AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #441 Del Skrevet 11. september 2023 2 go morgen yoghurt (ikke den uten sukker), et eple, en banan og en håndfull nøtter. Snart skal mannen lage middag, men aner ikke hva 😊 Anonymkode: 71b12...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #442 Del Skrevet 11. september 2023 Frokost: Gulrotkake og ett glass tropisk jus Middag: Ovnsbakt spagetti Kvelds: Gulrotkake og brownies Anonymkode: 02159...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 11. september 2023 #443 Del Skrevet 11. september 2023 Frokost: 2 skiver brød m/skinke og ost. Tomater og agurk. Lunsj: Havregrøt, liten porsjon. Middag: Kyllinglår og grønnsaker (stor porsjon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #444 Del Skrevet 12. september 2023 Til lunsj nå kl 1200, som er dagens første måltid ble det en blanding av mager cottage cheese, gresk youghrt, en skje proteinpulver, chiafør, gresskarkjerner og bringebær Til middag blir det en liten posjon kyllingfilet og pasta med fløtesaus - ikke akkurat sunt, men sønnen ville absolutt lage det til middag i dag...... Anonymkode: c7068...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #445 Del Skrevet 12. september 2023 frokost: 2 knekkebrød med go' mager servelat og majones lunsj: 2 knekkebrød med go' mager servelat og majones, 1 kokt egg, en skål med vannmelon+honningmelon og ett lite beger yoghurt mellommåltid: Mellombar med havre og nøtter (ikke sunn, men må ha noe lett 😅) middag blir nok pytt i panne (potet, løk og skinke) med 1 brødskive, 1 stekt egg og ketchup spiser vanligvis ikke kveldsmat og er usikker på om jeg skal begynne å gjør det 😬 Har aldri trengt å slanke meg før og har nettopp begynt så kan ingenting om telling av kalorier eller slanking generelt, vet bare at jeg har overgått trivselsvekta mi med rundt 10 kilo "plutselig" 😅 Anonymkode: 075db...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 12. september 2023 #446 Del Skrevet 12. september 2023 Frokost: wraps med salat, pesto, skinke og en tomat. Lunsj: chicken sesam bowl Middag: liten pizzabaguett med grønnsaker ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 13. september 2023 #447 Del Skrevet 13. september 2023 I dag blir det Lunsj - Egg, makrell i tomat, brisk knekkebrød, tomat, paprika og agurk Mellom - proteinshake Middag - Kyllingfilet med ratatouille og bakt søtpotet Periodisk faste, faster mellom 1900-1130. Og prøver å fokusere på mest mulig proteiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #448 Del Skrevet 1. januar Frokost: To rundstykker med gulost og agurkskiver Middag: Hjemmelaget grønnsaksuppe (gulrot, løk, hvitløk, strengbønner, urter) Anonymkode: 07159...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 1. januar #449 Del Skrevet 1. januar Frokost: Havregrøt kokt på vann, rørt inn et egg, oppvarma frosne bringebær, kreatin og cottage cheese. Toppa med kanel og peanøttsmør. Lunsj: Rester fra nyttårsaften - kalkun, poteter, grønnsaker, osv. Middag: Toro risengrynsgrøt med kanel og litt sukker, og liten klatt smør. Noen skiver kalkunpålegg for å få opp proteinnivået for dagen (ikke blanda sammen med grøten altså 😂) Kveldsmat: Pære, litt persimon, yoplait double 0% kirsebær yoghurt og litt cottage cheese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #450 Del Skrevet 1. januar Frokost: En yoghurt fra yoplait, en banan, 10g granola, en kopp kaffe, 2dl juice, litt helva og en skive ost Lunsj: 10g potetgull Middag: Et kyllinglår med salat og fetaost. Litt olje og sitron over salaten Snack: 100g gresk yoghurt + et eple Snack2: En bit marsipan Eh. Blir alltid rart når jeg ikke er på jobb. Anonymkode: b5a76...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #451 Del Skrevet 2. januar Frokost: To rundstykker med gulost og agurkskiver Middag: Hjemmelaget enchiladas med salsa, rømme og guacamole. Snacks: Kinder Bueno Anonymkode: 07159...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #452 Del Skrevet 2. januar Frokost: Et knekkebrød med leverpostei, agurk og lettmajones Lunsj: En dobbel 0% yoghurt, 20g granola, en banan Snack: Et knekkebrød med leverpostei, agurk og lettmajones + 10g nøtter Middag: Ørret med potet, agurk, rømme og litt smeltet smør Snack: To kornmoskjeks med smør og brunost, pistasjiokaffe, og 20g marsipan Anonymkode: b5a76...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
All1gat0r Skrevet 2. januar #453 Del Skrevet 2. januar To kopper med kakao, og ca. 20 små pepperkaker som jeg dyppa i kakao. En pose med bamsemums og to porsjoner med tortelloni i tomatsaus med bacon. Skammer meg så ihjel at jeg får lyst å spy av egen oppførsel. Skulle jo starte 2024 med å skjerpe meg på denne fronten, og nå føler jeg meg så ekstremt lavt som gjør slikt… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #454 Del Skrevet 3. januar Til frokost: 1 rundstykke med ost og skinke Lunsj: 3 knekkebrød, 2 med philadelphia lett + bringebærsyltetøy og 1 med bremykt og 1 egg, pluss to belgiske trøfler Mellommåltid blir 1 eple (og en pepsi max) Middag blir spaghetti bolognese med ekstra grønnsaker og parmesan + hvitløksbrød Aner ikke om det blir kveldsmat, er dårlig på å spise det for er som regel så sliten når den tid kommer at jeg (dessverre) synker ned i sofaen og gafler i meg alt som står på stuebordet (det vil si godteriet til mannen). 😅 Anonymkode: 075db...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #455 Del Skrevet 3. januar All1gat0r skrev (14 timer siden): To kopper med kakao, og ca. 20 små pepperkaker som jeg dyppa i kakao. En pose med bamsemums og to porsjoner med tortelloni i tomatsaus med bacon. Skammer meg så ihjel at jeg får lyst å spy av egen oppførsel. Skulle jo starte 2024 med å skjerpe meg på denne fronten, og nå føler jeg meg så ekstremt lavt som gjør slikt… Ingen vits i å skamme seg eller straffe seg selv, gjort er gjort og spist er spist (selv om det er lettere sagt enn gjort). ❤️🩹 Prøv heller å flytte fokuset på hvordan du kan få deg selv back on track igjen 🥰 Anonymkode: 075db...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #456 Del Skrevet 3. januar All1gat0r skrev (21 timer siden): To kopper med kakao, og ca. 20 små pepperkaker som jeg dyppa i kakao. En pose med bamsemums og to porsjoner med tortelloni i tomatsaus med bacon. Skammer meg så ihjel at jeg får lyst å spy av egen oppførsel. Skulle jo starte 2024 med å skjerpe meg på denne fronten, og nå føler jeg meg så ekstremt lavt som gjør slikt… Ikke skjemmes, det er mange som sliter med det samme, du er absolutt ikke alene Anonymkode: b5a76...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duett Skrevet 3. januar #457 Del Skrevet 3. januar Frokost: Kjøleskapsgrøt med melk, naturell, chiafrø, bringebær og to tskjer oboy uten sukker for litt sjokolsdesmak 🤪 Lunsj: to knekkebrød med eggerøre, strandaskinke og ruccola. Mellommåltid: Yt proteinpudding Middag: Hjemmelaget bolognese med fullkornsspaghetti 😀 Spist et eple og en gulrot etter middag for å ha noe å knaske på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #458 Del Skrevet 4. januar Middag: Pizza Anonymkode: 07159...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #459 Del Skrevet 4. januar Frokost: 2 knekkebrød med leverpostei, agurk og lettmajones Lunsj: En dobbel 0% yoghurt, 20g granola, en banan, en gulrot Middag: Rester av potet, fiskegrategn og erter Snack: Jordbær, mager cottage cheese med vanilje og en bit marsipan Anonymkode: b5a76...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #460 Del Skrevet 4. januar Frokost: To rundstykker med gulost og agurkskiver Middag: Fire pannekaker Anonymkode: 07159...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå