Gå til innhold

Poenget med stengte butikker når folk står tett ved Klikk&Hent??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skjønner jeg virkelig ikke! Gikk forbi Clas Ohlson i Oslo i dag. Minst 20 stk sto utenfor, tett og uten munnbind! Om butikken var åpen, ville de folka vært mer spredt og med munnbind på!

Anonymkode: 61fd3...e53

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klikk og hent foregår vell ute?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi at IQ tester blir målt på feil måte. Vi tror at nordmenn har et snitt på 100i IQ, men sannheten er at snittet er nærmere 85. 

Anonymkode: 796f0...cf1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
SuperVandreren skrev (1 minutt siden):

De står tett og uten munnbind. Er det ikke bedre å ha åpne butikker? 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Handler vel om at folk ikke skal samles inne på sentrene? Der jeg ferdes er det ordende køer, kan vel egentlig knapt kalles køer. Synes det er fint at butikkene tross alt får ha noe inntjening med tanke på at det er jobbene til folk.

Usikker på hvor mye smitte som kan skje sentrene for øvrig og er kritisk til om det var riktig å stenge ned alle butikker i hele Viken og Oslo.

Endret av Rosabløff
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Rosabløff skrev (1 minutt siden):

Handler vel om at folk ikke skal samles inne på sentrene? Der jeg ferdes er det ordende køer, kan vel egentlig knapt kalles køer. Synes det er fint at butikkene tross alt får ha noe inntjening med tanke på at det er jobbene til folk.

Hvem samles? Folk går forbi hverandre og sprer seg...Men ved Klikk&Hent er det null avstand. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi at IQ tester blir målt på feil måte. Vi tror at nordmenn har et snitt på 100i IQ, men sannheten er at snittet er nærmere 85. 

Anonymkode: 796f0...cf1

Det er i så fall på en jævlig god dag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg benyttet meg ganske mye av klikk og hent de siste ukene (ikke i Oslo), og ikke en gang har jeg opplevd det du beskriver.

Over alt hvor jeg har vært har det vært godt organisert med kontaktløs overlevering, ingen kø, og alltid munnbind.

Der jeg har vært har vi enten sittet i bilen og fått varene lagt direkte i bagasjerommet, vi har fått tildelt klokkeslett for overlevering, eller vi har måttet ringe for å si at vi står på utsiden, varen blir så bragt ut til oss, en og en.

Anonymkode: e0bf6...bb2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg benyttet meg ganske mye av klikk og hent de siste ukene (ikke i Oslo), og ikke en gang har jeg opplevd det du beskriver.

Over alt hvor jeg har vært har det vært godt organisert med kontaktløs overlevering, ingen kø, og alltid munnbind.

Der jeg har vært har vi enten sittet i bilen og fått varene lagt direkte i bagasjerommet, vi har fått tildelt klokkeslett for overlevering, eller vi har måttet ringe for å si at vi står på utsiden, varen blir så bragt ut til oss, en og en.

Akkurat, ikke i Oslo 

AnonymBruker
Skrevet
SuperVandreren skrev (1 time siden):

Inne på senteret her. Sandvika storsenter. 

Anonymkode: b3b89...017

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte varer på Klikk & Hent hos Kremmerhuset på Gulskogen senter i Drammen. Det var null kø verken der eller på de andre butikkene på senteret som hadde åpent for det da jeg hentet varene mine. De få kundene som var på senteret brukte munnbind og holdt avstand. 

Anonymkode: e2429...188

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg bestilte varer på Klikk & Hent hos Kremmerhuset på Gulskogen senter i Drammen. Det var null kø verken der eller på de andre butikkene på senteret som hadde åpent for det da jeg hentet varene mine. De få kundene som var på senteret brukte munnbind og holdt avstand. 

Anonymkode: e2429...188

Jeg snakker om Oslo. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg snakker om Oslo. 

For hele Oslo er lik 🤨

Anonymkode: a302f...c05

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For hele Oslo er lik 🤨

Anonymkode: a302f...c05

Ganske, ja. Dumt å sammenligne Oslo med Drammen eller andre steder som har ingen køer. Så hva er vitsen med stengte butikker? 

• Liker 2
Skrevet
SuperVandreren skrev (10 timer siden):

Ikke på kjøpesentrene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Akkurat, ikke i Oslo 

Men når det fungerer utenfor Oslo burde det være en mulighet i Oslo også.

Det er ikke "klikk og hent" som er problemer, men organiseringen rundt henting.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var på Coop Obs i går, der var det så mye folk at ett 17-mai tog har bedre spredning. I tillegg til atalt for mange gikk rundt med nesa i telefonen sin og ikke en gang så hvor de gikk og bare vaset i veien.

Så sånn jeg ser det forflytter de bare problemet. Det er aldri så mange på Coop Obs en ved der jeg bor som det var i går. Og det var i tillegg i 20-tiden på kvelden når det normalt er stille

Nå blir det til at de som før fordelte seg rundt på senteret flokker seg sammen i de få butikkene som er åpne, og da gjerne de som har litt mer enn bare dagligvarer. Jeg var selv på Coop Obs fordi jeg skulle handle mer enn bare mat, og de har de jo "alt mulig", og sånn tenkte resten av kommunen min også tydeligvis...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
DrueSmoothie skrev (22 minutter siden):

Jeg var på Coop Obs i går, der var det så mye folk at ett 17-mai tog har bedre spredning. I tillegg til atalt for mange gikk rundt med nesa i telefonen sin og ikke en gang så hvor de gikk og bare vaset i veien.

Så sånn jeg ser det forflytter de bare problemet. Det er aldri så mange på Coop Obs en ved der jeg bor som det var i går. Og det var i tillegg i 20-tiden på kvelden når det normalt er stille

Nå blir det til at de som før fordelte seg rundt på senteret flokker seg sammen i de få butikkene som er åpne, og da gjerne de som har litt mer enn bare dagligvarer. Jeg var selv på Coop Obs fordi jeg skulle handle mer enn bare mat, og de har de jo "alt mulig", og sånn tenkte resten av kommunen min også tydeligvis...

Jepp. Derfor ser jeg ingen poeng med stengte butikker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
DrueSmoothie skrev (1 time siden):

Men butikken har vel maks antall kunder? De skal hvertfall ha det, du kunne jo snakket med de som jobber der om de har kontroll? Hvis ikke hadde jeg ringt å tipset politiet. Det er jo en grunn til at det er maks antall. Ikke rart smitte tallene ikke går ned når folk ikke klarer å holde seg unna. 

Anonymkode: d516d...102

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det skjønner jeg virkelig ikke! Gikk forbi Clas Ohlson i Oslo i dag. Minst 20 stk sto utenfor, tett og uten munnbind! Om butikken var åpen, ville de folka vært mer spredt og med munnbind på!

Poenget er at de ikke skal stå så tett, men spre seg. Meget dårlig organisert av Clas Ohlson butikken da. Send en klage, så de får skjerpet seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...