AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #961 Del Skrevet 13. mai 2021 Så hemsen er ikke med i år?🤔 Jøss. Sa de hvorfor? Mye jeg ikke har fått med meg ettersom jeg spoler mye. Er så kjedelig cast og klipping i år at jeg blir sprø. Anonymkode: 5f3b0...d56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 13. mai 2021 #962 Del Skrevet 13. mai 2021 Går mot strømmen, likte tvillingenes kjøkken best jeg. Elsker fargen, og det var generelt koselig (selv om jeg ikke ville hatt høyglans). Anna og Jone, samt Christine og Adrian, hadde kjøkken som går under "fint, men mørkt og ikke veldig koselig" synes jeg. Kurt og Veronica sitt likte jeg minst. Hittil synes jeg de har tatt mange kjedelige valg, denne uken vil jeg legge til småharry i tillegg. Og skjønner meg egentlig ikke på fargene, gullet, gipsveggene mm - det er jo ingenting som overhodet antyder at det faktisk er en fjellhytte, ikke leilighet i byen? (men de gjør det ofte teknisk bra da, ser den) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #963 Del Skrevet 13. mai 2021 Sigyn skrev (1 time siden): Går mot strømmen, likte tvillingenes kjøkken best jeg. Elsker fargen, og det var generelt koselig (selv om jeg ikke ville hatt høyglans). Anna og Jone, samt Christine og Adrian, hadde kjøkken som går under "fint, men mørkt og ikke veldig koselig" synes jeg. Kurt og Veronica sitt likte jeg minst. Hittil synes jeg de har tatt mange kjedelige valg, denne uken vil jeg legge til småharry i tillegg. Og skjønner meg egentlig ikke på fargene, gullet, gipsveggene mm - det er jo ingenting som overhodet antyder at det faktisk er en fjellhytte, ikke leilighet i byen? (men de gjør det ofte teknisk bra da, ser den) Syntes all gullet var litt malplassert i baderomsuken også. Men, arbeidet var bra gjennomført. Håper T og T får en gullhammer snart, ikke minst har jeg troen på at meglerne klarer å karre til seg en til etter hvert. Tror forøvrig at tv2 har vært uheldig med hyttesalget i år. Sommerhytta-konseptet passer ikke på ei "fjellhytte" med geiter som spiser opp halve uteområdet feks. Konkurransene henger ikke på greip. I tillegg skal de ikke gjøre hytta helt ferdig (hemsen er ikke med), jeg forstår liksom ikke tanken bak plasseringen her. Må ha vært lite å velge mellom for tv2 i fjor. Hadde jeg vunnet hytta hadde jeg solgt og kjøpt hytte et annet sted. Anonymkode: 5f3b0...d56 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #964 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syntes all gullet var litt malplassert i baderomsuken også. Men, arbeidet var bra gjennomført. Håper T og T får en gullhammer snart, ikke minst har jeg troen på at meglerne klarer å karre til seg en til etter hvert. Tror forøvrig at tv2 har vært uheldig med hyttesalget i år. Sommerhytta-konseptet passer ikke på ei "fjellhytte" med geiter som spiser opp halve uteområdet feks. Konkurransene henger ikke på greip. I tillegg skal de ikke gjøre hytta helt ferdig (hemsen er ikke med), jeg forstår liksom ikke tanken bak plasseringen her. Må ha vært lite å velge mellom for tv2 i fjor. Hadde jeg vunnet hytta hadde jeg solgt og kjøpt hytte et annet sted. Anonymkode: 5f3b0...d56 *hyttevalget Anonymkode: 5f3b0...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 14. mai 2021 #965 Del Skrevet 14. mai 2021 Omo skrev (5 timer siden): Alle disse rare uteprosjektene, blir det ikke litt flekkvist uteområde? Det er ikke lett å få det til å se fint ut til slutt med så mange elementer som de skal lage bare for å ha noe å gjøre liksom. Neste uke blir det uteprosjekt. Det skal bygges Utebod. Det kan bli spennende, har vel ikke blitt gjort i tidligere sesonger. Synes kanskje det begynner å bli nok ute nå. Godt de har stor tomt,men skal jo helst se fint ut også. Håper det blir Lars som får det siste ordet den uka. Og ja,jeg ønsker meg 2 nye dommere til neste sesong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #966 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Og uten å diskutere utseendet for mye her, men tenk å se så nydelig ut uten søvn som Veronica gjør! Anonymkode: fa5aa...0f3 enig, jenta er helt nydelig Anonymkode: 027ec...981 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joni123 Skrevet 14. mai 2021 #967 Del Skrevet 14. mai 2021 Jeg synes Anna og Jone er helt rå. Så unge, og så arbeidsomme og nøye, og de gjør seg veldig godt på tv. Liker stilen dems og heier på de. Kurt og Veronica gjør bra håndverk, men stilen er veldig rotete syns jeg. Kjøkkenet virket veldig rart med de gamle hvite stolene i det moderne. Viktig med en rød tråd. Og syns ikke stilen passer på en hytte. Digger de andres stil. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #968 Del Skrevet 14. mai 2021 Murstein skrev (9 timer siden): Neste uke blir det uteprosjekt. Det skal bygges Utebod. Det kan bli spennende, har vel ikke blitt gjort i tidligere sesonger. Synes kanskje det begynner å bli nok ute nå. Godt de har stor tomt,men skal jo helst se fint ut også. Håper det blir Lars som får det siste ordet den uka. Og ja,jeg ønsker meg 2 nye dommere til neste sesong. Aina er visst dommer neste sesong også. Jeg ønsker meg tre nye dommere, ny programleder, bedre klipping og bedre dømming av konkurranser. Anonymkode: 5f3b0...d56 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #969 Del Skrevet 14. mai 2021 Joni123 skrev (58 minutter siden): Jeg synes Anna og Jone er helt rå. Så unge, og så arbeidsomme og nøye, og de gjør seg veldig godt på tv. Liker stilen dems og heier på de. Kurt og Veronica gjør bra håndverk, men stilen er veldig rotete syns jeg. Kjøkkenet virket veldig rart med de gamle hvite stolene i det moderne. Viktig med en rød tråd. Og syns ikke stilen passer på en hytte. Digger de andres stil. Anna og Jone er flinke, men jeg orker ikke se på de. All den hakkingen og rare ting de sier/gjør. Synes de er veldig kjedelige å se på. Spoler mye over de, men de er veldig flinke. Spoler mye over far og datter også, det er kjedelig å se på, selvom de er flinke. Anonymkode: 5f3b0...d56 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #970 Del Skrevet 14. mai 2021 Noen her som har/har vurdert å melde seg på? Evt hvorfor ikke? Anonymkode: 0f85a...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #971 Del Skrevet 14. mai 2021 Joni123 skrev (1 time siden): Jeg synes Anna og Jone er helt rå. Så unge, og så arbeidsomme og nøye, og de gjør seg veldig godt på tv. Liker stilen dems og heier på de. Kurt og Veronica gjør bra håndverk, men stilen er veldig rotete syns jeg. Kjøkkenet virket veldig rart med de gamle hvite stolene i det moderne. Viktig med en rød tråd. Og syns ikke stilen passer på en hytte. Digger de andres stil. Godt på tv?! Du kødder nå?😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: d9969...53a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #972 Del Skrevet 14. mai 2021 Det forholdet til A&J kan neppe være verken bra eller sunt.. Jeg får oppriktig vondt av han da han fremstår som tidenes største tøffel og i tillegg så kommer Anna med stadige stikk mot han. Jeg ble oppriktig "sjokkert" da Jone sang: "For jeg er dum og deilig, juba juba", hvorpå Anna svarer: "Du er i hvertfall dum". Altså🙄 Kan godt tenkes det var ment som en spøk, men hallo! Hva med å heller spøke slik at man bygger hverandre OPP i stedet for å dra hverandre ned? Hun er jo veldig kjapp med å påpeke alle feilene Jone gjør, samt at jeg syns hun flere ganger ler hånlig av ham. Ved å holde på slik, så "driter" hun han egentlig ut på nasjonal tv. Kom igjen, Jone! Stå opp for deg selv og ikke finn deg i å bli behandlet som dritt! Du hadde fortjent så sinnsykt mye bedre! Jeg syns forøvrig det var rart at de vant gullhammeren denne uken, da benkeplata tross alt var for kort. Jeg syns kjøkkenet til Kurt og Veronika ble fint, selvom det kanskje ser litt småtrangt ut med den øya stikkende ut. Pga den øya, syns jeg bordet så litt malplassert ut, eller hva jeg skal si. Hadde nesten vært bedre om de hadde brukt benkeplata som bord og forsøkt å dekke på til 4 personer (selvom det nok hadde vært vanskelig ) Jeg digga egentlig kjøkkenet til T&T, men jeg elsker jo igjen blått da. Dumt at de satte på den ene fronten feil på oppvaskemaskinen. De glassgreiene som de hadde malt blått med innslag av oransje, var helt magisk, syns jeg! 😍 La merke til at noen påpekte her at det var utrolig stygt, men jeg syns det ble utrolig fint! Anonymkode: 373d8...709 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 14. mai 2021 #973 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen her som har/har vurdert å melde seg på? Evt hvorfor ikke? Anonymkode: 0f85a...4b6 Jeg kunne virkelig tenkt meg å blitt med på dette. Har til og med spurt noen om de vil søke sammen med meg. De vil ikke, så da får jeg ikke vært med 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #974 Del Skrevet 14. mai 2021 Blomsterpotta skrev (18 timer siden): Jeg er ikke sensitiv og har ikke noe imot Anna annet enn disse stikkene hun sender til Jone i tiden og utide. Jeg skjønner også at sånt kan være spøk, men jeg syns denne spøken skjer litt for ofte fra hennes side. Jeg har heller ikke noe favoritt ennå heller. Jeg hadde VK som favoritter de gangen de har vunnet hammer, men nå tar se andre snart igjen og de er blitt flinke alle sammen. De har en greie seg imellom.... Intern humor, kaller noen det Det betyr at de er komfortabel med hverandre, og vet nøyaktig hvor de har hverandre. De digger ironi/selvironi, og har det morsomt sammen. For utenforstående kan det nok høres litt fælt ut, men jeg trives best med folk jeg kan tulle med og som forstår ironien min - slik dette paret har sammen 😊😊 Det er trist når andre ikke klarer å se det..... Jone er ofte sur og vanskelig selv, da på ordentlig, og sier meningene sine, og hadde tatt til motmæle hvis hun behandlet ham "fælt"..... Å dømme folk for fort, er den nest dårligste egenskapen vi mennesker har. Den dårligste egenskapen er å opprettholde dømmingen/meningen, selv etter bevis på at man har dømt andre feil..... Anonymkode: 72e9c...623 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 14. mai 2021 #975 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De har en greie seg imellom.... Intern humor, kaller noen det Det betyr at de er komfortabel med hverandre, og vet nøyaktig hvor de har hverandre. De digger ironi/selvironi, og har det morsomt sammen. For utenforstående kan det nok høres litt fælt ut, men jeg trives best med folk jeg kan tulle med og som forstår ironien min - slik dette paret har sammen 😊😊 Det er trist når andre ikke klarer å se det..... Jone er ofte sur og vanskelig selv, da på ordentlig, og sier meningene sine, og hadde tatt til motmæle hvis hun behandlet ham "fælt"..... Å dømme folk for fort, er den nest dårligste egenskapen vi mennesker har. Den dårligste egenskapen er å opprettholde dømmingen/meningen, selv etter bevis på at man har dømt andre feil..... Anonymkode: 72e9c...623 At de har en intern humor seg imellom er greit det. Hvordan du og jeg oppfatter å se det på TV er forskjellig. Jeg opprettholder den dårligste egenskaper min og syns fremdeles Anna er litt vel negativ til Jone. Det er måten det blir sagt på og kringkastet på TV. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #976 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det forholdet til A&J kan neppe være verken bra eller sunt.. Jeg får oppriktig vondt av han da han fremstår som tidenes største tøffel og i tillegg så kommer Anna med stadige stikk mot han. Jeg ble oppriktig "sjokkert" da Jone sang: "For jeg er dum og deilig, juba juba", hvorpå Anna svarer: "Du er i hvertfall dum". Altså🙄 Kan godt tenkes det var ment som en spøk, men hallo! Hva med å heller spøke slik at man bygger hverandre OPP i stedet for å dra hverandre ned? Hun er jo veldig kjapp med å påpeke alle feilene Jone gjør, samt at jeg syns hun flere ganger ler hånlig av ham. Ved å holde på slik, så "driter" hun han egentlig ut på nasjonal tv. Kom igjen, Jone! Stå opp for deg selv og ikke finn deg i å bli behandlet som dritt! Du hadde fortjent så sinnsykt mye bedre! Jeg syns forøvrig det var rart at de vant gullhammeren denne uken, da benkeplata tross alt var for kort. Jeg syns kjøkkenet til Kurt og Veronika ble fint, selvom det kanskje ser litt småtrangt ut med den øya stikkende ut. Pga den øya, syns jeg bordet så litt malplassert ut, eller hva jeg skal si. Hadde nesten vært bedre om de hadde brukt benkeplata som bord og forsøkt å dekke på til 4 personer (selvom det nok hadde vært vanskelig ) Jeg digga egentlig kjøkkenet til T&T, men jeg elsker jo igjen blått da. Dumt at de satte på den ene fronten feil på oppvaskemaskinen. De glassgreiene som de hadde malt blått med innslag av oransje, var helt magisk, syns jeg! 😍 La merke til at noen påpekte her at det var utrolig stygt, men jeg syns det ble utrolig fint! Anonymkode: 373d8...709 Hjelpes meg! "Fortjener bedre"? Dette med dum og deilig var jo kun en spøk. Sånn kunne mannen min ha sagt til meg også, men jeg hadde visst at det var på spøk, fordi jeg sier samme ting tilbake. Enormt mange overreaksjoner her inne 😕 Hvorfor er dere så stygg med Anna??? Dette er intern humor! Ingen av dere reagerer når Jone er sur, går i kjelleren for ingenting, og lar det dårlige humøret gå utover Anna. Anonymkode: 72e9c...623 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #977 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det forholdet til A&J kan neppe være verken bra eller sunt.. Jeg får oppriktig vondt av han da han fremstår som tidenes største tøffel og i tillegg så kommer Anna med stadige stikk mot han. Jeg ble oppriktig "sjokkert" da Jone sang: "For jeg er dum og deilig, juba juba", hvorpå Anna svarer: "Du er i hvertfall dum". Altså🙄 Kan godt tenkes det var ment som en spøk, men hallo! Hva med å heller spøke slik at man bygger hverandre OPP i stedet for å dra hverandre ned? Hun er jo veldig kjapp med å påpeke alle feilene Jone gjør, samt at jeg syns hun flere ganger ler hånlig av ham. Ved å holde på slik, så "driter" hun han egentlig ut på nasjonal tv. Kom igjen, Jone! Stå opp for deg selv og ikke finn deg i å bli behandlet som dritt! Du hadde fortjent så sinnsykt mye bedre! Jeg syns forøvrig det var rart at de vant gullhammeren denne uken, da benkeplata tross alt var for kort. Jeg syns kjøkkenet til Kurt og Veronika ble fint, selvom det kanskje ser litt småtrangt ut med den øya stikkende ut. Pga den øya, syns jeg bordet så litt malplassert ut, eller hva jeg skal si. Hadde nesten vært bedre om de hadde brukt benkeplata som bord og forsøkt å dekke på til 4 personer (selvom det nok hadde vært vanskelig ) Jeg digga egentlig kjøkkenet til T&T, men jeg elsker jo igjen blått da. Dumt at de satte på den ene fronten feil på oppvaskemaskinen. De glassgreiene som de hadde malt blått med innslag av oransje, var helt magisk, syns jeg! 😍 La merke til at noen påpekte her at det var utrolig stygt, men jeg syns det ble utrolig fint! Anonymkode: 373d8...709 Akkurat det med å spøke på den måten (med dum og deilig foreksempel) gjør jeg med mannen min etter 20 år også. Tenker ikke at det er å hakke på hverandre. Mer tull og flørt og fnis. Det er ikke farlig. Men jeg ser det kan bli litt mye syting fra Anna og brumming fra Jone på en ikke helt god måte. Anonymkode: 9f3c4...a75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #978 Del Skrevet 14. mai 2021 Blomsterpotta skrev (1 minutt siden): At de har en intern humor seg imellom er greit det. Hvordan du og jeg oppfatter å se det på TV er forskjellig. Jeg opprettholder den dårligste egenskaper min og syns fremdeles Anna er litt vel negativ til Jone. Det er måten det blir sagt på og kringkastet på TV. Jone og Anna er vankige personer som er med i et program som handler om oppussing. De er ikke vant til å være i rampelyset. At voksne folk da klarer å dømme disse folkene som vonde og forferdelig mennesker, og bare MÅ henge dem ut på nettet, er for meg helt uforståelig! Forstår ikke hvorfor dere kan holde slike meninger for dere selv. Syke mennesker som bare må tråkke andre ned på nettet. De har ikke gjort deg en drit! Tenker du over hva dine kommentarer gjør mot enkeltmennesket du tydeligvis har bestemt deg for å ikke like? Konsekvenser for en ung jente som usaklig blir kritisert på nettet (av en voksen(?) person? Og alt dette fordi de har intern humor, og som dere ikke forstår........ Selv om de går ut og prøver å forklare, kommer ikke forhåndsdømmerne til å endre mening! Syk verden! Anonymkode: 72e9c...623 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #979 Del Skrevet 14. mai 2021 Blomsterpotta skrev (13 minutter siden): At de har en intern humor seg imellom er greit det. Hvordan du og jeg oppfatter å se det på TV er forskjellig. Jeg opprettholder den dårligste egenskaper min og syns fremdeles Anna er litt vel negativ til Jone. Det er måten det blir sagt på og kringkastet på TV. Du sier at det er "måten det blir sagt på og kringkastet på TV".... Da bør jo det også slå inn at dette ikke er virkeligheten, og du bør gjøre deg bedre enn å gå til personlig angrep og henge ut en person du ikke kjenner.... Anonymkode: 72e9c...623 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #980 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): De har en greie seg imellom.... Intern humor, kaller noen det Det betyr at de er komfortabel med hverandre, og vet nøyaktig hvor de har hverandre. De digger ironi/selvironi, og har det morsomt sammen. For utenforstående kan det nok høres litt fælt ut, men jeg trives best med folk jeg kan tulle med og som forstår ironien min - slik dette paret har sammen 😊😊 Det er trist når andre ikke klarer å se det..... Jone er ofte sur og vanskelig selv, da på ordentlig, og sier meningene sine, og hadde tatt til motmæle hvis hun behandlet ham "fælt"..... Å dømme folk for fort, er den nest dårligste egenskapen vi mennesker har. Den dårligste egenskapen er å opprettholde dømmingen/meningen, selv etter bevis på at man har dømt andre feil..... Anonymkode: 72e9c...623 AMEN!!!! Jeg også har flere ganger lagt merke til at han blir sur å sier klart og tydelig ifra, da trekker hun seg tilbake, han har mange interne spøker med hun også. Tror de fleste her bare har bestemt seg fra de første episodene de så og ignorerer de andre tingene som kommer til syne. Tror de har det bra i forholde sitt jeg, og jeg synes hun er snill med han og. Når jeg ser på de to så tenker ikke jeg «overkjører og tøffel» Anonymkode: 27dab...7b2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå