Gå til innhold

Dundres vei

Anbefalte innlegg

Moonbeam
Dundre skrev (På 12.6.2021 den 21.59):

Tankeprosesser er igang hos meg, og altså, dersom 1kg = 7000kcal, så har jeg siden februar hatt et underskudd på 147 000 kcal!!! 
Det er jammen ikke lite!

Og dette tiltross for påske, 3 bursdager, 17.mai og langhelger, og nok av andre utfordringer også.
Og jeg spiser alt jeg vil, og drikker vin på helg om jeg vil det.
Flate, så stolt jeg er 💪🏼💪🏼

Steike du er flink! All grunn til å være fornøyd og danse på stuegulvet! ;) Og liker måten du skriver at du ser frem til å bli overvektig ;) hehe....! herlig! 

Bare lurte på....hvordan kan du spise alt du vil,da? Er det bare sånn at du spiser det du vil, men teller kalorier evt trener det bort igjen? Har ikke lest hele tråden så vet ikke eksakt...så bare lurte, jeg :) God helg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dundre

Takk @Moonbeam

Det stemmer at jeg teller kalorier ja. Holder meg under 1500/dag, og prøver å planlegge litt, så om jeg vet det blir noen ekstra kalorier i en bursdag, potetgull på lørdag, el.l, så velger jeg mindre kalorier ellers den dagen. F.eks bytte ut poteten til middagen med en salat. Og jeg veier ALT! 
Jeg har også noen ‘go to’-middager dersom familien skal ha noe som er veldig kaloritett og som jeg ikke får tilpassa, som f.eks tortilla-pizza (eller en pizzabaguette fra Coop i nødsfall.) Det er nok til å holde meg mett. Forsøker å spise variert, og har sjekka litt ‘div’ i blodprøve, og det ser bra ut. 
Men - dersom jeg en dag ikke blir mett på de 1500, så spiser jeg litt ekstra altså. Jeg nekter å sulte meg.   
Jeg spiser også samme kalorimengde uavhengig av hvor mye jeg har trent og forbrent. Så det er jo litt ekstra ‘gevinst’ der 👍🏼

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sullamitt

Jeg vil bare si at du er skikkelig flink! Jeg er mektig imponert over hva du får til. Jeg har selv forsøkt å bli overvektig😂 Men jeg kommer til et punkt der det ikke går lenger, også raser kiloene på igjen. Du har kommet deg langt ned på skalaen, og det står det respekt av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dundre

Takk @Sullamitt.    
Jeg er overrasket selv over hvor greit dette har gått også. Vet ikke om jeg helt hadde helt troa på prosjektet da jeg startet jeg heller, for jeg har jo noen erfaringer som deg, hvor det har gått skeis ‘tidlig’. Ofte rundt 92-95 kg. Men nå er jeg forbi dette, så denne gangen… 👍🏼👍🏼🤞🏼🤞🏼💪🏼💪🏼

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sullamitt
Dundre skrev (2 minutter siden):

Takk @Sullamitt.    
Jeg er overrasket selv over hvor greit dette har gått også. Vet ikke om jeg helt hadde helt troa på prosjektet da jeg startet jeg heller, for jeg har jo noen erfaringer som deg, hvor det har gått skeis ‘tidlig’. Ofte rundt 92-95 kg. Men nå er jeg forbi dette, så denne gangen… 👍🏼👍🏼🤞🏼🤞🏼💪🏼💪🏼

Det virker som du har en veldig sunn tankegang når jeg leser det du skriver. Det skal være lov å kose seg! Også kutter man heller ned de andre måltidene. Det som ofte skjer når jeg prøver å bli kvitt noen kilo er at jeg nekter meg selv alt, noe som går greit i en periode, men så går jeg på en skikkelig smell😅 Så jeg tror det er mye bedre i lengden å unne seg alt man vil ha, bare i begrensede mengder.

Jeg heier på deg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dundre

🥰

Enig; Alt er lov i riktige mengder, og med det sagt, så tenker jeg nå å ta et glass rødvin 😉😃

Jeg smiler med livet akkurat nå 😃🎉

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...