Gjest Pjusk Skrevet 28. august 2005 #21 Del Skrevet 28. august 2005 Orker ikke å sitere og ordne, men er veldig enig med Embla i denne tråden !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 30. august 2005 #22 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg syns moren svarte helt riktig jeg. Det hun sa var "om barnet var hos meg er det ok, om barnet er hos faren må jeg sjekke". Altså - hun inngikk ikke avtale på vegne av barnefaren. Når vi har stesønn er det våre planer som avgjør om han går i bursdager eller ikke. Siden moren ikke har innsyn i alle våre planer, er det fint at hun sender henvendelser videre til oss de helgene gutten er her. Det fungerer strålende, og om det passer og gutten vil dra, så får han jo selvsagt det. Om vi skal noe han eg. ikke vil, men som vi ikke vil avlyse, bytter vi bare helg. Forøvrig er det mange gode grunner til at barn ikke kan stille i bursdag en helg. Og at barnas planer skal gå foran de voksnes syns jeg er noe tull. Om de voksne har bestemt at de skal besøke oldemor i anledning hennes bursdag f.eks., så skal vel ikke det avlyses fordi poden er invitert i bursdag til en i barnehagen, Tex? Jeg er veldig for å prioritere barna, men vi må "stikke fingern i jorda" og se på hva som er viktig og ikke viktig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Far til 2 Skrevet 30. august 2005 #23 Del Skrevet 30. august 2005 Det kan jo også være at barnet heller vil gjøre noe sammen med pappan sin (hvis det er slik at de kun sees annenhver helg) kontra bursdag sammen med noen han ser hver dag? ... ... ← Vi kommer faktisk i denne situasjonen denne uka. Barnet kom til meg og fortalte det var invitert til bursdag, men ønsket at jeg skulle ringe å si at vi skulle bort. Nå er det jo slik at jeg ikke kan bifalle slike løgner, så på sparket sa jeg at det hadde jeg også planlagt ettersom vi skulle .... Derfor blir det også en tur til ... fordi jeg ikke kan bifalle slike nødløgner ovenfor barnet. Barnet ble kjempefornøyd. Men når ex'en får denne beskjeden om at vi "måtte bort" vet jeg hun vil fremstille det litt anderledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå