Mommylife Skrevet 2. april 2021 #1 Del Skrevet 2. april 2021 Er det stor forskjell på paddingen på herre og damemodellene? Har en billig sykkelbukse, for dame, men den er ikke no god å bruke, så har brukt en av mannens sykkelbukser og syns den fungere greit.. så burde jeg investere i en sånn bukse i damemodell, eller kan jeg like gjerne bruke herremodeller🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 4. april 2021 #2 Del Skrevet 4. april 2021 Mommylife skrev (På 2.4.2021 den 22.14): Er det stor forskjell på paddingen på herre og damemodellene? Har en billig sykkelbukse, for dame, men den er ikke no god å bruke, så har brukt en av mannens sykkelbukser og syns den fungere greit.. så burde jeg investere i en sånn bukse i damemodell, eller kan jeg like gjerne bruke herremodeller🤪 Den største forskjellen er jo at skinnet på herremodellar er mykje større, og for ein som ikkje har eksterne kjønnsorgan kan det kanskje bli litt mykje skinn. Om det ikke er eit problem er det jo berre å bruke mannen din sine, om han synest det er ok, vel og merke. Eg ville nok kjøpt damemodellen, sjølv om eg også har køyrt ein del i ei bukse eg arva etter husbonden. Eg synest det er litt viktig at du ikkje brukar mannen din sine bukser, då, eg synest i alle fall at nett sykkelbukser er personlege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mommylife Skrevet 4. april 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 4. april 2021 Takk for svar ☺️ Den paddinen som er på min bukse er faktisk større en den som er på hans, men mye mykere på en måte. Og veldig ubehagelig. Derfor jeg spør om det faktisk er forskjell på paddingen på dame herremodell, eller om det er størst forskjell på billig vs dyr modell uavhenging kjønn liksom.. men får vente til sportsbutikkene åpner igjen så kan jeg sjekke ut der den jeg bruker som jeg har lånt av han, er en som var for liten i str, så vi bruker ikke buksene om hverandre 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 4. april 2021 #4 Del Skrevet 4. april 2021 Mommylife skrev (4 timer siden): Takk for svar ☺️ Den paddinen som er på min bukse er faktisk større en den som er på hans, men mye mykere på en måte. Og veldig ubehagelig. Derfor jeg spør om det faktisk er forskjell på paddingen på dame herremodell, eller om det er størst forskjell på billig vs dyr modell uavhenging kjønn liksom.. men får vente til sportsbutikkene åpner igjen så kan jeg sjekke ut der den jeg bruker som jeg har lånt av han, er en som var for liten i str, så vi bruker ikke buksene om hverandre 😅 Det varierer frå merke til merke korleis dei er utforma. Om du kan bruke hans og du likar den, hald fram med det. Gjer det enkelt. Eg sykla i ei Craft-bukse etter mannen min i fleire år, skinnet var for lite for han, og litt svært til meg, men det var greitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå