Gå til innhold

Barselgruppe for oss som har reborn-baby❤

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen flere her som er med i reborn barselgrupper? Isåfall hvor i landet?❤

Anonymkode: 71adc...245

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Insider fem på Discovery+ (i denne nye sesongen) har de en episode om reborn dukker, anbefales :) Jeg fikk et nytt syn på dette etter å ha sett episoden. 

Anonymkode: a3730...59e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Khadira

Spør fordi jeg ikke har peiling og gjerne vil bli kvitt noen fordommer jeg har rundt det her. Men, hva er greia med disse dukkene? Hvilken funksjon har de?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Noen flere her som er med i reborn barselgrupper? Isåfall hvor i landet?❤

Nei men har mange Reborn dukker 😀 Både i hel silikon og vinyl 😊 Coco Malu er favoritten 😍

Anonymkode: 0ff1a...dcb

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Nightcrawler skrev (1 minutt siden):

Spør fordi jeg ikke har peiling og gjerne vil bli kvitt noen fordommer jeg har rundt det her. Men, hva er greia med disse dukkene? Hvilken funksjon har de?

For meg så er det gøy å samle på de og ha til pynt 😊 Syns dukkene er skikkelig fascinerende! Leker IKKE med de altså 🤣 Skjønner ikke de som gjøre det, men har tatt bilde av meg selv sammen med dukken(e) da 😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De er skumle fordi se er så like et lite spedbarn. Sett flere par med en 2 åring og en sånn baby. Ganske rart må jeg si.

Anonymkode: 23cb7...4b7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Her er forresten 1 dukke av de 6 jeg har 😊 665D8C2B-DD97-49AE-98DB-D065C377AE6D.thumb.jpeg.4528c88ac4323f1598cf29452ffe9bde.jpeg990F7B0A-F0A2-48D5-9DE8-32D4A38D16F1.thumb.jpeg.158d9a73670747fcf3331ff4750795f0.jpeg6C5F5B27-F31D-46FA-A8DC-A1494E4ADE80.thumb.jpeg.9e776a412b19bedef2ff8c6d179d45b5.jpeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvor kan jeg se programmet?0

Anonymkode: 23cb7...4b7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg så er det gøy å samle på de og ha til pynt 😊 Syns dukkene er skikkelig fascinerende! Leker IKKE med de altså 🤣 Skjønner ikke de som gjøre det, men har tatt bilde av meg selv sammen med dukken(e) da 😅

Du tar bilde sammen med de, men du leker ikke med de. IKKE. Neida 😂

Anonymkode: a6e11...d1e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du tar bilde sammen med de, men du leker ikke med de. IKKE. Neida 😂

Jeg har ingen interesse av å leke med disse dukkene, men jeg har de til pynt og syns det er gøy å se på de og ta bilder av de siden de ser så utrolig ekte ut 😳  Har forresten to barn fra før 🤣

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har ingen interesse av å leke med disse dukkene, men jeg har de til pynt og syns det er gøy å se på de og ta bilder av de siden de ser så utrolig ekte ut 😳  Har forresten to barn fra før 🤣

Hehe, høres ut som lek for meg, men lek er gøy det! Hva synes barna om dukkene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe, høres ut som lek for meg, men lek er gøy det! Hva synes barna om dukkene?

De elsker dukkene, iallfall hun ene jenta 😊 Hun andre syns de er litt skumle 😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

De elsker dukkene, iallfall hun ene jenta 😊 Hun andre syns de er litt skumle 😅

Forstår hun andre, vi mennesker har en tendens til å ikke like noe som vi vet ikke er ekte, men som ligner veldig. Er det samme i spillverdenen, og robotikk, når de blir for like oss er det mange som synes det blir creepy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hva med at vi med barn kan vise litt forståelse her? Mange kan av ulike grunner ikke få barn, så vis litt medfølelse folkens! 

Anonymkode: b05c4...092

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva med at vi med barn kan vise litt forståelse her? Mange kan av ulike grunner ikke få barn, så vis litt medfølelse folkens! 

Anonymkode: b05c4...092

Helt enig!👏👏👏Heller kjenn på den velsignelsen dere har, og vær takknemlige for at dere har barn. 

Anonymkode: fd909...a6e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er relativt normalt å reagere med en form for avsky (men man kan holde kjeft å være høflig, såklart). 

Reaksjonen kalles uncanny valley og er forsøkt oversatt om her: https://no.wikipedia.org/wiki/Den_uhyggelige_dal

Anonymkode: e6a6a...2b4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er vel ikke verre å være fascinert av disse dukkene, og samle på de enn andre ting folk samler på. Vi er alle ulike. 

Anonymkode: 79225...ef2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

På samme måte som en ordinær barselgruppe, er våre grupper også et sted vi finner samhold, råd, vennskap etc. Hvorfor så mye hat det forstår jeg bare ikke. Det er jo bare å scrolle forbi, evt prøve å si sin mening uten å prøve så hardt å få oss til å skamme oss? Hvem hjelper det liksom. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Her er forresten 1 dukke av de 6 jeg har 😊 665D8C2B-DD97-49AE-98DB-D065C377AE6D.thumb.jpeg.4528c88ac4323f1598cf29452ffe9bde.jpeg990F7B0A-F0A2-48D5-9DE8-32D4A38D16F1.thumb.jpeg.158d9a73670747fcf3331ff4750795f0.jpeg6C5F5B27-F31D-46FA-A8DC-A1494E4ADE80.thumb.jpeg.9e776a412b19bedef2ff8c6d179d45b5.jpeg

Hva skjer med foten på dukken på det øverste bildet? 

Utrolig flotte dukker! De ser så ekte ut at det nesten er litt ekkelt. 

Anonymkode: 054b4...18b

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...