Gå til innhold

Må vise hamsteren min her jeg mener jeg har den søteste hamsteren i verden.


Humle Brumle

Anbefalte innlegg

Åååå, så skjønne begge to! Jeg dør på meg! 😍

Anonymkode: 14e43...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eilis skrev (På 1.4.2021 den 22.45):

Tror det er en upopulær mening men jeg klarer ikke å forstå at noen som elsker dyr vil putte de i et bur ut livet. 

Noen som har gjort research på hamstere vil vite at "buret" (skriver hermetegn da veldig få bur man får kjøpt er store nok, det finnes flere gode alternativer) bør være veldig stort, samt at dyret bør få komme ut i et hamstersikkert rom eller en lekegrind for utetid flere ganger i uka, helst daglig. :) Men ja, helt enig med deg at et dyr som holdes i et bittelite bur fra dyrebutikken ikke vil ha et særlig godt liv 😕 

Anonymkode: a2f29...56a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humle Brumle skrev (På 2.4.2021 den 0.25):

Hamstere blir ofte puttet i veldig små bur med for lite hjul, alt for lite materiale den kan grave seg i og blir ofte mishandlet uten at eierne er klar over det. Jeg har det som mål at hamsteren min skal ha det så bra som mulig i fangenskap så har gjort grundig research på hva som er bra for en hamster og hva den trenger for å trives.

Har en stor IKEA boks som bur med god ventilasjon som er innenfor retningslinjene til norsk hamsterklubb med masse bunnmatriale den kan grave seg ned i og lage huler i slik den hadde gjort i villmarken. I norsk klima ville hamsteren ikke ha overlevd og jeg tenker at det hadde vært uansvarlig å slippe hamsteren min fri. Selv om man ikke kan gi hamsteren det livet det hadde hatt om den bodde ute tenker jeg at man kan prøve så godt man kan ved å  ta til seg kunnskap om dyret man skal passe på.

image.jpg

Er det samla 130L? Det bruker vi til vår dverg også 😄 Så utrolig smart med den kurven som "lokk"!

Anonymkode: a2f29...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.4.2021 den 17.46):

Er det samla 130L? Det bruker vi til vår dverg også 😄 Så utrolig smart med den kurven som "lokk"!

Anonymkode: a2f29...56a

Ja hahaah det er samla 130l takk vi kom på det lokket da vi var på ikea

Endret av Humle Brumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk junior smake på ris og tomater😁

639B853F-5DE3-4AD6-9904-2B3B74B41906.png

Endret av Humle Brumle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær forsiktig med løpehjul. Mistet mange hamster pga dette. 

Anonymkode: 2442d...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vær forsiktig med løpehjul. Mistet mange hamster pga dette. 

Anonymkode: 2442d...32a

 Hva mener du hva skjedde?😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hei, desverre døde hamsteren min i dag. Han var ble plutselig bare sikkelig syk og måtte avlives i dag. Det kom veldig brått på også kom jeg på denne tråden. Det verste er Kanskje at vi ikke vet hvorfor eller hvordan han døde. Vetrinæren vet heller ikke og det skjedde så brått og uventet.😢 Hvil i fred Junior!🌹💔 Han var en glede i hverdagen for hele familien og verdens snilleste. Aldri noe biting og bare rolig og snill. 

35746106-9C6A-4389-BD80-9C15AA80CEEF.jpeg

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I dag møttes FN og WWF og vedtok at dette faktisk er verdens søteste hamster.

Anonymkode: 574d7...932

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer, så trist❤️
Du kan trøste deg med at han hadde et veldig fint liv med deg❤️ 

Anonymkode: 655ed...a62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...