Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har satt filler i leppene 4/5 ganger, alle gangene 1 ml. Jeg har vurdert å sette 2 ml denne gangen. Dere som har satt filler noen ganger, har dere satt 2 ml på engang? Dere som klikker dere inn i denne tråden kun for å spy ut duck face ol kan bare drite i å kommentere er ikke dere jeg spør!

Anonymkode: 07c17...a9f

Videoannonse
Annonse
Gjest Lunaris
Skrevet

Det er dobbelt så mye, men er ikke så mye til syvende og sist. Tok 2 Ml flere ganger men begynte med 1 Ml. Ser ikke forskjellen selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg tok 2 ml, er det det som er det vanlige? Ble usikker. Jeg tok værtfall to ganger med ett års mellomrom, og det er nå to år siden sist og leppene ser naturlig fyldige ut. Har så lyst å ta mer men er redd stygge kommentarer. På jobben diskuterer de ofte "stygge duckface jenter", at det er så stygt blabla, så sitter jeg der med (gammel)filllers i leppe, nasobial Lines, tear throug...... 

Anonymkode: 9c933...243

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vurdert det selv, men ikke turt! Jeg spiser opp fillers, og er fornøyd i en måned, deretter forsvinner alt. Det er ikke noe jeg bare tror selv, da jeg hadde fylt for andre gang med 1 ml og traff venninnen min trodde hun jeg tullet da jeg sa jeg hadde fillers. 

Anonymkode: ad5b9...758

AnonymBruker
Skrevet

Filler siver ut i vevet så langt som ned til haka og mange får den rare kanten langt utenfor leppekanten.  Jeg har tatt i bare øvre leppekant noen få ganger og det er nå 3 år siden sist. Jeg kjenner filleren enda.  Den forsvinner ikke og jeg mistenker at noen ser seg blind på sine egne lepper. 

Anonymkode: f1c25...890

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...