AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #181 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 19.55): Du burde spise noe før du drikker. Å spare inn kalorier på den måten er ikke sunt. Da får du heller trene bort kaloriene i for-/etterkant. Frokost: Havregryn, kiwi og yoghurt Lunsj: Skyr og banan Middag: Tunfisksalat Kvelds: Kokt egg, knekkebrød med skinke og agurk, masse vannmelon Anonymkode: 94d05...8bf Endret 14. mai 2021 av Matas Ryddet for sitering av slettet innhold. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 14. mai 2021 #182 Del Skrevet 14. mai 2021 Tråden er ryddet for matinntak under 1500 kcal og helseskadelig råd. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantaram Skrevet 14. mai 2021 #183 Del Skrevet 14. mai 2021 Frokost: Chiagrøt med bringebær og kokos.(blåbær og bringebær som topping) Lunch: Knekkebrød med kremost Planlagt middag? ferdigpose med lofoten fiskesuppe. men med torskefilet, gulrøtter og purreløk tilsatt. Kvelds.. vet ikke.. sikkert en annen type chiagrøt igjen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #184 Del Skrevet 15. mai 2021 I går Frokost: Havregryn yoghurt, bringebær og kaffe Lunsj: Riskake med skinke, skyr, gulrot Middag: Bakt potet med chorizo og pittelitt rømme, masse salat Kvelds: proteinbrød med cottage cheese og jordbær syltetøy, kokt egg, skyr, friske jordbær Anonymkode: 94d05...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaySomething Skrevet 16. mai 2021 #185 Del Skrevet 16. mai 2021 I går Frokost: Protein joghurt og kaffe Lunsj: Ruccola salat med snitzel Middag: Oatmeal grøt (modifast) Mellommåltider: Proteinbar, 2 digestive kjeks, 1 banan Kvelds: 1 grov skive med skinkeost I dag Frokost: Energibar og kaffe Lunsj: Spagetti med kjøttdeigsaus Middag: Usikker enda, men lurer på om jeg skal lage meg en omelett med salat til, ellers modifast spinatsuppe Snacks: Proteindrikke og en frukt Kvelds: 2 knekkebrød Bytter ut noen av dagens måltider med modifast, veldig enkelt og oversiktlig. Spiser også større lunsj en middag de dagene jeg er på jobb (for da er jeg gjerne gørr sulten rundt lunsjtider) 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16. mai 2021 #186 Del Skrevet 16. mai 2021 I går; Frokost; 3 egg stekt i smør, 50 g bacon og en neve cherrytomater. Vann. Lunsj; En liten grønn smoothie med 1/4 avocado, 1/4 agurk, en neve spinat, 2 egg, 1ss mtc-olje, 50 g ananas og litt kokosmelk. Middag; Lavkarbo pizza. I dag: Frokost:. Grønn smoothie som ovenfor. Middag: Biff og kremet sellerirotsalat. Kvelds: Ett lavkarborundstykke hvis jeg er sulten, men mest sannsynlig ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #187 Del Skrevet 19. mai 2021 17. mai ble det fråtset i eggerøre, spekemat, røkt laks, gode rundstykker, oster, smør, osv. Sodd til middag og multekrem til dessert:D I går: Frokost: Havregrøt med bringebær + kaffe Lunsj: Proteinbrød med leftover spekemat:D Middag: Bakt potet med litt chorizo og en stor salat Kvelds: Skyr, vannmelon og proteinbrød med cottage cheese og jordbærsyltetøy I dag: Frokost: Proteinbrød med gulost, en gulrot + kaffe Lunsj: Ristet brød med avokado og posjert egg på toppen + en salat Middag: Biffstrimler med wok Kvelds: Proteinkaramellpudding og vannmelon Anonymkode: 94d05...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #188 Del Skrevet 19. mai 2021 Frokost: Havregrøt med cottage cheese, toppet med mandler, jordbær og blåbær. Lunch: Liten skål rømmegrøt og noen skiver spekemat (resten etter 🇳🇴😋) Appelsin. Middag: Hjemmelaget tomatsuppe med ekstra grønnsaker og hjemmelagde kyllingkjøttboller + egg Anonymkode: 352c7...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 22. mai 2021 #189 Del Skrevet 22. mai 2021 Nå har jeg fått til å kunne spise det samme som resten ev familien i helgene, bare med noe justering 😋 I går hadde vi hjemmelaget pizza. Og jeg spiste pizza, men med en god porsjon grønnsaker til. Og da kom porsjonskontrollen helt automatisk. Happy! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 13. august 2021 #190 Del Skrevet 13. august 2021 Frokost: En skive loff med lettsmør, et speilegg og ketchup, og tre skiver bacon. Middag: Pizza med hjemmelaget bunn, hjemmelaget tomatsaus, revet mozzarella, løk, bacon og ananas toppet med spekeskinke og hvitløksdressing. Kvelds: Popcorn med smørsmak til filmkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 17. august 2021 #191 Del Skrevet 17. august 2021 Frokost: Smørkaffe og et stort glass vann Lunsj: Smoothie med 2 egg, spinat, blåbær, mandelmelk, MCT-olje og litt kanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #192 Del Skrevet 17. august 2021 Frokost: Skyr med bær. Middag: Kyllingwok. Kveldsmat regner jeg med blir noen brødskiver og noe frukt, men det blir en stund til. Anonymkode: 827c2...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 17. august 2021 #193 Del Skrevet 17. august 2021 Frokost: Nudler med kyllingsmak. Lunsj: Sandwich laget av to skiver loff, lettsmør, spekeskinke, rødløk, sylteagurk og lettmajones, og tre sylteagurk med tajinkrydder. Mellommåltid: Tine rislunsj med jordbær uten tilsatt sukker. Middag: Stekt laksefilet og kokt potet med mager Kesam naturell og smeltet margarin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #194 Del Skrevet 17. august 2021 Frokost havregrøt og en cafe au lait Lunsj 3 knekkebrød med laksepålegg, 1 gulrot, 1/2 paprika Mellommåltid en skive nybakt grovbrød med litt smør Middag 2 karbonader fra Strøm Larsen med søtpotetmos, stekt løk og brokkoli Og et lite glass hvitvin til kvelds😅 Anonymkode: f454c...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #195 Del Skrevet 17. august 2021 Jeg ammer og er ganske aktiv så har høyt kaloribudsjett men har gått ned i gjennomsnitt 0,7 kg i uka de siste 2 mnd. Frokost: Havregrøt med granola, banan, bringrbær og en ss vaniljeyoghurt Lunsj: 2 lomper med philadelphia light, spinat og paprika, et kokt egg og paprika og tomat ved siden av Mellom: Et eple og en ss peanøttsmør Middag: Rester av jegergryte og ris og et glass hjemmelaget ripssaft. Mellom: 1 liten hjemmelaget brødskive med skinke Kveldsmat: 2 små hjemmelagde brødskiver med egg og majones og 1 med baconost + masse paprika, tomat og agurk og en pære og et glass melk. Anonymkode: 69edf...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #196 Del Skrevet 19. august 2021 Fra i går. Ikke den sunneste dagen, men går jo opp i kaloribudsjettet Frokost: en sånn stor cookie man kjøper i 4-pakning Lunsj: en liten håndfull saltede chilipeanøtter middag: papoutsakia (fylt aubergine med linsefyll og toppet med bechamel) , men med squash istedenfor aubergine (det som var i kjøleskapet) og en liten salat av isberg og tomat ved siden av kveldsmat: en skål med yoghurt naturell og litt müsli på toppen + noen bringebær Anonymkode: 93214...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #197 Del Skrevet 19. august 2021 I dag har jeg spist... Frokost: Halvt grønnsaksrundstykke med 1 hel most avokado, 2 speilegg og 4 cherry romater. Lunsj: 1 halv proteinbar (den er stor så, spiste 100g) Middag: 1 ovnsbakt laksefilet med ovnsbakt poteter, gulrot og brokkoli. til kvelds blir det 1 stekt fiskeburger (uten noen ting på, bare burgeren) og halv agurk. Hvis jeg får skikkelig lyst på noe mer blir det nok enten en proteinpudding eller en soyayoghurt med en håndfull mandler. Jeg går forresten på en diett nå som går ut på å spise kun fisk, grønnsaker og poteter til middag 7 dager i uken. + minst 1 avokado hver dag. Bare egg, halv skive brød og grønnsaker til frokost 7 dager i uken Bare mandler til mellommåltid eventuelt med yoghurt 7 dager i uken Og proteinpudding eller proteinbar til kvelds eller når man er småsulten 7 dager i uken Får i meg mellom 1500-2000 kalorier dagen. Men ett veldig sunt og mettende kosthold som gjør at jeg dekker alt av det jeg trenger. Alt av vitaminer til mineraler til proteiner til sunt fett. Anonymkode: ed578...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #198 Del Skrevet 21. august 2021 Fredag: 12:00: En skål med cottage cheese, vanilje Kesam uten sukker, diverse nøtter, frukt og bær 15-16: Iskaffe og ett lite beger proteinpudding. 19-20: Kyllingkubber og diverse grønnsaker med dipp. Anonymkode: a0369...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #199 Del Skrevet 21. august 2021 I går Frokost: Blåbæryoghurt med granol Mellommåltid: En pære Lunsj: Knekkebrød med makrell i tomat Middag: Hjemmelaget tortillapizza med kylling Kvelds: En kopp med rester av kyllingfilet da det ble lite proteiner i dag Snacks og drikke: En lettcider og en gin and tonic, 30g Pringles som snacks Anonymkode: a65eb...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #200 Del Skrevet 21. august 2021 Frokost: ei skive hjemmelaget grovbrød med omelett av 1 egg og cottage cheese Lunsj: 1 brødskive med ost, cherrytomater, agurk, paprika og stangselleri (1 boks full) Middag: Auberginegrateng med hjemmelaget pasta Kvelds: blåbær, brødskive, mini babybel, 2 glass hvitvin Anonymkode: 3d0d0...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå