missluna Skrevet 25. august 2005 #1 Del Skrevet 25. august 2005 kan ikke fatte hva som er galt.. har tenkt i alle retninger, men finner ikke ut hva det kan være.. For det rare er at han kan skrike HELe dagen, men når natten kommer, sover han hele natten igjennom som han alltid har gjort. Noen som har ide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. august 2005 #2 Del Skrevet 25. august 2005 kollik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missluna Skrevet 25. august 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 25. august 2005 kollik? ← hmm... hadde han hatt kolikk hadde han vel også skreket om natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 25. august 2005 #4 Del Skrevet 25. august 2005 Hvor lenge har dette vart? Kan det være at han har behov for mer mat? Det kan jo tenkes at han øker, og rett og slett trenger mer mat. Jeg vet ikke helt, jeg. Kanskje du kan høre med helsesøster? Jeg ville i alle fall følt meg tryggere om jeg fikk sjekket det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 25. august 2005 #5 Del Skrevet 25. august 2005 Neida kolikk ka nkun være om dagen. Trekker han bena opp mot magen? Hjelper det kortvarig når du gir han sukkervann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 25. august 2005 #6 Del Skrevet 25. august 2005 Ammer du? Kan det hende at han ikke tåler noe du spiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #7 Del Skrevet 25. august 2005 absolutt kolikk. eldste jenta mi skrek fra 1700-2300 hver eneste dag, men sov om natta. Kolikk er ikke bare ett nattfenomen. Her gikk det over når hun var 3 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 25. august 2005 #8 Del Skrevet 25. august 2005 min skrek og,helt til jeg gav henne en flaske med tillegg. Beste ettermiddagen vi noen sinne har hatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missluna Skrevet 25. august 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 25. august 2005 Neida kolikk ka nkun være om dagen. Trekker han bena opp mot magen? Hjelper det kortvarig når du gir han sukkervann? ← Han trekker ikke bena opp mot magen når han skriker... og han er stille så lenge vi går og bærer på han eller triller han i vogn eller kjører bil.... Hvor lenge har dette vart? Kan det være at han har behov for mer mat? Det kan jo tenkes at han øker, og rett og slett trenger mer mat. Men hvis han trenger mer mat hadde han vel også skreket av sult om natten?? Det gjør han jo ikke.... Ammer du? Kan det hende at han ikke tåler noe du spiser? Jepp jeg ammer.. Har vært inne på tanken til dette jeg også... Men vet ikke hva det kan være.. føler ikke jeg spiser eller drikker noe annet nå enn jeg alltid har gjort... ------------ Vet ikke om det har noe med dette å gjøre, men han har ikke hatt avføring mer enn en gang på åtte dager (og den kom etter seks dager)... Før hadde han avføring 5-6 ganger for dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 26. august 2005 #10 Del Skrevet 26. august 2005 Med tanke på det siste der hadde jeg tatt meg en tur til legen. Greit å få en kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskvinnen Skrevet 26. august 2005 #11 Del Skrevet 26. august 2005 Prøv å kutte ut alle melkeprodukter noen dager. Det gjorde jeg, kjempeefekt. Virker det ikke kan du jo bare begynne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå