men går det fint om man spiser mindre enn det men sykt mye proteiner i steden? altså i dag har jeg fått i meg rundt 90 gram proteiner, og det er nesten doble vekten min sånn sett. Gjelder det bare tungstyrke at man må spise kjempe masse? Jeg trener lett styrke,kan ikke trene tungstyrke da jeg er for svak enda, men kjenner det jo godt. Anonymkode: 88f9f...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Del Skrevet 4. april 2021 anyone? Anonymkode: 88f9f...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 4. april 2021 #3 Del Skrevet 4. april 2021 Dette er litt vanskelig å svare på over internett, men jeg tror ikke du skal stresse så mye med at det blir med litt fett i slengen. Spis på eller litt over vedlikehold, og prøv å få i deg tilstrekkelig med proteiner slik du nevner. Mengden fett du legger på deg vil nok være minimal, så lenge treningen er fornuftig lagt opp. Glem heller ikke at du ikke nødvendigvis går opp i fettprosent selv om du legger på deg fett, så lenge du også legger på deg muskler. Og 3 - 5 kg fett for mye etter å ha lagt på seg for eksempel 10 kg muskler på to år er null problem å ta av igjen. Ikke gå i fella der du bare står på stedet hvil fordi du ikke fokuserer på de riktige tingene. Ha fullt fokus på muskelbygging og prestasjon på trening nå en god stund 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå