Gå til innhold

Endret passord på tlf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboer har min kode, han fikk den engang han skulle sette på musikk fra min telefon. Jeg har ikke hans og virker livredd for at jeg skal få den. Vet ikke hvorfor. 
Ja, telefon er privat, men har ingenting å skjule så gjør ikke noe at han har koden tenker jeg 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 940af...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke faen om jeg deler passordet til telefonen min, ikke om du er dama mi engang. Har du ikke egen telefon?

Ville satt jævlig lite pris på at hvis jeg sender melding til kompis X så leser dama hans meldingen som var ment til han. WTF, privatliv er da en ting

Anonymkode: 5740a...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Samboer har min kode, han fikk den engang han skulle sette på musikk fra min telefon. Jeg har ikke hans og virker livredd for at jeg skal få den. Vet ikke hvorfor. 
Ja, telefon er privat, men har ingenting å skjule så gjør ikke noe at han har koden tenker jeg 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 940af...af4

Det at man ønsker å ha et privatliv betyr ikke at man skjuler utroskap. Ser ut som det er mange som ikke skjønner det her inne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 9.50):

Hei. Hvorfor skal dere ha passordet til hverandres telefoner? Pleier dere å være utro hvis dere ikke leser hverandres meldinger? Hvis jeg hadde vært utro så hadde jeg passet på å slette meldingene etterpå. Nå er ikke jeg utro, men jeg har rett på et privatliv. Og det har venner og familie og kolleger og kunder som sender meg meldinger og epost også!

Anonymkode: fd7d9...a4f

Denne støtter jeg. For alt du vet har han fått hemoroider eller en vorte på pungen, og er inne og leser lommelegen daglig. Jeg har selv i et tidligere forhold drevet kjæreste til vanvidd med en form for kontrollerende oppførsel. Passordet ble endret, noe som i mitt hode ble bekreftelse på mistanke. I dag vet jeg bedre. Snakk ut om det! Fortell hva du føler og motta et svar. Skjønner godt at usikkerheten kan krype inn utifra rutinene du beskriver. Men som regel har det en plausibel grunn.

Anonymkode: fc0a0...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urovekkende, men er også en dårlig idé å skulle ha tilgang til hverandres telefoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...