Gå til innhold

Badestol

April

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring med badestol av den typen her:

http://www.babysamesbjerg.dk/images/0395.jpg

Tenkte kanskje jeg skulle begynne og bruke det til Victoria, men ville høre først om noen andre også bruker det.. Det stod man kunne bruke den fra fødsel av, jeg synes det høres tidlig ut. Men Victoria er nå 4 1/2 mnd og da kan hun vel kanskje begynne med det snart?

Bilder kan ikke legges i innlegg og er derfor endret. Marianne moderator

Endret av Marianne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke selv brukt den men kusina mi har brukt den og var veldig fornøyd-helt til jentungen absolutt IKKE vill sitte i ro lengre... ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte og på en sånn en, men når gutten min var 4 mnd gammel var han så stor at han ikke hadde hatt den mer enn kanskje 1 mnd likevel. Men alle jeg kjenner som har brukt dem skryter av dem da.

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være praktisk med sånn badestol :) Selv tenkte jeg ikke på det før den var liten :sjenert:

Vi kjøpte en større type,den de kan bruke når de sitter selv.Men det er ikke mye vi har fått brukt den for hun liker best å styre selv :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare positive ting jo! :hoppe: Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke har kjøpt sånn en før... Er ikke sikkert jeg får brukt den så lenge nå da, men jeg da får jeg bare bruke den på neste mann. En sånn stol koster vel ikke all verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...