AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Del Skrevet 22. mars 2021 I går kveld kjørte jeg på en europavei. I en sving kom en rekke med biler, hvor en av bilene lå over halvveis i mitt kjørefelt. Dette er en litt skarp smal sving, men to felt. Hadde jeg ikke gjort noe, hadde det blitt frontkollisjon. Jeg rakk ikke å bremse så mye, men svinge unna og skrapte min bil i autovernet i svingen. Jeg stoppet på første veilomme. Snudde og kjørte tilbake forbi et par avkjørsler og lommer, men den bilen som hadde gjort at jeg måtte svinge unna var ikke å se. Jeg kjørte hjem og la meg, litt i sjokk. Så på bilen idag, den er overraskende hel, altså bare noen gode store lange riper, nesten ikke bulk. Men kommer til å koste flesk å fikse. Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Skal jeg anmelde dette? Skal selvsagt snart ringe forikringsselskapet, men noen som har vært i lignende situasjon? Anonymkode: 0db80...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 22. mars 2021 #2 Del Skrevet 22. mars 2021 Hvem skal du anmelde da? Har du reg nr på møtende bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Del Skrevet 22. mars 2021 Anmelde mot ukjent og med litt flaks kommer noen på politistasjonen som har dashcam. Så går du inn på AliExpress eller eBay eller noe og kjøper deg et dashcam for noen hundrelapper. Da blir det ikke flere slike tvilssituasjoner. Anonymkode: c166d...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Del Skrevet 25. mars 2021 Skal forsikringen dekke dette må du anmelde og ta kopi av anmeldelsen og legge ved forsikrinssaken Anonymkode: 956d2...10b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå