Gå til innhold

Endret passord på tlf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Det kan fort hende jeg legger for mye i dette, men jeg og kjæresten har alltid hatt tilgang til hverandre sine telefoner. Nå har han plutselig endret passordet/koden til å åpne telefonen, og unngår å dele det med meg når jeg spør. Er jeg paranoid hvis jeg tenker at jeg burde være bekymret for at det er noe på telefonen han ikke vil jeg skal se? Typ samtaler med andre jenter? Eller kan det være andre logiske grunner til at han nå ikke lenger vil jeg skal ha tilgang? Ønsker ikke å starte en krangel over noe som kanskje er en ikke-sak. Allikevel tenker jeg det er normalt å stusse over dette....

Anonymkode: edd56...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rødt flagg 🚩Uvanlig å gå fra full åpenhet til full stengning.

Men, det trenger ikke å være noe galt.  Er du typen som leser alt på telefonen hans og så ber om forklaring på alt du ser? I så fall kan det jo hende at han er blitt lei og synes det er unødvendig plagsomt.

Anonymkode: 20258...bb7

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Rødt flagg 🚩Uvanlig å gå fra full åpenhet til full stengning.

Men, det trenger ikke å være noe galt.  Er du typen som leser alt på telefonen hans og så ber om forklaring på alt du ser? I så fall kan det jo hende at han er blitt lei og synes det er unødvendig plagsomt.

Anonymkode: 20258...bb7

Takk for svar. 

Nei, det vil jeg ikke si at jeg er. I begynnelsen av forholdet var jeg nok litt slik, men etter snart fire år sammen er dette noe jeg la fra meg for lenge siden. Når vi bruker hverandre sine telefoner i det siste har det vært fordi den ligger nærmest på stuebordet typ og man skal sjekke ett eller annet. Synes det derfor kom helt ut av det blå og tenker jo mitt...

Anonymkode: edd56...436

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring og andre med samme er at dette er et helt klart tegn på at han skjuler noe. Mest sannsynlig annen dame. Ha øynene åpne fremover er mitt råd. Ikke vær naiv og godtroende. Du er langt fra paranoid. Følg med så ikke han utvikler noe forhold. 

Anonymkode: 3bef8...705

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei!

Det kan fort hende jeg legger for mye i dette, men jeg og kjæresten har alltid hatt tilgang til hverandre sine telefoner. Nå har han plutselig endret passordet/koden til å åpne telefonen, og unngår å dele det med meg når jeg spør. Er jeg paranoid hvis jeg tenker at jeg burde være bekymret for at det er noe på telefonen han ikke vil jeg skal se? Typ samtaler med andre jenter? Eller kan det være andre logiske grunner til at han nå ikke lenger vil jeg skal ha tilgang? Ønsker ikke å starte en krangel over noe som kanskje er en ikke-sak. Allikevel tenker jeg det er normalt å stusse over dette....

Anonymkode: edd56...436

Spør han. Om han svarer unnvikende og ikke har en plausibel forklaring er det ugler i mosen og røde flagg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette ville jeg ha stusset på. Men du kan jo spørre han selv? 

Når min eks begynte å tulle med andre, gikk han fra å la mobilen ligge fremme og oppe, til å alltid ha den i lomma og passe godt på den. Samt at han alltid sprang på do når det kom melding 😅 Lite viste han at meldingsvarslene også poppet opp på ipaden, sånn at det var lett å se sammenhengen 😅

Anonymkode: bd042...1f1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri funnet på å dele passordet til mobilen min med kjæresten min. Telefonen er privat, på samme måte som brev. Det handler ikke om utroskap, men at min tanke er fri, og jeg må kunne søke på hva jeg vil uten at det er kjærestens sak. At han har funnet seg i det så lenge, er sykt.

Anonymkode: b4c6a...43d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mega rødt flagg. Når eksen min holdt på sånn og jeg hacket meg inn for å sjekke hadde han både sendt og mottatt nakenbilder med 10 andre jenter og i tillegg hadde en tinder profil.. Har han ikke noe å skjule så snur han ikke vekk tlf eller prøver å gjenne noe.

Anonymkode: aae20...e5c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg ville aldri funnet på å dele passordet til mobilen min med kjæresten min. Telefonen er privat, på samme måte som brev. Det handler ikke om utroskap, men at min tanke er fri, og jeg må kunne søke på hva jeg vil uten at det er kjærestens sak. At han har funnet seg i det så lenge, er sykt.

Anonymkode: b4c6a...43d

Nei, ikke jeg heller. Jeg er som deg.

Men her har de tydeligvis hatt det slik og vært fornøyde med det og da blir det blir det pussig når det plutselig snur.

Anonymkode: bd042...1f1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Virker veldig rart. 
 

Legg merke til om man «verner» mer om telefonen sin, typ tar den med på do, alltid har den tett på seg. Om han skrur den på lydløs eller slår av enkelte varslinger osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvorfor skal dere ha passordet til hverandres telefoner? Pleier dere å være utro hvis dere ikke leser hverandres meldinger? Hvis jeg hadde vært utro så hadde jeg passet på å slette meldingene etterpå. Nå er ikke jeg utro, men jeg har rett på et privatliv. Og det har venner og familie og kolleger og kunder som sender meg meldinger og epost også!

Anonymkode: fd7d9...a4f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du tildligere har vært kontrollerende med tanke på telefonen, kan jeg forstå ham om du fremdeles har tendenser.

For min egen del vurderer jeg å skifte kode på min nå, men det er fordi jeg snakker med andre damer og diverse. Hele familien har tilgang til min telefon, barn og det hele, men nå skal vi skilles og da driver jeg med litt snusk på telefonen. Skriver her for eksempel.

Anonymkode: 4e99b...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ingen grunn til at dama skal ha tilgang til min telefon. 

Anonymkode: ab0bf...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Takker for svar. Det har alltid vært naturlig for oss å ha tilgang til hverandres telefoner. Jeg har vært komfortabel med å la ha han bruke min om han skulle trenge, og han har alltid latt meg bruke hans. Hadde han på noe tidspunkt sagt at han var ukomfortabel med dette hadde det selvfølgelig vært forståelig. Vi har alle et privatliv, og grensene for dette har vi alle rett til å sette selv. Her er det mer den plutselige og uforklarlige endringen som gjør meg bekymret. Jeg ønsker som sagt ikke å lage en sak ut av ingenting, men skal ta mot til meg å spørre, da dette gnager litt på meg.

Anonymkode: edd56...436

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS her.

Takker for svar. Det har alltid vært naturlig for oss å ha tilgang til hverandres telefoner. Jeg har vært komfortabel med å la ha han bruke min om han skulle trenge, og han har alltid latt meg bruke hans. Hadde han på noe tidspunkt sagt at han var ukomfortabel med dette hadde det selvfølgelig vært forståelig. Vi har alle et privatliv, og grensene for dette har vi alle rett til å sette selv. Her er det mer den plutselige og uforklarlige endringen som gjør meg bekymret. Jeg ønsker som sagt ikke å lage en sak ut av ingenting, men skal ta mot til meg å spørre, da dette gnager litt på meg.

Anonymkode: edd56...436

TS igjen,
det kan kanskje virker selvmotsigende det jeg skriver her og i det første innlegget. Så for å klarlegge: jeg har hintet om det at han har fått kode på tlf, og da har han vært unnvikende. Tenker jeg må spørre direkte skal jeg få et ordentlig svar.

Anonymkode: edd56...436

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt greit hvis man ikke vil dele passord med kjæresten fra starten av.. MEN om dere alltid har gjort det også plutselig bytter han passord hadde jeg mistenkt noe med en gang

her i huset kan vi hverandres passord men vi går ikke rundt og snoker i hverandres mobil. Hvis han hadde byttet passord hadde jeg sikkert klikket🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fort andre kvinner i den mosen..

Ville IKKE mast om telefonen og koden i det hele tatt. Det er i utgangpunktet ikke normalt å ha tilgang til samboers telefon.

Ville heller sett på om der er andre ting som peker mot utroskap i det stille.

Anonymkode: 691a9...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke egne telefoner siden dere må låne deres partners telefon? Jeg deler ikke mine passord med noen men er ikke utro, vi må stole på hverandre. Akkurat som når du er et annet sted enn kjæresten din så kan du/han ikke vite hva du driver med, men man må anta at den andre ikke er utro selv om man ikke er tilstede. Jeg har også telefon på lydløs stort sett alltid, orker ikke lyder og varsler. Tar også med telefonen på do, det gjør samboer også. Mye kan virke suspekt hvis man analyserer det. Jeg tipper din kjæreste vil ha litt privatliv men orker ikke noen diskusjon med deg om hvorfor, for egentlig burde man slippe å forklare det.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kollega/venninne/familie ville jeg virkelig reagert om jeg fant ut at andre hadde tilgang til det jeg delte med en person, og trodde var personlig/konfidensielt. 

Mannen kan koden min. Men sier alltid fra om han bruker den, og har alltid en god grunn, og ville aldri finne på å gjøre annet enn akkurat det han må. (typisk ringe sin egen telefon). 

Anonymkode: 6496f...f2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...