Gå til innhold

Forbereder meg på runde 2😅❣️


Påske-egget

Anbefalte innlegg

Er en sånn endelig bekreftelse når man tar den første digitale testen😄 Har ikke fortalt det til mannen ennå, vet ikke helt hvorfor egentlig. Falt seg liksom bare ikke naturlig imorges. Tenker jeg forteller ikveld. Må finne en koselig måte og si det på. Leser om alle andres kreative måter, men blir nok noe enkelt 😊 

Har jo lyst til å dele med hele verden med en gang, men er også redd for og dele for tidlig. Mest egentlig fordi jeg vet hvor triste besteforeldrene ville blitt hvis det skulle gå galt.

Tenker TUL rundt uke 12. Sannsynligvis klarer jeg ikke vente så lenge, så blir kanskje allerede i uke 8, hehe😅 Ja, allerede nå flyr tankene langt fremover og begynner planleggingen. Kan ikke vente med å se den lille der inne❣️ Nå må spiren bare klamre seg fast 🌱

IMG_20210521_074154~2.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg litt usikker på økningen i testene. Synes liksom det ikke har blitt så sterk sterk siste dagene.. 🤔 Og ingen økning fra igår til idag egentlig. Ut å kjøpe en ny pakke digitale idag. Tenker å ta en denne uken for å se om jeg får 2-3 og en neste uke for 3+.

Ingen symptomer så langt heller. Sist graviditet kom kvalmen rundt uke 7, så spent på hvordan det evt blir denne gangen.inCollage_20210525_104537969.thumb.jpg.4b980bd96d0ab17b96272fd12d4363f4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen test, 14dpo, veldig liten forskjell fra igår.. 🤨 Blir en digital imorgen igjen tror jeg.

IMG_20210525_080045~2.jpg

Endret av Påske-egget
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine tester!! Man får egentlig ikke så fryktelig mye mer styrke på disse på dette tidspunktet egentlig. Skal man få like sterke streker må man ofte være mange uker på vei :fnise: Så du kan slå deg til ro med at du defintivt er gravid! Det er digital som er det eneste riktige og teste videre med nå om man ønsker å teste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (6 minutter siden):

Veldig fine tester!! Man får egentlig ikke så fryktelig mye mer styrke på disse på dette tidspunktet egentlig. Skal man få like sterke streker må man ofte være mange uker på vei :fnise: Så du kan slå deg til ro med at du defintivt er gravid! Det er digital som er det eneste riktige og teste videre med nå om man ønsker å teste...

Ahh, tusen takk for beroligende kommentar😄 Blir så tussete her altså🙈 Er jo bare sånn at jeg nå har begynt å glede meg over dette allerde og sammen med det kommer jo også frykten om at dette ikke skal gå veien.

Skal definitivt følge rådet om kun digitale fremover. Blir bare en test denne uken og en neste, og så ikke mer testing! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...