April Skrevet 25. august 2005 #1 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Har noen erfaring med badestol av den typen her: http://www.babysamesbjerg.dk/images/0395.jpg Tenkte kanskje jeg skulle begynne og bruke det til Victoria, men ville høre først om noen andre også bruker det.. Det stod man kunne bruke den fra fødsel av, jeg synes det høres tidlig ut. Men Victoria er nå 4 1/2 mnd og da kan hun vel kanskje begynne med det snart? Bilder kan ikke legges i innlegg og er derfor endret. Marianne moderator Endret 26. august 2005 av Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 25. august 2005 #2 Del Skrevet 25. august 2005 Kjempekjekt! Brukes til de kan sitte selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 25. august 2005 #3 Del Skrevet 25. august 2005 Har ikke selv brukt den men kusina mi har brukt den og var veldig fornøyd-helt til jentungen absolutt IKKE vill sitte i ro lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. august 2005 #4 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Tenkte og på en sånn en, men når gutten min var 4 mnd gammel var han så stor at han ikke hadde hatt den mer enn kanskje 1 mnd likevel. Men alle jeg kjenner som har brukt dem skryter av dem da. Endret 27. august 2005 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 28. august 2005 #5 Del Skrevet 28. august 2005 Det må være praktisk med sånn badestol Selv tenkte jeg ikke på det før den var liten Vi kjøpte en større type,den de kan bruke når de sitter selv.Men det er ikke mye vi har fått brukt den for hun liker best å styre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuselille Skrevet 28. august 2005 #6 Del Skrevet 28. august 2005 En sånn vil jeg og ha til lillegutt! Må jo være kjempepraktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 28. august 2005 #7 Del Skrevet 28. august 2005 Vi har brukt en sånn fra fødsel av, og den er kjempegrei!!Lillegutt elsker å bade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. august 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 28. august 2005 Bare positive ting jo! Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke har kjøpt sånn en før... Er ikke sikkert jeg får brukt den så lenge nå da, men jeg da får jeg bare bruke den på neste mann. En sånn stol koster vel ikke all verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå