AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Del Skrevet 29. mars 2021 Mannen min har et barn fra tidligere, ei jente.. (ble det gutt så hadde de navnet klart.. )nå er jeg gravid og han vil fortsatt ha dette navnet som de ble enig om - om det blir gutt da. Hva tenker dere? Anonymkode: 5f1af...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 29. mars 2021 #2 Del Skrevet 29. mars 2021 Hva synes du om navnet da? Hvis du faktisk liker navnet, er det jo litt synd å ikke bruke det bare fordi eksen hans også likte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. mars 2021 #3 Del Skrevet 29. mars 2021 Om du også liker navnet, så ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Del Skrevet 29. mars 2021 Han liker nok navnet og har et godt forhold til det. Ser ikke helt problemet, med mindre du misliker navnet (hvis du klarer å se bort ifra dette tidligere forholdet da). Vet du om dette var noe de ble enige om, eller om det er et navn han har hatt i tankene i lang tid, kanskje til og med før det tidligere forholdet? Anonymkode: 8cf32...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 29. mars 2021 #5 Del Skrevet 29. mars 2021 Det betyr jo bare at dette er det guttenavnet han liker best, uavhengig av hvem han får barn med. Hvis du også liker navnet er det vel bare å bruke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Del Skrevet 29. mars 2021 Hahah hvorfor er det er problem? Anonymkode: d400c...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Del Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han liker nok navnet og har et godt forhold til det. Ser ikke helt problemet, med mindre du misliker navnet (hvis du klarer å se bort ifra dette tidligere forholdet da). Vet du om dette var noe de ble enige om, eller om det er et navn han har hatt i tankene i lang tid, kanskje til og med før det tidligere forholdet? Anonymkode: 8cf32...041 Har spurt om det og det var ett de kom frem til sammen,, ingen betydning for noen av de.. vet ikke hvorfor jeg reagerte på det.. håper på jente 🤣 Anonymkode: 5f1af...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå