Gå til innhold

Tiden før prøvetiden

bittelillebolla

Anbefalte innlegg

Body Lotion

Hei,

Titter innom dagboken din. Gikk til privat gynekolog og hun sa akkurat det samme angående progesteronstøtte. Men gikk nølende med på å la meg prøve, selv om hun var overbevist om at IVF var neste for oss..

Hun stolte verken på temperaturmålingene, fysiske symptomer eller eggløsningstester. Så måtte ta blodprøver for å bekrefte når jeg hadde eggløsning. Tok blodprøve dagen etter eggløsning. Fikk svar tre dager senere om at eggløsning har funnet sted, men kanskje senere enn hva jeg trodde. Så hun ville jeg skulle ta en ny 3 dager senere. Men jeg fikk mensen lenge før det 😂 Hadde lutealfase på 4 dager...

Begynte på progesteron og det funka med én (!!) gang. Er i uke 28 nå ❤️ 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

bittelillebolla

For en solskinnshistorie @Body Lotion! 🙌Takk for at du delte litt håp! Så flott at hun lot deg prøve, om enn litt motvillig. Godt at du fikk den hjelpen du trengte for å kunne bli gravid. 🌷 Gratulerer! 

Veldig godt å høre at det faktisk hadde effekt! Vet ikke hvorfor gynekologene er skeptiske, men det hjelper jo tydeligvis for noen. 🤩 Håper at kroppen min skal «fikse opp» selv, men om den ikke rekker det får prøvestart så vil jeg nok ta en tur til privat gynekolog jeg også når det nærmer seg. Da får jeg hvert fall spurt om det, og snakket litt rundt det. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...