AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Erfaringer med betakaroten? Blir man oransje? Jeg er ganske bleik, men kan bli litt brun om sommeren. Brunfargen min er rødlig så hadde ikke gjort meg noe om det var litt mer oransje. Vurderer å kjøpe skip skin sun fra medex.no. Den har 50mg betakaroten, noe som er veldig mye såvidt jeg har forstått. Noen som har prøvd den? Anonymkode: 267e6...f0b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Funker helt supert for meg! Jeg har sol allergi, og var blek, kune ikke være lenge ute i solen og ble brent og fikk utslett av ingenting. Betakaroten gjør så jeg endelig kan være som en normal person! Jeg er brun, kan være ute i solen, og kan til og med ta solarium 😳 (2 minutter i solarium ga meg utslett over hele kroppen) jeg vet ikke om brun fargen holder så mye lenger, siden jeg aldri har vært brun før uten, men min søster sverger til det 😅 Anonymkode: 2c0de...911
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 Betakaroten funker om du vil se ut som en gulrot. Anonymkode: a41b0...bab
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 Har aldri møtt noen som har blitt oransje av det! Da må man i såfall ta overdose av det! Anonymkode: 2c0de...911
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 Fungerer hvis du vil se ut som du har gulsot Anonymkode: 972d3...a1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå