Gå til innhold

Direkte etterkommer etter norges konge - har jeg krav på tittel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lauv skrev (6 minutter siden):

Hallo! Jeg er av dansk bøddelslekt, her føler jeg absolutt at jeg kan bidra!  

Den jobben er min! Jeg har allerede en veletablert, offentlig godkjent  retterplass på eiendommen. 
 

Du kan jo stikke til Danmark for å gjenoppta familiearbeidet.. 
 

 

Anonymkode: b9b4d...2bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nei nei, ikke disse straffene hvor blodet flyter. En god, gammel gapestokk midt på torvet, som du nevner, er jeg derimot helt for.
Steinkasting vil påføre helsevesenet såpass store utgifter at det må utgå. I tillegg vil den skyldige lett bli sett på som en martyr dersom vedkommende er dyktig til å sette opp et lidende ansiktsuttrykk idet steinen treffer, og dersom personen får martyrstatus virker straffen mot sin hensikt. Man må ha unison enighet om at forbryteren fortjener straffen vedkommende får, da kan man ikke risikere å bli emosjonell. Ydmykelse er redningen her. Pepre den skyldige med råtne egg, sur melk ukegammel fiskeslo., den aktiviteten er endog noe folk ville være villig til å betale for. Innbringende og miljøvennlig ettersom ingen mat går til spille.

Anonymkode: 02995...a68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Den jobben er min! Jeg har allerede en veletablert, offentlig godkjent  retterplass på eiendommen. 
 

Du kan jo stikke til Danmark for å gjenoppta familiearbeidet.. 
 

 

Anonymkode: b9b4d...2bb

Å, nei du, min slekt var bødler i Norge i generasjoner, det er en tittel som ble arvet, så her hjelper det ikke med en ussel retterplass. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn... på 23 generasjoner er det garantert noen med svin på skogen, så du skal ikke være for sikker😁

Anonymkode: 99071...d18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har kongelig slekt, foreslår jeg at man sier ifra til de som styrer med oppsettet av Kvinneguiden, slik at alle anonyme brukere med blått blod kan få en stor, flott krone over "AnonymBruker".

Dette medfører at når man svarer dem, må man også tiltale dem på et ærbødig vis; "Deres Kongelige Majestet" høres tross alt litt bedre ut enn "troll", "idiot", eller andre tiltaleformer som er vanlige i her i forumet.

Og sist, men ikke minst, bør alle NAV-ere med blått blod få økt støtten sin i alle fall til det tredobbelte - det skulle jammen ta seg ut om en saksbehandler som nedtammer fra en simpel trell, skulle ha rett til å bestemme over noen av kongelig ætt. smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

Endret av - Brian
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Burde vi ikke ha en Norsk konge (eller dronning) etter de ekte gamle vikingkongene? 

Ts. 

Anonymkode: 0b2b6...453

Ettersom du er stolt over å være etterkommer etter en vikingkonge bør du huske at ordet norsk ikke skrives med stor n midt i en setning. Men synes absolutt du bør få et stykke land. Eller en øy. Hva med Bastøy? Da får du flere innsatte med på kjøpet som kan fungere som tjenere?

Anonymkode: 9111e...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyra skrev (8 timer siden):

Da er jo alle etterkommere direkte etterkommere, og uttrykket er smør på flesk.

Ja, som sagt😊

Anonymkode: 53b58...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...